یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

چند سالی است که گیربکس های اتوماتیک در صنعت خودروسازی رواج یافته اند و اکثر خودروهای روز دنیا با این نوع گیربکس ها تولید می شوند. در خودروهای اتوماتیک، دنده ها به طور هوشمند و بدون دخالت راننده تعویض می شوند و رانندگی در شهرهای شلوغ را میسر می کنند.

البته ناگفته نماند که نگهداری از گیربکس اتوماتیک بسیار حائز اهمیت است و در صورت کوتاهی در حفظ آن ، خسارت های سنگینی را بر جای می گذارد. به همین خاطر، هنگام خرید خودرو اتوماتیک کارکرده، باید با کمک کارشناسی خودرو، از وضعیت دقیق گیربکس و میزان سلامت آن اطمینان حاصل کرد. یکی از مزایای خدمات کارشناسی ماشینچی، بهره گیری از دستگاه های به روز و دقیق به همراه کارشناسان خبره است که می توانند کوچک ترین اختلال در عملکرد فنی و گیربکس را شناسایی کنند.

خرید خودرو اتوماتیک با بودجه 500 میلیون تومان

خودروهای اتوماتیک با تنوع خوبی در بازار کشور حضور دارند و در رنج قیمت های مختلفی قرار می گیرند. خودروسازان داخلی نیز در چند سال اخیر از گیربکس های اتوماتیک در برخی از محصولات خود استفاده کرده اند و می توان آن ها را ارزان ترین اتوماتیک های بازار دانست. البته بازار خودرو کشور این روزها شرایط مناسبی ندارد و قیمت ها همچنان صعودی هستند. وام خودرو فوری می تواند یکی از بهترین  راه ها برای رسیدن به خودروی موردنظر باشد که به لطف خدمات وام ماشینچی، میسر می شود و معامله خودرو به سرعت پیش می رود.

در حال حاضر، خودروهای اتوماتیکی در بازار موجودند که با بودجه 500 میلیون تومان قابل خریداری هستند و در ادامه با برخی از آن ها آشنا می شویم.

خرید خودرو اتوماتیک با بودجه 500 میلیون تومان

دنا پلاس توربو اتوماتیک

پس از عرضه اولین فیس لیفت دنا با نام دنا پلاس، نسخه توربو آن نیز وارد بازار شد. در واقع سیستم توربوشارژ به پیشرانه EF7 اضافه شده و قدرت و گشتاور آن به 150 اسب بخار و 215 نیوتن متر می رسد. دنا پلاس توربو اتومات، قدرت خود را از طریق یک گیربکس 6 سرعته (با حالت اسپرت و برفی) به چرخ های جلو منتقل می کند. تجهیزات و امکانات دنا پلاس توربو اتومات با نسخه دنده ای آن تفاوتی ندارد و تنها فرمان برقی اضافه شده است.

پژو 207 اتوماتیک

پژو 207 یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات ایران خودرو محسوب می شود که هم در نسخه دنده ای و هم اتوماتیک در دسترس است. پیشرانه 207 همان پیشرانه TU5 پژو 206 تیپ5 است که 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این پیشرانه در هر صد کیلومتر تقریبا 7.1 لیتر بنزین می سوزاند. ایران خودرو از سال 99 پژو 207 سقف شیشه ای را نیز به بازار عرضه کرد.

جک J4

جک J4 پلتفرم مشترکی را با مدل S3 دارد و ارزان ترین سدان جک محسوب می شود. این خودرو اقتصادی به زنجیر تایم مجهز شده و تعلیق نرمی را به سرنشینان خود ارائه می دهد. پیشرانه آن نیز از نوع 1.5لیتری بوده که قادر است 103 اسب بخار قدرت و 146 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT (با خالت اسپرت و برفی) به چرخ های جلو منتقل می شود. از امکانات این خودرو اقتصادی می توان به گرمکن آینه های جانبی، کروز کنترل، اتولایت و ... اشاره کرد. 

خرید خودرو اتوماتیک با بودجه 500 میلیون تومان

ام وی ام X22

ام وی ام X22 کراس اور کوچک مدیران خودرو است که بر اساس مدل 315 ساخته شده است. این کراس اور شهری در تیپ های مختلف و با گیربکس دنده ای و اتوماتیک عرضه می شود. پیشرانه 1.5 لیتری آن قادر است ۱۰۵ اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور تولید کند . این پیشرانه به طور تقریبی در هر صد کیلومتر، 6.1 لیتر بنزین مصرف می کند. فضای محدود کابین و سرنشینان و تعلیق خشک، از نقاط منفی آن است.

دانگ فنگ H30 کراس

ایران خودرو در سال 95 این هاچ بک قدبلند چینی را عرضه کرد که رقیب جدی رنو ساندرو استپ وی است. در ساخت آن از پلتفرم محصولات سیتروئن استفاده شده و پیشرانه آن همان موتور TU5 پژو 206 تیپ 5 است که 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. از نقاط قوت این هاچ بک می توان به تعلیق نرم، فضای جادار کابین، هماهنگی موتور و گیربکس و ... اشاره کرد. برتری آن نسبت به ساندرو استپ وی نیز در امکانات رفاهی است.

بسترن B30

گروه بهمن در سال 96 بسترن B30 را راهی بازار کرد. این سدان چینی بر اساس پلتفرمی از محصولات فولکس واگن ساخته شده و به پیشرانه ای 1.6 لیتری مجهز است. خروجی این پیشرانه به 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور می رسد که از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود. قابل توجه ترین نکته درباره بسترن B30، در اختیار داشتن 5 ستاره کیفی و 5 ستاره ایمنی در تست تصادف C-NCAP است که می توان آن را یکی از ایمن ترین سدان ها در این رنج قیمت دانست.

برلیانس H330

برلیانس از سال 94 در بازار کشور حضور دارد و نسخه هاچ بک آن نیز در دسترس است. یکی از شاخص ترین ویژگی های سری H300 برلیانس، مجهز بودن به زنجیر تایم است که یک نقطه قوت برای آن محسوب می شود. این سدان ابتدا با موتور 1.5 لیتری عرضه شد، اما مدتی پس از آن، پیشرانه 1.65 لیتری نیز در دسترس قرار گرفت که 114 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نسخه اتوماتیک برلیانس H330 به یک گیربکس 4 سرعته بهبود یافته مجهز شده است که عملکرد آن از گیربکس اتوماتیک پژو بهتر بوده و نسبت به آن برتری دارد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gXYqL5Ly
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه