مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: هدف هر موسسه و بنگاه به ویژه بانک صادرات به عنوان یکی از مهمترین بانک های کشور جلب اعتماد مشتریان است. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، اسماعیل لـله گانی در همایش سراسری روسای حوزه ها و شعب ممتاز این بانک در مشهد مقدس گفت: این اعتماد در دراز مدت و با ارائه خدمات مطلوب و توجه به شان و منزلت مشتریان حاصل شده است و بایستی برای تقویت آن از راهکارهای منطقی استفاده کرد.
وی افزود: رویکرد به تقویت زیر ساخت های بانکداری الکترونیکی و آموزش کارکنان و مشتریان، یکی از راههای حصول به افزایش اعتماد و رضایتمندی مشتریان از بانک است که در سرلوحه برنامه ها و فعالیت های بانک صادرات ایران قرار دارد. لـله گانی تصریح کرد: کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری علاوه بر نتایج مطلوب برای بانک باعث می شود تا امکان ارائه خدمات مطلوبتر و کارآمدتر به مشتریان فراهم شود و این امر در راستای مشتریمداری است که منتج به افزایش اعتماد آنان به بانک خود می شود.
مدیرعامل بانک صادرات خطاب به شرکت کنندگان در این همایش خاطرنشان کرد: بازاریابی و شناخت پتانسیل و ظرفیتهای محیط کسب و کار و همچنین اتخاذ تدابیر برای وصول مطالبات معوق در زمره وظایفی است که اگر به نحو مطلوب اجرایی شود، توانمندی بانک برای گسترش دامنه فعالیت افزایش می یابد و این امر نیز می تواند در مسیر رضایتمندی شمار بیشتری از مشتریان کارساز باشد.
وی با تاکید بر ادامه رویه مراعات ضوابط قانونی در بانک متبوع افزود: قانون مداری همواره از اصول و سیاستهای بانک صادرات بوده است اما در عین حال اقناع مشتریان و تبیین ابعاد مختلف می تواند در همراه ساختن آنها نقش آفرین باشد.