یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

واردات گلس از چین

تجارت و واردات گلس از چین به ایران به منظور واردات یکی از ملزومات محافظتی برای نگهداری از دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن همراه و تبلت شکل می گیرد. توسعه تکنولوژی به همراه استفاده مدام از گوشی های هوشمند در سراسر دنیا باعث افزایش تقاضا برای خرید این لوازم جانبی شده است. در کشور چین شرکت های زیادی به تولید و پخش انواع محافظ صفحه موبایل با کیفیت های مختلف مشغول هستند. واردات گلس موبایل از چین (گلس ساده، گلس فول سایز) می تواند حاشیه سود بالایی داشته باشد. برای واردات گلس موبایل از چین لازم است که ابتدا کیفیت محصول تایید شود. برای این منظور می توانید از کارخانه های تولیدی در چین درخواست نمونه محصول را داشته باشید. سفارش دست کم ۲ نمونه از دو تامین کننده مختلف می تواند معیار مناسبی برای سنجش قیمت و کیفیت محصول وارداتی باشد. واردات محافظ صفحه از چین به نسبت سایر کشورها (برای مثلا دبی) آسان تر است و با رعایت قوانین و مقررات موجود، این محموله بدون مشکل وارد کشور می شود.

نکات مهم در واردات گلس از چین به ایران

واردات گلس از چین و تجارت با چین می تواند به رشد کسب وکارها در داخل کشور کمک کند. در کشور چین واسطه ها و تامین کنندگان زیادی به تولید انواع صفحه نمایش کالاهای الکترونیکی مشغول هستند. یکی از مهم ترین مواردی که لازم است در مراحل واردات از چین رعایت شود، درخواست نمونه تست محصول یا sample است. نمونه کامل محصول که golden sample نامیده می شود، پس از آماده سازی قرارداد اولیه و ارسال آن برای شرکت تولیدکننده به دست خریدار می رسد. کارشناسان بازرگانی برای افزایش حاشیه سود، به تجار توصیه می کنند تا معامله با واسطه ها را فراموش کرده و محصولات مورد نیاز را به شکل مستقیم از تولیدکننده آن خریداری کنند.

پس از دریافت نمونه محصول، تجار و بازرگانان به بررسی موارد زیر می پردازند:

  • بسته بندی محصول
  • بررسی عملکرد صفحه نمایش

ظاهر زیبا و احساس راحتی با محصول از جمله مواردی است که در واردات گلس از چین مورد توجه قرار می گیرد. برخورداری از ویژگی هایی مانند ضد غبار و ضد روغن بودن آن، سطح صاف و پوشش کامل و یکنواخت گلس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مراحل واردات گلس از چین

برای وارد کردن گلس از چین لازم است که ابتدا کد HTS محصول برای سنجش واجدالشرایط بودن آن بررسی شود. سپس با پیدا کردن تامین کننده مناسب، هزینه کالا را پرداخته و یک حامل (شرکت باربری) برای انتقال محصول از چین به ایران پیدا کنید.

واردات گلس از چین به ایران

به منظور یافتن تامین کننده مناسب راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها شرکت در نمایشگاه های تجاری و بازدید حضوری از محصولات است. هر چند به منظور کاهش هزینه ها در واردات کالا این روزها تجار و بازرگانان بیشتر به تجارت از راه دور و آنلاین علاقه نشان می دهند. حتی بازرگانان می توانند با استخدام واسطه ای به نمایندگی از خود، ارتباط با نمایندگان را از راه دور برقرار کنند.

مدارک مورد نیاز برای واردات گلس موبایل از چین

بسیاری از اسناد و مدارکی که برای واردات گلس گوشی احتیاج است، مشابه با مدارکی است که در انواع دیگر واردات کالا به آن احتیاج می باشد.

مدارک مورد نیاز برای واردات محافظ از چین در جدول زیر قابل مشاهده است:

مدارک مورد نیاز برای واردات گلس

توضیحات

اظهارنامه گمرکی

Bill of Entry

گواهی بیمه

Certificate of Insurance

اعتبار اسنادی

(LC)

مجوز واردات

Import License

بارنامه

(BOL)

گواهی مبدا

Certificate of Origin

فاکتور تجاری

Commercial Invoice

ممکن است با توجه به شرایط محموله وارداتی نیاز به دریافت مدارک و مجوزهای خاصی وجود داشته باشد که این مسائل در مشاوره با کارشناس بازرگانی به طور دقیق مشخص می شود.

آشنایی با روش حمل در واردات گلس از چین

برای حمل انواع محافظ صفحه از چین به ایران روش های مختلفی وجود دارد اما حمل هوایی و یا دریایی متداول ترین روش برای انتقال این بار است.

ارسال هوایی گلس های وارداتی مزیت هایی به شرح زیر دارد:

  • تحویل سریع تر
  • ردیابی دقیق محموله
  • کاهش احتمال خسارت
  • سفارشی سازی زمان تحویل

مزایای واردات گلس به روش دریایی به شرح زیر است:

  • هزینه کمتر
  • انعطاف بیشتر در تخمین زمان تحویل

با وجود اینکه روش دریایی بیشتر برای حمل کالاهای سنگین و حجیم استفاده می شود اما در واردات محافظ صفحه نمایش از چین به ایران نیز کاربرد دارد.

چالش های واردات محافظ صفحه به ایران

گاهی اوقات ممکن است واردات محصولات شیشه ای به داخل کشور با مشکلاتی مواجه شود و نیاز به دریافت مجوزهایی خاص برای انجام این واردات باشد.

واردات محافظ صفحه به ایران

برخی از چالش ها و محدودیت های موجود در مسیر واردات گلس عبارتند از:

  1. مسائل مربوط به امور گمرکی
  2. مشکلات ناشی از حمل ونقل بار
  3. پرداخت هزینه ها و انجام تراکنش های ارزی

تجارت با چین و واردات گلس از این کشور حاشیه سود بالایی دارد که در صورت رعایت قوانین و مقررات و پرداخت به موقع پرداخت های گمرکی (مالیات، عوارض و...) مبادله با مشکلات کمتری انجام می شود.

هزینه های واردات گلس از چین به ایران

تخمین هزینه کل واردات از چین که شامل موارد مختلفی مانند هزینه بسته بندی و یا حمل ونقل می شود در تعیین هزینه نهایی و تمام شده واردات تاثیرگذار است. حجم کل فروش نیز یکی از عوامل موثر بر میزان سودآوری تجار و بازرگانان است که در زمان سفارش گلس موبایل در کنار بررسی حاشیه سود انجام می شود. در برخی موارد ممکن است سود حاصل از سفارش تعداد بالای محافظ صفحه متفاوت تر از تعداد کم همان از همان محصول باشد.

روش های مختلفی برای پرداخت هزینه ها در واردات گلس از چین وجود دارد که یکی از معروف ترین آن ها استفاده از PayPal است. پیش پرداخت داشتن، استفاده از کارت اعتباری و پرداخت یا سپرده آنلاین از جمله روش هایی است که برای پرداخت هزینه کالا به چین استفاده می شود. حواله یوان، ویچت و حواله درلاری نیز از دیگر روش های پرداخت هزینه ها در تجارت با چین است. با وجود تمام شرایط بهتر است در مورد انتخاب روش پرداخت به صورت مستقیم با نماینده یا تولیدکننده محافظ گوشی به مذاکره بپردازید.

جمع بندی واردات گلس موبایل از چین

واردات گلس از چین به ایران فرآیندی است که با هدف حفظ و نگهداری از گوشی های همراه با کمک تجار و واردکنندگان مختلف در عرصه تجارت بین المللی انجام می شود. این محصولات به دلیل نیاز به محافظت از تلفن های همراه در برابر خطراتی مانند ضربه خوردن یا شکستگی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. واردات محافظ صفحه از چین علاوه بر جلوگیری از خراشیدگی و ضربه خوردن از نفوذ ذرات چربی و مایعات به داخل محفظه گوشی جلوگیری می کند. روند این واردات شامل مراحل مختلفی است که با درخواست نمونه محصول وارد فاز اجرایی می شود. انتخاب تامین کننده معتبر، هماهنگی حمل ونقل بین المللی و رعایت قوانین گمرکی مراحل دیگر این تجارت جهانی است. جابه جایی کالاها در زنجیره تامین از جمله حمل ونقل، انبارداری و توزیع محصولات نیز جزئی از فرآیند واردات این محصولات به حساب می آیند. واردات گلس موبایل از چین ممکن است در صورت نداشتن اطلاعات کافی کمی چالش برانگیز باشد، با مطالعه شرایط چگونگی واردات از چین می توان تجارت بهتر با حاشیه سود بالاتری را تجربه کرد.

برگرفته شده از وبسایت zoomlife.ir

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/O4Zk4HHb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه