رییس فدراسیون فوتبال درباره جلسه روز گذشته با عزت‌الله‌ ضرغامی می‌گوید: «آب فدراسیون با صداوسیما به یک جوی نرفت». علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره جلسه سه شنبه شب با رییس صدا و سیما در خصوص پیگیری حق پخش گفت: شب گذشته نشست صمیمانه‌ای با آقای ضرغامی داشتیم.

آنها شرایط و مشکلات خود را بیان کردند، ما نیز به شرایط موجود فدراسیون و مشکلات آن پرداختیم. وی با بیان اینکه هیچ تصمیم‌گیری خاصی در آن جلسه صورت نگرفت، افزود: ضرغامی یکی از مشکلات فعلی را عدم بودجه می‌دانست، اما ما بر دریافت این حق پخش مصر هستیم، چرا که حق ماست و ما نمی‌خواهیم با زورگویی حق خودمان را بگیریم. در هر صورت ما بر دریافت حق خودمان از حق پخش فوتبال ایستاده‌ایم و صداوسیما باید مشکلات خود را از راه‌های دیگر حل کند. وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری نهایی در خصوص حق پخش فوتبال به دولت واگذار شد، گفت: دولت باید کمبود بودجه صداوسیما را جبران کند نه فدراسیون فوتبال و تا زمانی که حق پخش به حساب فدراسیون واریز نشود، هیچ تغییری رخ نخواهد داد.