یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارهای متوسط

هدایای تبلیغاتی اقلامی هستند که نام یا لوگوی یک برند یا شرکت برای تبلیغات برند مورد نظر در بین مشتریان بر روی این کالاها طراحی و چاپ می شود. این هدایا یک ابزار بازاریابی فوق العاده به حساب می آیند. چرا که به برند مورد نظر این فرصت را می دهند، تا با درگیر کردن حواس افراد به راحتی با آنها ارتباط بگیرد. در واقع، استفاده از هدایای تبلیغاتی یک نوع تبلیغات است که به مشتریان فرصت می دهد تا با برند شما در سطح فیزیکی در تعامل باشند.

برخلاف پیام های تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی برای افراد مزاحمت و حواس پرتی ایجاد نمی کنند. بلکه، دادن هدایای تبلیغاتی می تواند، در مشتریان شما احساس خوبی ایجاد نماید. زمانی که مشتریان هدایای تبلیغاتی را دریافت می کنند، احتمالا مایلند که با جستجو یا خرید محصولات شما، به طور متقابل از شما تشکر نمایند. طبق تحقیقات انجام شده، افرادی که هدایای تبلیغاتی را گرفته اند، معمولا نام شرکت تبلیغ کننده روی محصولات را فراموش نمی کنند.

بهترین هدایای تبلیغاتی

 

هر چیز کوچکی که مردم به طور منظم و مداوم مورد استفاده قرار می دهند، می تواند بهترین هدیه تبلیغاتی برای معرفی محصول شما باشد. شما می توانید، از هدایای تبلیغاتی زیر برای معرفی محصول یا خدمات خود به مشتریان استفاده نمایید:

  • خودکارهایی با آرم و برخی دیگر از مشخصات شرکت مانند شماره تلفن
  • ظروف نوشیدنی
  • پوشه های کنفرانس
  • انواع کیف
  • محصولات کاغذی
  • لوازم جانبی میز
  • جا کلیدی
  • وسایل جدید
  • لیوان تبلیغاتی
  • شیرینی
  • لباس و ...
  • پوشیدنی ها
  • کیف
  • محصولات رایانه ای
  • سررسید تبلیغاتی
  • لوازم جانبی دفتر میز
  • تقویم
  • دستگاه های فنی

بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان

 

هدایای تبلیغاتی در شکل ها، اندازه ها و رنگ های متنوع وجود دارند. همچنین، در برخی از موارد حتی می توان این هدایا را به صورت سفارشی نیز تهیه کرد. یعنی سفارش دهید که یک هدیه تبلیغاتی را به صورت انحصاری برای شما طراحی و تهیه نمایند. همه چیز بستگی به قدرت تخیل و توانایی شما در نشان دادن اهدافتان و ایجاد ارتباطات پایدار با مشتریان دارد. در زیر برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی که اکثر شرکت ها برای معرفی محصولات خود از آن ها استفاده می کنند، آورده شده است:

فلش های مموری

فلش های مموری برای تبلیغات محصول فوق العاده هستند، امروزه اکثر افراد فلش مموری را برای جابجایی و ذخیره اطلاعات خود مورد استفاده قرار می دهند. فلش های تبلیغاتی در رنگ ها و اندازه های متفاوت در بازار موجود می باشند. شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای هدایای تبلیغاتی خود در نظر گرفته اید، یکی از انواع فلش های موجود در بازار را انتخاب نمایید و پس از چاپ لوگوی شرکت خود بر روی آن، فلش را به مخاطبان و مشتریان خود هدیه دهید.

کیسه های مواد غذایی پنبه ای

در صورتی که مشتریان شما زیاد به خواربار فروشی می روند، بهتر است کیسه های مواد غذایی که منقش به مارک تجاری شما است را به آنها هدیه دهید. کیسه های مواد غذایی پنبه ای، یک هدیه تبلیغاتی عالی و سازگار با محیط زیست خواهند بود. این کیسه ها که قابلیت استفاده مجدد را دارند، از پنبه خالص و قابل بازیافت تولید می شوند و در اندازه ۱۵ در ۱۶ اینچ و به صورت دسته دار در بازار موجود می باشند. شما می توانید، محتوای تبلیغاتی مورد نظر خود از جمله نام شرکت، لوگو و ... را بر روی کیف چاپ نمایید. کیسه های مواد غذایی پنبه ای در رنگ های بسیار متنوع عرضه می شود که می توانید، بر اساس سلیقه خود رنگ دلخواه را انتخاب کنید.

خودکارهای تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی با رنگ ها و طراحی های بسیار زیبا و جذاب به مشتریان ارائه می شوند. این خودکارها یک هدیه هوشمندانه به حساب می آیند و به عنوان یک هدیه فوق العاده می توانند در همایش ها، نمایشگاه های تجاری و ... مورد استفاده قرار بگیرند.

آویزهای گوشی

زنجیر کلید جزو هدایای تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه محسوب می شود که در بین مشاغل مختلف بسیار محبوب است. این دسته کلیدها یک هدیه خوب برای کلیه افراد است تا این آویزها را به گوشی یا وسایل دیگر خود آویزان نمایند. شما می توانید لوگوی شرکت خود را بر روی این آویزها چاپ کنید و به مشتریان خود هدیه دهید.

کارت های انگیزشی

کارت های انگیزشی دارای طرح های متمایز و اندازه های مختلف می باشند. در واقع، کارت های مهربانی حاوی پیام های مثبت و انگیزشی برای افراد می باشند. این افراد می توانند کارمندان، مشتریان و دیگر افرادی باشند که مخاطب شما هستند . در پشت این کارت ها می توانید، آرم و سایر اطلاعات برند خود را به صورت سفارشی چاپ کنید.

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود. این کالا یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین هدایای تبلیغاتی در بین افراد است. برخی از افراد برای انداختن نام برند خود بر سر زبان ها متحمل هزینه های سنگینی می شوند و بسیار تلاش می کنند تا بتوانند توجه مردم را به خود جلب نمایند. اما، در بسیاری از مواقع نیاز به پرداخت هزینه های زیادی برای تبلیغات نیست. شما می توانید با یک هدیه تبلیغاتی کوچک و ارزان توجه مخاطبین خود را به خوبی جلب نمایید. یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و پرطرفدار لیوان تبلیغاتی است که می توانید، لوگو و نام شرکت خود را بر روی آن چاپ کنید.

لیوان تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی

 

سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی نیز یکی دیگر از بهترین هدایای تبلیغاتی است. این دفتر برای مدیریت برنامه ها بسیار کاربردی است. در واقع، سررسید نوعی دفتر است که تاریخ کلیه رویدادهای مهم سال جاری در آن درج شده است و برای یادداشت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. سررسیدها جلد بسیار محکم و صحافی شده ای دارند تا بتوانند، بدون خراب شدن در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرند.

سررسید تبلیغاتی معمولا در بین افراد زیر طرفداران زیادی دارد:

  • مدیران
  • کارمندان
  • دانشجویان

سررسید تبلیغاتی دارای کاربردهای مختلف می باشد که هر فرد بر اساس سلیقه و نوع کاربرد خود یکی از آن ها را خریداری می کند. سررسیدهای تبلیغاتی دارای تنوع بسیار زیادی از لحاظ نوع و رنگ می باشند. معمولا برای زیبایی بیشتر سررسید و حمل راحت تر از ساک دستی پارچه ای به همراه آن استفاده می شود. با استفاده از سررسید می توان مناسبت های مختلف مانند قرار ملاقات ها را برنامه ریزی کرد و به تمام جلسات و قرارهای ملاقات رسید.

سررسید تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی

 

قبل از انتخاب هدایای تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

در زیر نکاتی که قبل از انتخاب هدایای تبلیغاتی باید به آن ها توجه داشته باشید، آورده شده است:

  1. مشخص کردن مشتریان هدف یا افرادی که هدف تبلیغات شما هستند.

شناسایی دقیق افراد برای دادن هدایای تبلیغاتی بسیار مهم و ضروری است. باید بدانید که چه افرادی را قرار است با هدایای خود شگفت زده نمایید. مثلا ممکن است، مشتریان و افراد هدف شما کسانی باشند که روزانه ساعت ها از وسایل الکترونیکی استفاده می کنند.

  1. اهداف شما از تبلیغات

باید مطمئن شوید، با دادن هدایای تبلیغاتی به افراد، به چه چیزی دست خواهید یافت. در اینصورت، هدیه تبلیغاتی مناسبی را انتخاب خواهید کرد.

  1. بودجه

توجه داشته باشید، لازم نیست برای خرید هدایای تبلیغاتی زیاد هزینه کنید. توصیه می شود از کالاهای کوچک اما با کیفیت بالا برای این کار استفاده نمایید. چرا که هدف اصلی شما از دادن هدایای تبلیغاتی جلب توجه و نظر مردم است. بنابراین، هر چیزی که مشتریان شما به آن علاقمند باشند، می تواند انتخابی خوب برای یک هدیه تبلیغاتی باشد. در صورتی که هدیه تبلیغاتی مناسبی برای مخاطبین خود انتخاب نمایید، با بازگشت سرمایه شما همراه خواهد بود.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bSdGdOMZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه