یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

الان فصله بازی های انلاین رسیده و شما که این مقاله رو مطالعه میکنید حتما گوشی در دستتون قرار گرفته و به دنبال بهترین بازی بتل رویال برای اندروید میگردین در ادامه لیستی 4 تایی از بهترین بازی های بتل رویال برای اندروید رو به شما معرفی خواهیم کرد و همچنین از توکن های درون بازی آنها برای شما خواهیم گفت . این 4 بازی که در ادامه معرفی خواهند شد جزو لیست بهترین بازی های اندرویدی می باشند و در ادامه سایتی مثل سی پی سل برای خرید توکن های درون بازی به شما معرفی خواهیم کرد که میتوانید به راحتی مخصوصا در بازی کالاف موبایل از ان استفاده کنید .

بهترین بازی های بتل رویال اندروید

لیست بهترین بازی های بتل رویال اندروید

خب در ادامه لیست این 4 بازی رو برای شما خواهیم اورد و به نوبت بازی هارا بررسی خواهیم کرد.

1 - کالاف دیوتی موبایل : Call of Duty Mobile

محبوب ترین بازی که میتونین همین الان بر روی گوشیتون نصب کنین و لذت ببرید کالاف دیوتی موبایل است, بازی که همین الان جزو رده بازی های محبوب موبایل به حساب می اید و میتوانید در سایت های مختلف توکن های این بازی رو خریداری کنید, یکی از این وب سایت ها که بهترین وب سایت در حوزه کالاف دیوتی موبایل هستش سایت سی پی سل می باشد. 

شما میتوانید در این سایت هر چیز مرتبط با کالاف دیوتی موبایل رو پیدا کنید و مهم تر از اون اقدام به خرید سی پی ارزان بازی کالاف دیوتی موبایل کنید. یکی از مواردی که خیلی طرفدار پیدا کرده ایت وب سایت cpsell.ir آن است که توکن درون بازی کالاف موبایل ان بسیار ارزان تر از دیگر وب سایت ها می باشد و باعث شده است این وب سایت به نوعی مرجع ترین وب سایت کالاف موبایل برای خرید ایتم های درون بازی باشد .

همچنین شما میتوانید در سایت CpSell از خدمات دیگر مثل خرید بتل پس کالاف موبایل , آفر های کالاف موبایل و جتی باندل های این بازی هم خریداری و استفاده کنید . 

پابجی موبایل : PUBG Mobile

2 - پابجی موبایل : PUBG Mobile

بازی بعدی پابجی موبایل می باشد این بازی یکی از محبوب ترین و بعد از کالاف بیشترین پلیر بازی های بتل رویال اندرویدی رو به خودش اختصاص داده , بازی که شما میتونین از رتبه و امتیازی که در این سال ها از پلیرا گرفته است, میزان محبوبیت بازی رو حدس بزنین . یکی از توکن های جذاب این بازی یوسی می باشد , یوسی پابجی شاید به گوشتون خورده باشه , شما با استفاده از این توکن میتونین تجهیزات داخل بازی خودتان را ارتقا بدید و از بازی لذت بیشتری ببرید 

یکی از نکات خوب این بازی اپدیت بودن آن می باشد , اضافه شدن مپ های جدید و اکانات جدید که مواردی از ان در قسمت پایین برای شما اورده خواهد شد بازی را برای شما پلیر ها جذاب تر و این بازی را جزو رده بهترین بازی های بتل رویال اندرویدی خواهد گذاشت . 

  • امکان نبرد های 100 نفره با سایر بازیکنان به صورت آنلاین
  • امکان استفاده از چت صوتی 
  • دارای تنوع بالای سلاح ها به همراه تجهیزات جانبی آنها
  • امکان رانندگی با وسایل نقلیه موجود در جزیره
  • امکان تشکیل تیم و مبارزه با سایر بازیکنان

3 - موبایل لجند : MOBILE LEGEND

موبایل لجند جزو لیست ما سومین جایگاه رو به خودش اختصاص داده , بازی که شما میتونین ساعت ها ازش لذت ببرید و اگر جزو دست افرادی هستین که از بازی های پر از اکشن لذت می برید این بازی بهترین انتخاب برای شماست , از قابلیت های مختلف این بازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد .

  • نبردهای ۵ به ۵ نفر با افراد واقعی و وجود نقشه های چند نفره تیمی
  • تشکیل تیم دلخواه خود
  • کنترل ساده و آسان
  • استراتژی های تیمی
  • پیداکردن سریع رقیب و شروع
  • وجود سیستم هوش مصنوعی برای بازی در زمان قطعی اینترنت به جای شما

مورد آخر خیلی این بازی رو جذاب می کنه که وجود هوش مصنوعی در این بازی این ترس رو در شما ایجاد نمیکنه که پس از قطعی اینترنت کاراکتر شما در بازی حذف بشه و این مورد خودش جزو نکاتی می باشد که این بازی رو جزو بهترین بازی های بتل رویال می کنه . 

کلش اف کلنز : Clash Of Clans

4 - کلش اف کلنز : Clash Of Clans

فکر میکنم امکان نداشته باشه اسم این بازی رو یعنی کلش اف کلنز و نشنیده باشی , از قدیما این بازی دست به دست چرخیده و همیشه جزو بهترین بازی ها بوده , روی کوچیک ترین گوشی ها و ضعیف ترین گوشی های موبایل این بازی اجرا شده و تا به الان که این مقاله رو شما میخونید , جزو بازی های پر نصب بازار و گوگل پلی بوده.

پس این حق و داره که بگیم که جزو بهترین بازی های اندرویدی به حساب میاد شاید به اون شکل بتل رویال نباشه اما میزاریمش جزو بهترین بازی های اندرویدی , جدا از اون جم کلش اف کلنز یکی از پر طرفدار ترین توکن های بین بازی هاست که شما میتوانین پس از خرید ان به راحتی ساختمان ها یا تجهیزات درون بازی خودتان را ارتقا بدید . 

نتیجه گیری :

اگر برای اولین بار است میخواهید یکی ازین بازی ها را نصب کنید .توصیه ما به شما بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد این بازی بسیار دل چسب و جذاب می باشد و در رده دوم بازی ها پابجی موبایل رو به شما پیشنهاد میکنیم , پس همین الان اقدام به نصب این بازی کنید و بی دغدغه میتوانید توکن های درون بازی ان را از وب سایت سی پی سل خریداری کنید , سایتی که سعی کرده همیشه اپدیت و به روز باشد و الان جزو بهترین سایت های این حوزه به حساب می آید . 

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ptEZhOuv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه