یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو روز گذشته با پیروی از روند هفته گذشته، در اغلب محصولات با افت همراه بود. البته ثبات و افزایش قیمت نیز در برخی محصولات به چشم می خورد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از رایااستور، قیمت خودرو پس از استراحت دو روزه به دلیل تعطیلات آخر هفته، از آغاز روند معاملات امروز، با تغییر همراه بود. تعداد محصولاتی که افت قیمتی داشتند به نسبت بیشتر بوده و به اصطلاح دیگر، تعداد فروشندگان بازار بیشتر از خریداران آن است.

پیش بینی قیمت خودرو در شهریور ماه

قیمت خودروهای فرسوده از چند روز گذشته در اثر انتشار یک خبر کذب، دچار افزایش وحشتناکی شد.

انتظار می رفت که اثر این افزایش قیمت در خودروهای صفر کیلومتر نیز دیده شود؛ اما با آغاز دوباره روند معاملات، می توان مشاهده کرد که نه تنها افزایش آن چنانی در بازار به چشم نمی خورد، بلکه شدت افت قیمت در برخی از خودروها بیشتر نیز شده است.

پیش بینی قیمت خودرو

باتوجه به اینکه نرخ ارز در زیر کانال ۵۰ هزار تومان در حال نوسان بوده و از روز گذشته اخباری مبنی بر تحویل تعداد دیگری از چانگان های وارداتی توسط شرکت سایپا به گوش می رسد، احتمال دارد که قیمت خودروها، بیش از این نیز ریزش داشته باشد و یا حداقل، در همان نرخ های خود، ثابت بمانند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WxfepbF1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه