مرکز تحقیقاتی 451 Research براساس آخرین بررسی خود پیشبینی کرد ارزش بازار جهانی ابزارهای اجتماعی سازمانی تا سال ۲۰۱۹ میلادی به ۳۷ میلیارد دلار میرسد. به گزارش وبسایت همکاران سیستم، این مرکز توضیح داد که بازار مذکور برای ابزارهای مخصوص رسانههای اجتماعی که توسط کسبوکارها مورد استفاده قرار میگیرد میانگین رشد سالانه ۲۲ درصدی را تجربه میکند.
بر این اساس بازار 9/13 میلیارد دلاری ابزارهای اجتماعی سازمانی سال ۲۰۱۴، در سال ۲۰۱۹ میلادی با ارزشی بالغ بر ۳۷ میلیارد به فعالیت خود ادامه میدهد. مرکز 451 Research در گزارش جدید خود به چهار بخش اصلی در بازار جهانی ابزارهای اجتماعی سازمانی اشاره کرد: اتوماسیون بازاریابی، مدیریت و مانیتورینگ رسانههای اجتماعی، ابزارهای اجتماعی/ همکاری سازمانی و مدیریت تجارب وب.