اهمیت گرافیک در طراحی سایت از آنجا نشات می گیرد که بازگو کننده تصویر برند شما در فضای آنلاین است، همچنین می تواند نقش مهمی در موفقیت یا عدم آن در بسیاری از کسب و کارها و تعاملات کاری ایفا کند.
به خاطر داشته باشید که طرح وب سایت شما همانند نمای بیرونی یک فروشگاه می ماند که می تواند تاثیر اولیه را روی مخاطبان گذاشته و آنها را تشویق به ورود کند.
در طراحی سایت باید به رابط کاربری آسان جهت جست وجوی راحت وب سایت، لود شدن سریع و کدهای استاندارد توجه شود تا بدون هیچ گونه ایراد و تلف کردن وقت، یک تجربه کاربری خوب را ایجاد کند.
هیچ کمپین دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی موفق نمی شود مگر اینکه یک وب سایت استاندارد و زیبا داشته باشد. زمانی که شما با برنامه های بازاریابی و تبلیغات خود، مشتریان بالقوه را به سمت وب سایت تان هدایت می کنید، نخستین بازخورد آنها بسیار مهم است و چنانچه وب سایت شما نتواند از جذابیت و زیبایی لازم برخوردار باشد، نمی تواند به عنوان محرکی در جذب و نگه داشتن بازدید کنندگان ایفای نقش کند و شما به راحتی مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید.
یک طراحی سایت خوب باید اهداف شرکت را پوشش دهد
برای حل دغدغه ها و چالش های فروش، توجه به نیاز های شرکت نمی تواند به تنهایی موثر باشد. به منظور تهیه و تدوین نقشه و گرافیک سایت، جدا از نیاز ها باید کالا، خدمات و اهداف شرکت، برای ایجاد یک تعامل خوب با گروه هدف مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد.
همچنین توجه به المان های بصری و هویت سازمانی از قبیل لوگوی شرکت، رنگ های سازمانی، چشم انداز و اهداف شرکت می تواند نقش مهمی در رساندن تصویر برندتان به مشتریان و مخاطبان تان داشته باشد.
یک شرکت حرفه ای را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید
اینجا جایی است که شرکت های حرفه ای طراحی سایت می توانند ایفای نقش کنند. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای پس از شناخت نیاز ها و مخاطبان آن کسب و کار اقدام به طراحی و توسعه وب سایت می کند.
این شرکت ها معمولا با برگزاری جلسات با مدیران، کارشناسان و بازاریاب های شرکت، پس از آشنایی کامل از مدل کسب و کار، نیازها و گروه هدف، نسبت به ایده پردازی و ارائه پیشنهاد های کاربردی اقدام می کنند.
با یک استراتژی مشخص حرکت کنید
داشتن یک برنامه و استراتژی مناسب می تواند مسیر درست را در پروسه طراحی سایت به شما نشان دهد.
تمامی ایده ها و طرح ها باید براساس اولویت های شرکت و نقشه راه و اهدافی که از قبل تنظیم کرده اید اجرا شود.
بدون داشتن یک استراتژی مناسب و مشخص نبودن مسیر و اهداف شرکت، استراتژی طراحی سایت نمی تواند به موفقیت خوبی دست پیدا کند. همچنین در پروسه طراحی باید کالا و خدمات شما نسبت به دیگر رقبای تان مورد بررسی و آنالیز قرار گیرد.
جایگاه محتوا را در وب سایت مشخص کنید
نکته آخری که باید به آن توجه شود، محل قرار گرفتن محتوای شما در وب سایت و نحوه دسترسی به آن توسط بازدیدکنندگان است. جایگاه قرار گرفتن مطالب، عناوین، خبرنامه، ویدئو، عکس های شما در وب سایت می تواند نقش مهمی در ایجاد یک ارتباط پویا با کاربر و هدایت آنها به سمت صفحات و مطالب موردنظر شما داشته باشد.
ارتباط با نویسنده: www. noadstudio. com