با حضور جمعي از مديران عالی بانك و مشتريان، باجه ترويجگران شعبه دانشگاه صنعتی شريف به صورت نمادين افتتاح شد. به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، در مراسمی كه با حضور اسماعيل للهگانی مديرعامل و جمعی از مديران، همكاران و مشتريان مديريت شعب غرب تهران برگزار شد، باجه ترويجگران در شعبه دانشگاه صنعتی شريف افتتاح شد. للهگانی در اين مراسم به اهميت ترويج بانكداری الكترونيكی پرداخت و گفت: آينده بانك و بانكداري به ترويج و آموزش خدمات بانكداری الكترونيكی بستگی دارد. استفاده از ابزارهایی همچون موبايل و اينترنت در بانكداری گسترش يافته است و تلفنهای همراه در آينده نزديك به يكی از مهمترين ابزارهای پرداخت تبديل خواهند شد.
وی افزود: برای توسعه زيرساختهای بانكداری الكترونيكی هزينههای زيادی صورت گرفته و بسترهای خوبی فراهم شده است، اما بايد اين خدمات را به مشتريان آموزش دهيم. در آينده مراجعه مشتريان به شعبه كاهش خواهد يافت، لذا از هماكنون بايد با برنامهريزی اصولی و منظم، به فكر آموزش مشتريان باشيم. و در وهله اول نيز بايد خود همكاران اين خدمات را فرا بگيرند و به كار بندند. مديرعامل بانک صادرات گفت: در توسعه بانكداری الكترونيكی، اولينها موفق هستند. وقتي يك مشتری از خدمات بانكداری الكترونيكی بانكی استفاده كرد، ديگر به راحتی نمیتوان او را به استفاده از خدمات بانك ديگری ترغيب كرد.
وی با اشاره به اهميت راهاندازی باجه ترويجگران گفت: ترويج خدمات نوين از حساسيت بالایی برخوردار است ، بايد همه به اهميت ترويج خدمات بانكداری الكترونيكی توجه كنند. لازم است زيرساختهای قوی براي اين باجه طراحی و بستری براي ايجاد يك هلدينگ نرمافزاری و سختافزاری فراهم شود تا بسياري از خدمات بانكداری همچون ضمانتنامهها، تسهيلات و اعطاي دسته چك و غيره در بستر فضاي الكترونيكی به مشتريان ارائه گردد.
للهگانی در پايان خاطرنشان كرد: رشد فناوريهای نوين بسيار بالاست و در دوران پساتحريم نيز با ورود شركتهای بزرگ بينالمللی شاهد رشد شتابان اين فناوریها، بهخصوص در حوزه بانكداری الكترونيكی خواهيم بود.