پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه گوشی های سامسونگ از محبوب ترین و پرکاربردترین گوشی های موجود در بازار دنیا هستند. در بازار ایران نیز گوشی های سامسونگ، بیشترین محبوبیت را دارند و بیشترین نرخ فروش را به خود اختصاص داده اند. همه گوشی ها و به ویژه گوشی های سامسونگ، ممکن است در طول مدت استفاده دچار مشکلاتی شوند و نیاز به تعویض قطعات سامسونگ ایجاد شود. در هنگام خرابی و آسیب سخت افزاری گوشی، خرید قطعات گوشی سامسونگ برای تعمیر آن ضروری است. به همین دلیل است که کاربران به دنبال بهترین نمایندگی فروش قطعات موبایل سامسونگ برای خرید قطعات سامسونگ هستند. در ادامه قصد داریم ضمن معرفی بهترین فروشگاه برای خرید قطعات موبایل سامسونگ، راهنمای خرید این قطعات را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بازار قطعات گوشی سامسونگ (Samsung Mobile Parts) کمی ممکن است افرادی که با این بازار آشنایی ندارند را سردرگم کند. اکثر مشتریان قطعات موبایل سامسونگ، ممکن است به دلیل خرابی یکی از بخش های گوشی خود به دنبال خرید قطعات جدید باشند. اگر شما هم به دلیل مشکلات سخت افزاری به دنبال قطعات سامسونگ می گردید، در ادامه با فروشگاه سی و سه پل همراه باشید تا راهنمای خرید قطعات سامسونگ را به شما ارائه دهیم.

خرید قطعات موبایل سامسونگ

بهترین فروشگاه برای خرید قطعات موبایل سامسونگ کجاست؟

خرید قطعات تعمیر گوشی سامسونگ می تواند چالش برانگیز باشد. درک کیفیت قطعات مختلف و شناسایی قطعات اصلی بسیار مهم است. با این کار از افتادن در دام خرید قطعات تقلبی که فقط دردسر بیشتری ایجاد می کند، جلوگیری می کنید. با قطعات اصلی سامسونگ، گوشی شما دوباره نو خواهد شد. خرید قطعات تقلبی و متفرقه هدر دادن پول است و در صورت خرید این قطعات متوجه خواهید شد که باید زودتر از زمان انتظار گوشی خود را از دست بدهید. به همین دلیل لازم است همواره بهترین قطعات را خریداری کنید تا عمر گوشی خود را تضمین نمایید.

انواع قطعات موبایل سامسونگ

گوشی های سامسونگ از بخش های مختلفی ساخته شده اند و هر کدام از این قطعات ممکن است در صورت بروز آسیب فیزیکی، دچار مشکلاتی شوند و نیاز به تعویض پیدا کنند. به همین دلیل لازم است کاربران مشکل گوشی خود را به درستی شناسایی کنند و قطعه موردنیاز خود را خریداری کنند. در ادامه به بررسی مهم ترین قطعات سامسونگ می پردازیم.

باتری گوشی سامسونگ

باتری گوشی سامسونگ را می توان پرفروش ترین قطعه در میان قطعات گوشی سامسونگ به شمار آورد. باتری ها قطعاتی مصرفی هستند و با گذشت زمان، دچار مشکلات زیادی می شوند. اگر چه استفاده درست از باتری گوشی سامسونگ می تواند مدت بیشتری بر عمر آن بیفزاید، اما در هر صورت بالاخره مشکلات ناشی از کاهش سلامت باتری در آن نمایان خواهد شد. از جمله این مشکلات می توان به کاهش ظرفیت باتری، کاهش سرعت شارژ باتری و داغ شدن باتری در حین شارژ اشاره کرد.

تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ

بهترین فروشگاه برای خرید قطعات موبایل سامسونگ کجاست؟

تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ نیز یکی دیگر از قطعات پرفروش گوشی سامسونگ است. تاچ و ال سی دی در گوشی های هوشمند از اهمیت زیادی برخوردار است. تاچ و ال سی دی بخش زیادی از فضای جلویی گوشی را در بر می گیرد و به همین دلیل ممکن است بخش زیادی از ضربات و آسیب های فیزیکی وارده به قسمت جلویی گوشی، مستقیما تاچ و ال سی دی را تحت تاثیر قرار دهد. در صورتی که تاچ و ال سی دی گوشی شما مثل سابق کار نمی کند یا تصاویر را به خوبی نمایش نمی دهد، احتمالا نیاز به خرید تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ خواهید داشت. شما می توانید تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ را با اطمینان از اصالت و کیفیت کالا از فروشگاه 33 پل خریداری کنید.

سنسور و لنز دوربین سامسونگ

امروزه گوشی های هوشمند و به ویژه گوشی های سامسونگ دارای چند دوربین اصلی و سلفی هستند. بخش های اصلی دوربین گوشی، شامل سنسور دوربین و لنز دوربین می شود. در صورتی که دوربین گوشی سامسونگ شما دچار مشکل دوربین شده است، می توانید لنز دوربین و سنسور دوربین را از فروشگاه سی و سه پل خریداری کنید و بخش معیوب را تعویض نمایید.

سایر قطعات گوشی سامسونگ

بهترین فروشگاه برای خرید قطعات موبایل سامسونگ کجاست؟

فلت گوشی سامسونگ، قطعات بدنه گوشی سامسونگ، خشاب سیمکارت گوشی سامسونگ، قاب پشتی گوشی سامسونگ و ... از سایر قطعات پرفروش سامسونگ هستند. همه قطعات گوشی های سامسونگ را می توانبد از فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه سی و سه پل خریداری کنید.

قیمت قطعات سامسونگ

قیمت قطعات گوشی سامسونگ همیشه مهم است. قبل از خرید قطعات، وقت بگذارید و به قیمت های ارائه شده توسط فروشگاه های مختلف توجه کنید. قیمت قطعات سامسونگ به عوامل گوناگونی بستگی دارد. برند سازنده، نوع قطعه، رده کیفی و ... از جمله عوامل موثر در قیمت قطعات سامسونگ هستند. قیمت قطعات سامسونگ تا حد زیادی بیانگر کیفیت قطعه نیز هست و معمولا قطعات اصلی و باکیفیت، از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

کیفیت قطعات سامسونگ

دو نوع قطعات سامسونگ در بازار موجود است و قیمت خرید هر دو نیز متفاوت است. قطعات اصلی سامسونگ که پس از تولید گوشی توسط سازنده اصلی گوشی ساخته می شود. و قطعات های کپی که قطعاتی هستند که توسط سازندگان شخص ثالث تولید می شوند. مشخصات این قطعات های کپی مطابق با مشخصات قطعات اصلی هستند اما معمولا کیفیت کمتری دارند. قطعات اصلی سامسونگ در مقایسه با قطعات های کپی کمی گران تر هستند اما کیفیت بهتری را نیز ارائه می دهند. با این حال در بسیاری از موارد، کیفیت قطعات تفاوت چندانی ندارد.

مشخصات قطعات سامسونگ

خرید قطعات موبایل سامسونگ می تواند بسیار گیج کننده باشد. به خصوص اگر برای اولین بار به خرید قطعات موبایل سامسونگ پرداخته اید. باید مطمئن شوید که قطعات اصلی را خریداری می کنید که مشخصات مناسب و هماهنگ با گوشی شما دارند. قبل از سفارش، حتما بررسی کنید و مطمئن شوید که قطعات سازگار را خریداری کرده اید. بسیاری از مدل های گوشی تقریبا شبیه هم هستند و این مسئله باعث می شود قطعات تقریبا شبیه هم باشند. هنگام خرید قطعات گوشی سامسونگ، مهم است مطمئن شوید که از یک فروشنده معتبر خرید می کنید.

بهترین فروشگاه برای خرید قطعات موبایل سامسونگ کجاست؟

یکی از سوالاتی که کاربران ممکن است با آن مواجه شوند این است که بهترین فروشگاه برای خرید قطعات موبایل سامسونگ کجاست؟ در پاسخ باید گفت که بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید که از تنوع محصولات خوبی برخوردار باشد و کالاهای باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد. همچنین باید قطعات در این فروشگاه با قیمت مناسب عرضه شوند و امکان ارسال کالا به سراسر کشور نیز در این فروشگاه وجود داشته باشد. همه این ویژگی ها را می توان در فروشگاه سی و سه پل مشاهده کرد. با خرید از فروشگاه 33 پل، ضمن اطمینان از خرید قطعات باکیفیت و اصلی، بهترین قیمت نیز به شما ارائه می شود.

برگرفته از سایت قطعات موبایل سی و سه پل (https://www.33pol.net/)

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/N6EW1yUz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه