نایک دوست دارد همیشه مشتریان خود را در حال دویدن و بالا و پایین رفتن ببیند. به همین دلیل فروشگاههایش را به یک باشگاه ورزشی تبدیل کرده است. به گزارش مارکتینگ نیوز، نایک میخواهد رابطه صمیمانهتر و بهتری را با مصرفکنندگان خود برقرار کند. به همین دلیل اخیرا طرح نایک پلاس و آنالیز راه رفتن مشتریان را در فروشگاههایش اجرا میکند. در این آنالیز، مصرفکننده روی یک تردمیل میدود و یکی از کارکنان نایک با خواندن اطلاعات و مشاهده نوع دویدن مصرفکننده، کفش مناسب را به او پیشنهاد میدهد. همچنین یک نسخه از فیلم دویدن مصرفکنندگان روی تردمیل به آنها داده میشود تا دویدنشان را در خانه تماشا کنند.