گروه پوشاک ورزشی ریباک با کمک کارکنانش در گسترش برند در شبکههای اجتماعی مختلف به موفقیت چشمگیری دست یافته است. به گزارش مارکتینگنیوز، بن بلاکسلی، مدیر ارشد رسانههای اجتماعی جهانی ریباک در آغاز ورودش به ریباک در سال 2014 متوجه میشود همکارانش تعهد ویژهای به ورزش دارند و ورزش جایگاه ویژهای در زندگی آنها دارد. بلاکسلی تصمیم گرفت کارکنان ریباک را بدون صرف هزینه به سفیران برند تبدیل کند.
کارکنان ریباک نه تنها با ورزش تناسب اندام خود را حفظ میکنند، بلکه علاقهمندیها و لحظات به یادماندنی ورزشی خود را با #fitasscompany در صفحات اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر و اینستاگرام به اشتراک میگذارند. ریباک از کارمندان خود در اینستاگرام خواسته است مطالب و عکسهایشان را با این هشتگ پست کنند تا در شبکههای اجتماعی رسمی این برند به اشتراک گذاشته شود.