جمعه, ۲ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Fri, 22 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

گهگاه هوشمندانه‌ترین اقدامات از نوع بازاریابی چریكی به برندی اختصاص می‌یابد كه با استفاده از عنصری كوچك تبلیغی تاثیر‌گذار می‌كند. بعضی وقت‌ها این اقدام به بزرگی نصب یك بیلبورد در میدان تایمز با پیچ و تابی غیر‌عادی بوده، اما در حوزه بازاریابی چریكی فعالیت‌ها اغلب تا حدی كوچك‌تر، غیر‌منتظره‌تر و به طور كلی متناسب‌تر با برند هستند. این همان حسی است كه ما درباره این كمپین اخیر ری‌بن از نوع بازاریابی چریكی داریم.

كمپین

برای این كمپین، ری‌بن به شهر‌های مختلف بلژیك سفر و شیشه‌های پنجره‌های قطار‌های برقی این كشور را با طیف متنوعی از لنز‌های پولاریزه رنگی خود جایگزین كرده است. سپس مردم را تشویق كردند سفر‌های خود را با تصاویر جدیدی كه از پشت این پنجره‌ها می‌بینند، در اینستاگرام تحت عنوان NoFilterJustRayBan#  با دیگران به اشتراك گذاشته و به این ترتیب شانس برنده شدن یك بسته Surprise ری‌بن را كه به‌ظاهر شامل یك طیف جدید از عینك‌ها می‌شود، پیدا كنند.

رمز موفقیت كمپین

این كمپین به دلایل مختلفی موفق بود كه همه اینها نشان‌دهنده تفكر جامع آژانس بازاریابی برگزاركننده آن درباره همه چیز از اول تا آخر است. نخستین دلیل موفقیت آن همان چیزی است كه در ابتدا به آن اشاره كردیم؛ استفاده از عنصری كوچك و تبدیل آن به المانی بزرگ. عینك در بسیاری موارد چیزی است كه مردم آن را از دیگران هدیه می‌گیرند. برند‌های زیادی وجود دارد كه برخی افراد عینك هایشان را به چشم می‌زنند، اما در برخی موارد شاید بازاریابی برای آنها پشت نام یك برند كار سختی باشد.

این كمپین از ایده تغییر نگاه به دنیا با استفاده از عینك‌های ری‌بن استفاده كرده و در واقعیت این عینك‌ها را در قالب پنجره‌های یك تراموا به تصویر كشیده است. این ایده واقعا فراتر از محدودیت‌های بازاریابی عینك گام برداشته و به دنیایی جدید از بازاریابی و تبلیغ با نگاهی دیگر به جهان اطراف وارد شده است. ارتباط با فرهنگ رایج راهی هوشمندانه است كه ری‌بن؛ محصول، برند و كمپین خود را با دنیای مدرن مرتبط ساخته است.

ایده كلی  NoFilter# حول آغاز روند به اشتراك‌گذاری عكس در اینستاگرام شكل گرفته و صرف نظر از تصاویر غروب آفتاب یا سلفی‌های ادیت نشده تمایل به برقراری ارتباط با تصاویر واقعی و طبیعی دارد. در همین حین این كمپین با ایجاد امكان تماشای مناظر از پشت فیلتر به‌ظاهر ایده فیلتر كردن تصاویر افراد را به آنها می‌دهد. با وجود جذاب بودن كمپین ری‌بن، از محدودیت در به اشتراك‌گذاری تصاویر در شهر‌ها نمی‌توان گذشت.

شاید ورود به مسابقه برای برنده شدن یك پك عینك ری‌بن اندكی این نقص را جبران كند. این تشویق‌ها IAB-Belgium، اتحادیه تبلیغات دیجیتالی و تعاملی بلژیك را به پیش‌بینی 5/2 میلیون بار به اشتراك‌گذاری تصاویر در اینستاگرام به موجب این كمپین واداشته است. اگر ری‌بن می‌خواهد كه به مخاطبان بیشتری دست پیدا كند، باید با اقدامی بزرگ‌تر روند حضور به یاد ماندنی‌تری را در میان مردم جهان پیش بگیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qmXpnoPc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه