سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، درصدد جذب بازیکنان خارجی برای پست فوروارد و هافبک است. حمید درخشان درباره بازی پرسپولیس برابر راه‌آهن در جام حذفی اظهار کرد: این بازی برای ما فوق‌العاده‌ سخت بود، زیرا با مصدومان زیادی پا به این دیدار گذاشتیم. البته بازیکنانی که به میدان فرستاده بودیم عملکرد خوبی داشتند و از بازی آنها راضی هستم.

دوست نداشتیم بازی به 120 دقیقه‌ بکشد، زیرا این اتفاق روی تیم فشار وارد می‌کند. هنوز هم از نظر بدنی کمی دچار مشکل هستیم و باید این مشکل را برطرف کنیم. درخشان، در واکنش به صحبت‌های حمید استیلی که گفته بود: «گل محمد نوری هند بوده است»، اظهار کرد: من به نظر ایشان احترام می‌گذارم، اما باید بگویم این داور است که در وسط زمین قضاوت می‌کند و درباره هر صحنه‌ نظر نهایی را می‌دهد. پیشنهاد می‌کنم که به نظرات داور مسابقه احترام بگذاریم.