پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت های سراسر جهان در بین مردم بسیار محبوب هستند. زیرا این تولید کننده ها خواست و نیاز روز فرد در نظر می گیرند سپس دست به طراحی می زنند. از این رو فرد هر نیازی داشته باشد توسط شرکت ها در کم ترین زمان برطرف می شود. محصولات موجود در بازار هر یک به نحوی مورد استفاده قرار می گیرند. اما باید اعتراف کرد برخی از آن ها جزو ضرورات بوده و ادامه روزمرگی بدون آن ها امکان پذیر نیست.

کولر گازی ها نمونه ای بارز و بسیار مهمی بوده که در این راستا می توان به آن اشاره کرد. این دستگاه دو عمل سرمایشی و گرمایشی را در فصل های تابستان و زمستان انجام می دهد. به همین دلیل افراد به دنبال بهترین و اصلی ترین نوع کولر گازی هستند. اما یک روز هر محصولی دچار عیب و ایراد می شود که برای ادامه ی کار باید آن را رفع کرد. ما در این مقاله در نظر داریم تا شما را با خطا یا ارور کولر گازی اجنرال آشنا کنیم. حتما تا پایان این گفت و گو با ما همراهی کنید.

مشکلات شایع کولر گازی ها و وسایل سرمایشی :

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا فرد از کولر گازی ها برای رفع گرما کمک می گیرد. وسایل سرمایشی مانند کولر، پنکه اسپلیت، کولر آبی و… عمل خنک کردن را بسیار عالی انجام می دهند. اما گاهی اوقات به دلیل استفاده ی بیش از حد محصول دچار مشکل می شود. کولر گازی دستگاهی است که هوای سرد و خنک را جهت از بین بردن گرما به محیط وارد می کند.

این دستگاه از قطعاتی شامل اپراتور، کمپرسور، گاز مبرد و… ساخته شده است. لازم به ذکر بوده که این وسیله از طریق برق و انرژی عمل خود را انجام می دهد. تمام قطعات نام برده کاری را بر عهده دارند و در نهایت همگی برای استخراج هوای خنک وارد عمل می شوند. گاز کولر گازی ها معمولا R22، R406، R134 و… می باشند. کولر گازی اجنرال بهترین نوع در بازار به حساب می آید.

ارور کولر گازی اجنرال و آموزش برطرف کردن خطاهای کولر اجنرال

این برند در کشور ژاپن مشغول فعالیت بوده و تا کنون موفقیت قابل توجهی را به دست آورده است. یکی از مهم ترین ارزش این شرکت استفاده از بروزترین فناوری و تکنولوژی ها می باشد. با قرار دادن فناوری ها لذت استفاده را برای فرد چند برابر کرده و محبوبیت خود را نیز افزایش داده است.

ارور کولر گازی اجنرال چیست و چه معنی دارد ؟

در زمان های گذشته که اولین کولر گازی ها وارد بازار شدند استفاده از آن ها کمی دشوار بود. زیرا هنگامی که کولر دچار مشکل می شد فرد باید حتما به مکانیک های مربوطه اطلاع می داد. این کار از چند جهت برای فرد ناخوشایند و دشوار به حساب می آمد. اما با گذر زمان سازنده ها برای این مشکل راه حلی پیدا کردند. در عصر امروزی کولر گازی ها با جدید ترین تکنولوژی ها طراحی می شوند.

ارور کولر گازی اجنرال و آموزش برطرف کردن خطاهای کولر اجنرال

مخصوصا اجنرال تمام پیشرفت های نوین را در تولیدات اخیر خود به کار برده است. یکی از مهم ترین ویژگی این محصولات خاصیت برنامه نویسی است. با این مزیت کاربر هنگام اختلال و مشکل زود عیب و ایراد را پیدا می کند. زیرا این برنامه نویسی برنامه های مشخصی را وارد محصول کرده و هنگام بروز مشکل، ایراد را به نمایش می گذارد. در این حالت فرد با کم ترین هزینه و بدون اتلاف وقت مشکلات به وجود آمده را برطرف می کند.

کولر گازی اجنرال در تمام قطعات خود سنسورهای متفاوتی داشته که هر کدام مشکلات را به نمایش می گذارند. اما باید گفت ارور و خطا در کولر ها با یکدیگر تفاوت دارند. از این رو با کدهای مختلف ارورها به نمایش گذاشته می شوند.

انواع ارور در کولر گازی اجنرال چگونه نشان داده می شود ؟

شرکت اجنرال در کولر گازی های ارور های مختلفی قرار داده است مه برخی از آن ها حل آسانی توسط فرد دارند. اما اکثر این ارورها بعد از شناسایی حتما باید توسط تعمیرکار برطرف شود. کدهای ارور کولر گازی اجنرال با نمادهای E و F نشان داده می شوند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

زمانی که کولر در حال کار کردن باشد و سنسور دمای ورودی هوا در دستگاه دچار مشکل شود ارور E1 نمایش داده می شود. این نوع ارور توسط فرد قابل رفع نیست و تعمیرکار باید جهت تعویض و رفع اقدامات لازم را انجام دهد.

ارور E2 زمانی نمایش داده می شود که سنسور دمای سیم پیچ محصول دچار مشکل و خطا شود. نوعی کابل در کولر گازی اجنرال وجود دارد که اتصال بین بدنه ی داخل و خارج را انجام می دهد. اگر این کابل اتصال پیدا نکند با این ارور نیز نشان داده می شود.

ارور کولر گازی اجنرال و آموزش برطرف کردن خطاهای کولر اجنرال

گاهی اوقات سنسور لوله در دستگاه عیب پیدا می کند که فرد باید جهت عوض کردن یا تعمیر آن ها اقدام کند. این مشکل با کد E3 نمایش داده می شود.

کسانی که کولر گازی دارند می دانند که دارای دو قسمت مجزا بیرونی و داخلی هستند. قسمت بیرونی خارج از فضای محیط مانند پشت بام قرار داد می شود. بخش داخلی نیز در اتاق مورد نظر نصب می شود. اگر قسمت بیرونی عیب پیدا کند ارور E4 نمایان می شود.

ارور E5 زمانی رخ می دهد که میان پنل داخلی و خارجی اتصال لازم پیدا نشده باشد. در این حالت سیم کشی کولر دچار ایراد شده و خطا در قسمت داخلی ساختمان است.

کولر گازی ها تنها برای خنک کردن به کار نمی روند. بلکه عمل گرمایشی را در فصل های سرد اجرا می کنند. عوض کردن این دو حالت تنها از طریق شیر مربوطه امکان پذیر است. اگر این شیر تعویض دچار عیب شود ارور E6 آن را گزارش می دهد.

ارور E7 مربوط به صفحه نمایش و سنسور خارجی می باشد. هر یک از این دو بخش اگر دچار ایراد شوند این کد نشان داده خواهد شد.

محافظ گرمایی موجود در کولر گازی ها نیز مشکلات پیش آمده ی خود را با کد E8 به فرد می فهمانند. یکی دیگر از کدهای مهم موجود در کولر گازی اجنرال F0 می باشد. سنسور دمای این محصول اگر بیش از حد کار کند و دچار مشکل شود این کد وارد عمل می شود. هنگام داغ شدن محافظ سوئیچ این ارور دوباره نقش خود را انجام می دهد.

کد مربوط به فشار تخلیه ی کمپرسور E02 است. همچنین با به وجود آمدن اتصال در سنسور دمای اتاق کد E03 آن را گزارش می دهد. سنسور مبدل حرارتی داخل کولر گازی هنگامی که باز شود با خطای E04 نشان داده می شود. اما زمانی که همین سنسور اتصالی کند کد به E05 تغییر حالت پیدا می کند. یکی دیگر از حالت های سنسور مبدل حرارتی خارجی دارای کد E06 بوده و هنگام اتصال کردن همین سنسور ارور E07 عمل می کند.

ارورهای ذکر شده بسیار کامل هستند و کاربر به کمک آن ها می تواند کولر خود را تعمیر کند. علاوه بر این طول عمر و دوام محصول خود را بالاتر می برد.

معرفی سایت های معتبر و مرجع خرید کولر گازی در ایران

https://banehentekhab.com/
https://topfroosh.com/product/air-treatment

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sgnk5dgH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه