دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هفته گذشته سکه با پرش های قیمتی در بازار تعطیل پایتخت، گمانه زنی هفته های گذشته را نقش بر آب کرد. این بازار با وجود هفت روز تعطیلی پیاپی و روزهای رکودی محرم، معاله گران را غافلگیر کرد و روند صعودی به خود گرفت.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایراسین، در دو هفته گذشته بازار فلز زرد، غیر از روزهای جمعه هفت روز را نیز رسما تعطیل بود و مبادله فیزیکی در این بازار انجام نمی شد. اما معاملات پشت خطی روند قیمت ها را صعودی کرد و قطعات سکه را کانال بالاتر نشاند.

بررسی روند افزایشی قیمت طلای 18 عیار و انواع سکه در هفته گذشته

سکه سقف مقاومتی را می شکند؟

به تعبیر معامله گران و فعالان بازار، بخشی از این روند رشد متاثر از فعالیت بزرگان بازار بود و بخشی را نیز قیمت دلار رقم زد. با این وجود سیگنال های سیاسی و تصمیمات سیاستگذار علاوه بر بازار ارز روند قیمت طلا و سکه را نیز صعودی کرد.

تحلیلگران اقتصادی محدوده ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را برای سکه امامی کف حمایتی می دانند و می گویند در این محدوده قیمتی سفارش های خرید زیادی وجود داشت.

در روزهای آینده اگر محدوده مقاومتی ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای سکه امامی شکسته شود، مقاومت بعدی محدوده قیمتی ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی خواهد بود.

نیم سکه و ربع سکه در آستانه ورود به کانال بالاتر

در آخرین معامله هفته گذشته دوازدهم مرداد تمام قطعات سکه با همان ارقام روز چهارشنبه معامله شدند. قیمت سکه امامی با رقم ۲۹ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان مبادله شد و سکه بهار در کف کانال ۲۶ میلیون تومانی قرار گرفت.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب با قیمت ۱۵ میلیون و ۹۵۰ و ۱۰ میلیون و ۹۵۰ و ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شدند.

هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رقم ۱۰ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۳۹۰ هزار تومان معامله شد. طلای دست دوم هم با قیمت دو میلیون و ۳۶۰ هزار تومان به کار خود پایان داد.

گفتنی است قیمت انس جهانی طلا در بیشتر روزهای هفته گذشته نوسانات کاهشی داشت.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wXleSFMO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه