آیا می دانستید که با یافتن شرکای دیگر از بین سایر کسب و کارها در برنامه های بازاریابی خود می توانید دامنه کارتان را وسعت ببخشید؟ این کار در عین حال هزینه های شما را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. می توانید شرکای خود را از بین مشاغلی انتخاب کنید که خدمات و محصولات جانبی و مکملی شما را ارائه می دهند و فهرست مشتریان احتمالی تان را با هم ترکیب کرده و حتی در هزینه های تبلیغات با هم شریک شوید. این تاکتیک ها، کم هزینه ولی موثر هستند.
این روشهای ساده هم به گردش کار شما کمک می کنند و هم به شما یاری می دهند که از سرمایه خود در تولید محصولات بیشتر و توجه بیشتر به کارکنانتان استفاده کنید. اگر در کسب و کارهای کوچک فعالیت می کنید و شرایط همکاری با سایر کسب و کارها برای شما مهیاست، هر چه سریع تر دست به کار شوید؛ چرا که پیوستن به کسب و کارهای بزرگتر و استفاده از اعتبار آنها می تواند مسیر پیش روی شما را هموارتر کند.