جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گلس گوشی چیست

2 سال پیش ( 1400/12/29 )
 

خراش افتادن روی سطح صفحه نمایش گوشی تلفن همراه، بسیار آزاردهنده است و ارزش گوشی برای زمان فروش را نیز به لحاظ قیمتی کم می کند. راه حل ساده ای برای پیشگیری از این موضوع وجود دارد و آن هم استفاده از گلس گوشی مناسب و مرغوب است که به طور کلی مساله خش افتادن روی صفحه نمایش را رفع خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم گلس دقیقا چیست و چرا باید حتما برای گوشی موبایل خود ازگلکس استفاده کرده و بهترین انواع آن کدامند.

گلس گوشی چیست

اهمیت خرید گلس گوشی موبایل

به هر علتی ممکن است که صفحه نمایش گوشی تلفن همراه شما خش بیفتد. از کشیده شدن ناخن تا تماس با زیپ کیف، سکه، زیپ لباس، انگشتر و ... . اما اگر یک محافظ صفحه نمایش قوی و حرفه ای انتخاب و روی صفحه نمایش گوشی چسبانده باشید، دیگر هیچ یک از این نگرانی ها وجود نخواهد داشت. در واقع پس از انتخاب گوشی موبایل، اصلی ترین لوازم جانبی که باید خریداری کنید، همین گلس گوشی است.

 

انواع گلس گوشی موبایل

قطعا زمانی که برای خرید گلس گوشی موبایل اقدام می کنید، مدل های مختلفی به شما پیشنهاد می شود و اگر شناخت خوبی نسبت به انواع این محصولات نداشته باشید، برای خرید گلس گوشی کمی سردرگم خواهید شد.

از جمله انواع محافظ صفحه نمایش گوشی های تلفن همراه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گلس پلاستیکی

اگر به دنبال خرید یک محافظ صفحه نمایش ارزان قیمت باشید، همیشه نوع پلاستیکی آن به شما پیشنهاد می شود. این نوع گلس ها، دارای مقاومت مناسبی در برابر ضربات مختلف اجسام سخت و تیز هستند. البته یک ضعف بزرگ نیز دارند که به کدری جلوه آن ها مربوط می شود. در واقع زمانی که از این نوع محافظ های صفحه نمایش استفاده می کنید، باید کدری و ماتی جلوه آن ها را نیز بپذیرید. این باعث می شود که در اکثر مواقع پس از نصب نوع پلاستیکی محافظ صفحه نمایش، از شفافیت و جلای صفحه نمایش اصلی کاسته شود.

گلس گوشی چیست

گلس گوشی شیشه ای

مدل های شیشه ای، طبق چیزی که انتظار داریم از جنس شیشه بوده و به همان نسبت نیز تا حدود زیادی شکننده هستند. البته این گلس ها در مقایسه با مدل های پلاستیکی، شفافیت بیشتری داشته و حتی مقاوم تر هستند. ضخامت بیشتر و شفافیت و مقاومت بالاتر مدل های شیشه ای، باعث شده تا در چند سال اخیر، بازار بهتری در مقایسه با مدل های پلاستیکی داشته باشند.

گلس گوشی چیست

گلس نانو مایع

گلس های نانو مایع، مطابق با نامگذاری که دارند، از جنس مایع بوده و از ضریب مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. گلس های مایع دارای قیمت بالاتری هستند که البته در مقابل میزان مقاومت آن ها، تا حدود زیادی توجیه پذیر به نظر می رسد. نصب این نوع محافظ صفحه نمایش گوشی های موبایل نیز بسیار ساده بوده و طول عمر بالایی نیز دارند.

گلس گوشی سرامیک

بهترین و در عین حال جدیدترین نوع محافظ صفحه نمایش گوشی های موبایل، همین گلس های سرامیکی هستند که از آن ها به نام گلس ها نشکن نیز یاد می شود. این نوع گلس ها از جنس سیلیکات و کوارتز بوده و میزان شفافیت قابل توجهی دارند. مقاومت گلس های سرامیکی در برابر ضربه و خط و خش، به مراتب در مقایسه با دیگر انواع محافظ صفحه های گوشی تلفن همراه بالاتر بوده و می توان از این حیث با اطمینان خاطر از آن ها برای محافظت از گوشی های پرچم دار و گران قیمت استفاده کرد.

البته در نظر داشته باشید که قیمت گلس های سرامیکی در مقایسه با گلس های شیشه ای و پلاستیکی موجود در بازار بالاتر است. با توجه به کارایی بهتر و شفافیت و عدم لک پذیری، می توان این پوشش های صفحه نمایش گوشی موبایل را هنوز مقرون به صرفه دانست.

گلس گوشی چیست

کلام آخر

اگر به سلامت و کیفیت عملکرد گوشی تلفن همراه خود علاقه مند هستید، همیشه به محض خرید یک گوشی جدید یا کهنه شدن محافظ صفحه نمایش قدیمی، باید بلافاصله یک گلس گوشی جدید نصب کنید. به این شکل ضمن آن که استفاده از گوشی برای شما راحت تر خواهد بود، طول عمر آن نیز حفظ شده و در صورت تمایل به فروش، می توانید گوشی خود را به قیمت بالاتری به فروش برسانید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qfyGJu04
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه