ورود به دنیای دیجیتال با وجود گستردگی و پیشروی مداوم نیازمند دانش بروز و تجربه است. اگر قصد ورود به دنیای دیجیتال را دارید همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند برای شما یک انتخاب درست باشد که خیالتان را از موضوعات مربوط به این تصمیم راحت کند.
سوال مهم تری که در این نقطه مطرح می شود این است که چرا آژانس دیجیتال مارکتینگ گزینه ایده آلی به حساب می آید ؟ چنین آژانسی چطور می تواند به کسب و کار شما کمک کند ؟ در ادامه قصد داریم به پاسخ این سوالات بپردازیم.
حضور در فضای اینترنت دیگر یک مزیت نیست؛ ضرورتی برای تمام کسب و کارهاست. اگر شما هم صاحب کسب و کاری باشید، می خواهید از این بستر بزرگ بهره بگیرید. تسلط به تمام ابزارهای مورد نیاز برای حضور موثر و انجام صحیح و بهینه آن، نیازمند تجربه و تخصص است.
جزئیات زیادی وجود دارد که برای موفقیت فرآیندهای بازاریابی دیجیتال و کمپین های شما ضروری هستند. اینجاست که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند نقش خود را ایفا کند و راهکاری بهینه را برای اهداف شما طراحی و اجرا نماید.
چرا باید ما را انتخاب کنید؟
آژانس دیماژن با تکیه بر دغدغه ای مهم شروع به کار کرده است. زمانی که بازاریابی دیجیتال، بین سال های 93 و 94 شروع به اوج گیری کرد، تلاش کردیم به بررسی و تحلیل مسیری بپردازیم که دیجیتال مارکتینگ در آن حرکت می کند.
سوال اساسی برای ما این بود که چطور می توان خدماتی ارائه نمود که به خوبی پاسخگوی نیاز کارفرما (و یک گام بیشتر از آن) باشد؟
آنچه با بررسی داده ها به آن رسیده ایم، بیانگر این است که نیاز کارفرما، به دو بخش اساسی تقسیم می شود:
دو فاکتور کلیدی برای پاسخگویی به خواسته مشتریان، در برنامه ریزی دیجیتالی دیماژن نقش دارد. خدمات دیماژن با تدوین استراتژی شروع شده و با اجرا، آنالیز و گزارش دهی ادامه می یابد.
تدوین استراتژی گام اول در هر برنامه مارکتینگ محسوب می شود. آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن پس از انجام تحقیق لازم، تدوین راهنمای اجرای برنامه و نیز گسترش استراتژی عملیاتی، به جذب ترافیک از کانال های مختلف برای کسب و کار شما می پردازد.
با تدوین و توسعه استراتژی و شناسایی کانال های جذب ترافیک، تلاش می کنیم با تولید محتوای باکیفیت در پلتفرم های مختلف، تصویری مناسب و پایدار از برند شما ارائه کنیم.
با انجام این فرآیند، حضور کسب و کارتان در فضای وب گسترش می یابد؛ این یعنی افزایش ردپا (footprint) ، آگاهی از برند در میان مخاطبان و جذب مشتریان جدید.
بررسی مستمر اقدامات و آنالیز نتایج آن ها در هر گام از استراتژی تدوین شده، نکته ای کلیدی در پیشبرد اهداف تعیین شده است. ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ دیماژن، برای طراحی و گسترش برنامه دیجیتال، بررسی نحوه اجرا و گزارش دهی دقیق، بر دانش فنی کارشناسان خود تکیه داریم. اما این پایان کار نیست.
بررسی بازخوردها و تحلیل روند طی شده و نتایج بدست آمده در طول پروژه، به کار خود ادامه می دهیم تا بتوانیم کمپین های دیجیتال مارتینگ شما را بیش از پیش بهینه کنیم.
حال یک بار دیگر این سوال را تکرار می کنیم؛
چرا دیماژن؟
همکاری دیماژن با انجام فرآیندهای مذکور، مزایای زیر را برای شما به همراه خواهد داشت:
استراتژی دیجیتال مارکتینگ تابعی از استراتژی بازاریابی هر سازمان است. ما تلاش داریم با درک صحیح برنامه مارکتینگ مجموعه شما، برنامه دیجیتال مارکتینگ را به بهترین شکل طراحی کنیم.
تیم دیماژن، متشکل از متخصصانی در زمینه مارکتینگ، فروش، آنالیز و محتواست که در 15 سال گذشته مشغول فعالیت بوده اند. ما با تکیه بر این پشتوانه ازرشمند، استراتژی هر مجموعه را بررسی نموده و شاخص های عملیاتی آن را در فضای آنلاین به دست می آوریم.
حتما شنیده اید که می گویند محتوا پادشاه است. این امر هر روز اهمیت بیشتری پیدا می کند؛ بنابراین ضرورت دارد با دقت و حتی وسواس، به تدوین استراتژی و تولید محتوا پرداخته شود.
بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که محتوا، فقط دیتا نیست. یک محتوای خوب باید با نیازسنجی مخاطبان، در جهت پاسخ به آن نیاز ها طراحی و تولید گردد.
در سئو دو جنبه مهم باید بطور همزمان در نظر گرفته شود؛ مخاطب و موتور جستجو.
فهم سئو به شناخت مخاطب و درک الگوریتم های موتور جستجو وابسته است. ما با شناسایی مخاطب در قدم اول و سپس برنامه ریزی سئو با توجه به مولفه های موثر موتور جستجو، به اجرای برنامه سئو می پردازیم.
نکته مهم این است که موتور جستجو، روزانه میلیاردها داده مختلف را توسط ربات های خزنده خود تحلیل می کند. بنابراین، ساختار مناسب و همسوی وبسایت شما با الگوریتم های موتور جستجو اهمیت زیادی دارد. این امر خوانایی وبسایت را برای موتور جستجو بهبود می دهد.
همانطور که پیشتر اشاره کردیم، ما در سئو با محوریت مارکتینگ به جذب ترافیک می پردازیم. اما چه ترافیکی به ما کمک می کند؟
هر ترافیکی مفید نیست.
رویکرد ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن با محوریت هدف شکل می گیرد. یعنی:
چرا بازاریابی شبکه اجتماعی مهم است؟
یک عاملی کلیدی در خدمات شبکه های اجتماعی آن است؛ حضور مخاطب.
در هر فضایی که مخاطب حضور دارد، فرصتی عالی برای بازاریابی نیز وجود دارد.
به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ اعتقاد داریم بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد.
اما سوال اینجاست که چه میزان از کل توان بازاریابی را باید در هر بخش از دیجیتال مارکتینگ هزینه کرد؟
پاسخ این سوال کاملا به نیاز کسب و کار شما وابسته است.
به جرئت می توان گفت گوگل ادز بزرگترین سرویس تبلیغات آنلاین در دنیاست. بطوری که بر اساس گزارش های گوگل، بیش از 60% از درآمد آن، از این طریق به دست می آید.
ما در دیماژن خدمات گوگل ادز را نیز ارائه می کنیم. در دیماژن می توانید شارژ اکانت گوگل را انجام دهید، مدیریت اکانت را به ما بسپارید و یا هر دو قسمت کار را واگذار کنید.
دیماژن حاصل یک دغدغه مهم است. فعالیت به عنوان یک سرویس دهنده با محوریت هدف گذاری صحیح و درک صحیح فرآیندها. آگاهی حقی از حقوق مشتریان است. ما بر این باوریم که بوجود آوردن درک صحیح آنچه صورت می گیرد، بر عهده ماست.
تاکید آژانس بازاریابی دیجیتال دیماژن بر نتیجه است، سال ها تجربه و سابقه این آژانس در زمینه های مختلف باعث دید گسترده آنها نسبت به کسب و کار شده و با خدمات 360 درجه ای که ارائه می کنند شما را در میان هزاران جستجو روزانه به جایگاهی که باید در میان رقبا می رسانند. فعالیت صادقانه و گزارش دهی اصولی این آژانس در طول فعالیت کاری می تواند به شما آرامش خاطر و دید بهتری دهد.