یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

ایسوس به عنوان یکی از برندهایی شناخته می شود که لپ تاپ های مدرن و گران قیمتی در بازار لپ تاپ ها دارد و خریداران بسیاری به دلیل اعتبار بالا و کیفیت عالی دستگاه های این کمپانی، آن را انتخاب می کنند. قیمت لپ تاپ ایسوس معمولا بالاتر از برندهای دیگر است، اما همزمان محصولات میان رده  و پایین رده خوبی هم دارد که به واسطه طراحی زیبا و مشخصات فنی بالا می توانند گزینه اول کاربران برای خرید باشند. اگر قیمت لپ تاپ ایسوس را با قیمت لپ تاپ لنوو و برندهای دیگر بررسی کرده باشید، متوجه این تفاوت ها خواهید شد و براساس سطح نیاز و بودجه خود می توانید به سراغ شان بروید.

آخرین خبرها از جدیدترین لپ تاپ ایسوس

فراموش نکنید که ایسوس در سال ۲۰۲۲ هم لپ تاپ های قدرتمندی را روانه بازار خواهد کرد و خبرهای جدید خبر از سالی پر بار برای ایسوس می دهند. اگر هزینه برای شما اولویت بالاتری دارد و محصولات ایسوس قیمت بالایی دارند، می توانید با اگاهی از قیمت لپ تاپ اچ پی به سراغ سری های مختلف این برند رفته و یک خرید عالی داشته باشید. همان طور که گفتیم، با بررسی قیمت لپ تاپ لنوو هم متوجه خواهید شد که محصولی خوش ساخت و زیبا با مشخصات فنی عالی در اختیار شما قرار دارد و می توانید روی خرید آن حساب ویژه باز کنید. قیمت لپ تاپ ایسوس هم راستا با مشخصات فنی، زیبایی و اعتبار این برند است.

لپ تاپ فضایی جدید ایسوس

در آخرین خبرها، می دانیم که یکی از لپ تاپ های ایسوس در ایستگاه فضایی MIR مورد استفاده قرار گرفته است و این کمپانی برای ادای احترام، یک Zenbook فوق العاده قوی با مشخصات بالا برای این منظور تولید می کند. قیمت لپ تاپ ایسوس جدید یقینا بالا خواهد بود و برای استفاده خاص در نظر گرفته است. این لپ تاپ که Zenbook 14X OLED Space Edition نام دارد، طراحی بسیار چشم نوازی دارد و از صفحه نمایش تک رنگ خارجی ۳.۵ اینچی روی درب و روکش Zero G Titanium استفاده کرده است. ما با نسخه فضایی این لپ تاپ روبرو هستیم و یقینا می تواند مشخصات شیک تری نسبت به زن بوک معمولی داشته باشد.

اجزای داخلی این لپ تاپ طوری طراحی شده است که حس حضور در فضا را به شما خواهد داد. اگر بخواهیم بیشتر به مشخصات فنی این لپ تاپ اشاره کنیم، می توانیم به پردازنده نسل دوازدهم Core i9 اینتل اشاره کنیم که همراه با گرافیک یکپارچه Intel Iris در بدنه آن قرار گرفته است. صفحه نمایش اولد هم با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ می تواند کیفیت بالایی برای شما فراهم کند. نسبت تصویر این صفحه نمایش در حد ۱۶:۱۰ بوده و با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی ارائه می شود. این صفحه نمایش مجهز به فناوری HDR است و احتمالا خیلی ها منتظر چنین محصولی بودند تا بهترین شرایط را برای بازی و تماشای محتواهای خودشان داشته باشند.

آخرین خبرها از جدیدترین لپ تاپ ایسوس

قابلیت های مهم لپ تاپ جدید ایسوس

از صفحه نمایش کوچک ۳.۵ اینچی که روی درب آن قرار می گیرد، می توانید برای نمایش انواع پیام های سفارشی استفاده کنید. می توانید کارت ویزیت و سایر اطلاعات مهم را هم در آن جای دهید. با توجه به قیمت لپ تاپ ایسوس Zenbook 14 جدید، شما می توانید از یک سیستم صوتی عالی دالبی اتم همراه با قابلیت Harmon Kardon استفاده کنید. این لپ تاپ به وای فای ۶ E مجهز شده است و همراه با پورت های تاندربولت ۴ در اختیار شما خواهد بود. سیستم شارژ آن هم Type-C است و پشتیبانی از دو مانیتور خارجی هم به آن اضافه شده است. ایسوس عنوان کرده است که نسخه فضایی برای مقاومت در برابر سختی های سفر فضایی طراحی شده است و قابلیت های منحصربه فردی دارد.

این مشخصات سبب می شود که قیمت لپ تاپ ایسوس بالاتر از قیمت لپ تاپ لنوو و قیمت لپ تاپ اچ پی باشد و سایر لپ تاپ های بازار نیز نمی توانند چنین مقاومت و قابلیت هایی را فراهم کنند. پروتکل های آزمایشی استاندارد مخصوص فضا روی این لپ تاپ به کار رفته است و ایسوس اطمینان پیدا کرده است که لپ تاپ در شرایط سخت، همچنان مقاومت بالای خودش را حفظ کند. این لپ تاپ به سفارش سیستم های فضایی ایالات متحده ساخته شده است تا بتواند در برابر استفاده و سو استفاده های احتمالی مقاومت داشته باشد.

مقاومت بالای لپ تاپ فضایی ایسوس

این لپ تاپ در برابر ارتعاشات شدید، تا چهار برابر بیشتر از تست های نظامی مقاومت خواهد داشت. تست های نظامی معمولا برای لپ تاپ های ایسوس انجام می شود و مشخص شده است که میزان مقاومت تست های انجام شده روی Zenbook 14X Space Edition بسیار بالاتر از تست های نظامی است. این لپ تاپ می تواند در دمای منفی ۲۴ درجه سانتی گراد تا ۶۱ درجه سانتی گراد هم مقاومت داشته باشد. بنابراین، اگر خوش شانس بودید و یک سفر فضایی نصیبتان شد، می توانید این لپ تاپ را همراه خود داشته و بدون مشکل در فضا کارهای خود را با آن انجام دهید. این لپ تاپ تنها از نظر ظاهری یک لپ تاپ فضایی نیست و ایسوس اثبات کرده است که از نظر مشخصاتی هم دید ویژه ای نسبت به این موضوع داشته باشید.

برای اینکه کاربران راحت تر باشند، ایسوس پشتیبانی از windows Hello را با حسگر اثر انگشت روی این لپ تاپ تعبیه کرده است و با دسترسی به دکمه پاور می توانید از آن استفاده کنید. این قابلیت برای امنیت بیشتر لپ تاپ تدارک دیده شده است و یقینا از وجود آن حس خوبی خواهید داشت. این نسخه ویژگی لپ تاپ زن بوک بخشی از مجموعه ای است که ایسوس قصد دارد آن را در آینده منتشر کند. لپ تاپ های جدید ایسوس معمولا به صورت سری منتشر می شوند و این لپ تاپ هم قرار است در کنار Zenbook 14X OLED، Zenbook Pro Duo 15 OLED و Zenbook 14 OLED روانه بازار شود. هر کدام از این لپ تاپ ها هم قابلیت های منحصربه فردی خواهند داشت.

آخرین خبرها از جدیدترین لپ تاپ ایسوس

خرید آسان لپ تاپ از مقداد آی تی

شما می توانید با مراجعه مقداد آی تی، از شرایط ویژه برای خرید لپ تاپ مدنظر خود بهره مند شوید. می دانیم که در شرایط اقتصادی نوسان دار بازار ایران، قیمت همیشه فاکتور مهمی در هنگام خرید لپ تاپ است و با افزایش قیمت در طول سال های اخیر، باید دقت بیشتری در این زمینه داشته باشید تا لپ تاپی برای تامین نیازهای خود را با کمترین قیمت خریداری کنید.

به همین منظور، مقداد آی تی تنوع بالایی را در بین لپ تاپ های خود ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند بدون مشکل خاصی اقدام به خرید کنند. لپ تاپ های مقداد آی تی قابلیت مقایسه با همدیگر را دارند و حتی مقاله های جالبی هم نوشته شده است که از طریق آن ها می توانید دانش خود را برای این منظور بالا ببرید. امکان مقایسه سبب می شود که مشخصات فنی و زیبایی لپ تاپ ها را با همدیگر مقایسه کرده و سپس انتخاب نهایی خود را داشته باشید. جالب است بدانید که امکان خرید اقساطی به شیوه های مختلف هم در مقداد آی تی فراهم شده است و می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مقداد آی تی مراجعه کنید.

برای آگاهی از قیمت لپ تاپ ایسوس همراه با برندها و محصولات دیگر، مقداد آی تی تلاش کرده است که به روزترین قیمت ها را به عنوان مرجع در اختیار شما قرار دهد. مقداد آی تی سابقه ای خوب در این زمینه دارد و امکان مقایسه قیمت لپ تاپ اچ پی و لپ تاپ لنوو را در کنار همه برندهای تولید کننده لپ تاپ در اختیار شما قرار خواهد داد. لپ تاپ ها در دسته های مختلف قرار دارند و هر چه قدر که مشخصات فنی از سطح پایه به سمت لپ تاپ های گیمینگ برود، قیمت روند افزایشی خواهد داشت.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YwMfUbKA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه