چهل و یکمین شماره نشریه توسعه مهندسی بازار منتشر شد. با چاپ این شماره، مجله در آستانه نهمین سال انتشار خود قرار دارد. این مجله بهعنوان یک نشریه کاربردی در حوزه بازاریابی ایران کوشیده است تازهترین موضوعات بازاریابی را تقدیم مدیران بهویژه مدیرانعامل و مدیران بازاریابی و فروش کند. موضوع محوری این شماره توسعه بازار است. از این رو در قسمت میزگرد مدیران توسعه بازار در شش شرکت صنعتی و مصرفی ایران از فعالیتهای خود و اقداماتی که باید انجام دهند، گفتند. همچنین یک گفتوگو به همراه یک مقاله در این شماره به موضوع بازاریابی گردشگری پرداخته است.
در بخشی از شماره این مجله تحت عنوان چگونه گردشگران را به کشور و شهرتان ترغیب کنید، میخوانیم: «علاوهبر راهاندازی کمپینهای مختلف، داشتن یک برند الهامبخش که توانایی برقراری ارتباط با مخاطب هدف را داشته باشد در موفقیت این صنعت مهم است. اهرام مصر، برج ایفل در پاریس، تاج محل در هند همگی تبدیل به برند شدهاند و از همین طریق ارتباط برقرار میکنند و نقاط قوت و مزایای بازدید از خودشان را ترویج میدهند.»
همچنین مانند شمارههای پیشین یک فیلم آموزش بازاریابی با دیدگاههای یکی از اساتید دانشگاه مدیریت هاروارد همراه نشریه منتشر شده است. این مجله در 70 صفحه به قیمت 8500 تومان هر دو هفته یکبار منتشر میشود.
«علاوهبر راهاندازی کمپینهای مختلف، داشتن یک برند الهامبخش که توانایی برقراری ارتباط با مخاطب هدف را داشته باشد در موفقیت این صنعت مهم است. اهرام مصر، برج ایفل در پاریس، تاج محل در هند همگی تبدیل به برند شدهاند و از همین طریق ارتباط برقرار میکنند و نقاط قوت و مزایای بازدید از خودشان را ترویج میدهند.»