کوکاکولا با راهاندازی کمپین جدیدی برای نوشابههای رژیمی خود، از 2 میلیون بطری نوشابه با طرحهایی متفاوت و منحصربهفرد رونمایی کرد...
به گزارش مارکتینگ نیوز، این کمپین با شعار «Stay Extraordinary» بالغ بر 2 میلیون بطری نوشابه با طرحهای مختلف تولید کرده است که طرح روی هر بطری با بطریهای دیگر متفاوت است و هیچکدام از بطریها شبیه به هم نیستند. هدف از راهاندازی این کمپین و تولید 2 میلیون بطری با طرحهای مختلف انتقال این مفهوم به طرفداران نوشابههای رژیمی بود که مشتریان کوکاکولا خاص و فوقالعاده هستند و برای هر کدام از آنها طرحی منحصر به فرد ارائه شده است. در کمپین نوشابه رژیمی کوکاکولا به مشتریان این فرصت داده میشود تا محصولاتی با برند کوکاکولا مانند کیفدستی، تیشرت و قاب آیفون طراحی کنند. کوکاکولا با این اقدام بار دیگر نشان داد همچنان به دنبال نوآوری در محصول است. یکی از دلایل محبوبیت این برند نزد مصرفکنندگان به روز و همگام بودن آن با مشتریان است.