یکشنبه, ۵ اسفند(۱۲) ۱۴۰۳ / Sun, 23 Feb(2) 2025 /
           
فرصت امروز

کاربران در سراسر دنیا حالا از اپلیکیشن های پیام رسان استفاده می کنند تا نه تنها با دوستان شان چت کنند، بلکه با برندها در ارتباط باشند، جدیدترین کالاها را ببینند و محتواهای تصویری را تماشا کنند. آنچه زمانی خدماتی ساده برای ردوبدل کردن پیام های متنی، تصاویر، ویدئوها و تصاویر متحرک (GIFs) تلقی می شد اکنون درحال ارتقا یافتن به اکوسیستم های گرانقیمت با سازندگان، اپلیکیشن ها و رابط های برنامه کاربری خاص خود هستند.

اپلیکیشن های پیام رسان محبوب تر از شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن های چت با ویژگی های متمایز به خود می بالند. این ویژگی ها به خصوص در بخش کسب وکار و بازار خود را نشان می دهند. اکنون مجموع کاربران چهار اپلیکیشن بزرگ پیام رسان از مجموع کاربران چهار شبکه اجتماعی برتر دنیا بیشتر است. همچنین نرخ حفظ کاربران و استفاده کاربران از اپلیکیشن های چت نسبت به اپلیکیشن های موبایلی بیشتر است. در نهایت، اکثریت کاربران این اپلیکیشن ها جوانان هستند که قشر مهم و حیاتی برای برندها، تبلیغ کنندگان و منتشرکنندگان محتوا محسوب می شوند. گزارش تازه BI Intelligence نشان می دهد که اپلیکیشن های پیام رسان کارهایی بسیار فراتر از پیام رسانی انجام می دهند. مرحله نخست انقلاب اپلیکیشن های پیام رسان رشد و همه گیری شان بود.

در فاز دوم، این شرکت ها بر ایجاد خدمات و پول سازی از چت کاربران تمرکز کردند. کار اصلی آنها گسترش کاربران بود. برخی از اپلیکیشن های محبوب آسیایی از جمله WeChat و LINE به ایجاد روش های نوآور برای بیشتر درگیر کردن کاربران خود روی آوردند. آنها همچنین موفق به پیاده سازی استراتژی هایی پول ساز برای خدمات خود شدند.

براساس این گزارش، شرکت های رسانه ای و بازاریاب ها همچنان بیشتر زمان و منابع خود را در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توییتر خرج می کنند و کمتر به سمت اپلیکیشن های پیام رسان می روند. این روند تغییر خواهد کرد چون شرکت های پیام رسان خدمات بیشتری ارائه خواهند کرد و مسیرهای بهتری برای ارتباط مخاطب با برندها، منتشرکنندگان محتوا و آگهی دهندگان خواهند ساخت.

در این گزارش همچنین تاکید شده که اپلیکیشن های پیام رسان اکنون بسیار پررنگ هستند. کاهش قیمت داده ها، دستگاه های ارزان تر و ویژگی های ارتقایافته به اپلیکیشن های پیام رسان کمک کرده اند که در میان مردم رشد بهتری نسبت به شبکه های اجتماعی داشته باشند.

این گزارش نشان می دهد آینده در دستان اپلیکیشن های پیام رسان است.

منبع : Businessinsider
برچسب ها : فرصت آزاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Tg8jJS92
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکسirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5مبلمان اداریقیمت طلای آبشدهنرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیکوچینگ فراکوچتعمیر اینورترکناف سقف کناف سقف کاذبخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه