پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خوشبختانه اعتماد کپی نمی‌ شود

8 سال پیش ( 1394/12/24 )
پدیدآورنده : عطیه عظیمی  

شاید رقبای کپی‌کار شما بتوانند کار شما را کپی کنند اما به ندرت می‌توانند اعتماد مشتری را کپی کنند. کپی رایت یا حق تکثیر در‌بردارنده پیمان برن برای حمایت از دارایی علمی، ادبی و هنری است. پیمان برن تاکنون بارها مورد تجدید نظر قرار گرفته و از سال ۱۹۶۷ مدیریت آن بر عهده سازمان جهانی حمایت از حقوق مایملک معنوی قرار گرفته است. کپی رایت نوعی حفاظت قانونی از آثار چاپ شده و چاپ نشده ادبی، علمی و هنری است. این آثار به هر صورت که عرضه شده باشند، در حالی که دارای ماهیتی قابل درک باشند، یعنی دیده، شنیده یا لمس شوند، شامل این حمایت خواهند بود.

گسترش فناوری امکان کپی غیر‌مجاز را با کیفیت خوب برای اشخاص خاطی به‌وجود می‌آورد. این به معنی آن است که هیچ شخصی حق کپی‌برداری از محصول دیگری را بدون مجوز ناشر یا پدیدآورنده آن ندارد. در صورتی‌که حقوق مولف رعایت نشود، شخص خطا‌کار تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد و امکان دارد مشکلات حقوقی بسیاری برای خودش ایجاد شود. در صورتی‌که این قانون وجود نداشته باشد و افراد خود را ملزم به رعایت آن ندانند مشکلات فراوانی می‌تواند برای صاحبان یک اثر به وجود بیاید.

بهتر است قبل از اینکه بخواهیم سعی کنیم راه‌حلی برای رعایت مردم و البته خودمان به کپی رایت پیدا کنیم، به این فکر کنیم چرا ما به حقوق دیگر افراد حقیقی و حقوقی کره‌خاکی احترام نمی‌گذاریم.در این شرایط نابسامان یک دارایی بسیار مهم وجود دارد که کپی نمی‌شود و آن دارایی اعتماد مشتریان است. ایجاد اطمینان در مشتریان احتمالی و جلب‌اعتماد آنان سخت‌ترین کار برای کسانی است که کالا یا خدماتی را برای عرضه در بازار دارند.

سخت‌ترین کار است به این دلیل که پیش از هر اقدامی در خصوص آن، باید بسیار درباره آن فکر کرد و پس از تعیین استراتژی، تکنیک‌ها و تاکتیک‌هایی را آزمود و در نهایت با برخورداری از یک ثبات رویه آن استراتژی را به اجرا گذاشت. جلب اعتماد مشتری راه‌های مختلفی دارد و با توجه به نوع کالا یا خدماتی که ارائه می‌کنید، می‌توانید استراتژی‌های مختلفی را به کار برید. اما یک سری از کارها به نوع کالا یا خدماتی که ارائه می‌دهیم بستگی ندارد و به نوعی جزو اصول ایجاد اطمینان در مشتری و جلب اعتماد او به شمار می‌آید.
 

جلب اعتماد مشتری کلید موفقیت شماست. برای رسیدن به آن، نیاز مشتری را بشناسید و با محصول یا خدماتی آن نیاز را به سرعت و به‌گونه‌ای حرفه‌ای برآورده سازید. کسب اعتماد مشتری، مهم‌ترین مرحله قبل از کسب رضایت او است. مشتری اول اعتماد می‌کند، بعد برای نخستین بار وارد معامله می‌شود و خریدی انجام می‌دهد و منتظر می‌ماند تا شما حسن نیت‌تان را به او ثابت کنید.

مشتری شما را زیر نظر می‌گیرد و خبر بد آنکه مشتریان حتی اگر در زندگی شخصی و کاری‌شان انسان‌های مثبت اندیشی باشند اما در کنترل شما اصلا نگاه مثبت ندارند. شایان توجه آنکه موفقیت در جلب رضایت مشتری یعنی کسب اعتماد بیشتر و هرچه که در امر جلب رضایت مشتریان‌تان موفق‌تر باشید، اعتمادشان را بیشتر و بیشتر به خود جلب کرده‌اید.    

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MzSrIGi7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه