همزمان با برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، مدیرعامل بانک مسکن با حضور در نمایشگاه با اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کرد. دکتر بتشکن با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه مطبوعات بر اهمیت رسانهها در اطلاع رسانی به افکار عمومی تاکید کرد و درباره نشریه داخلی بانک مسکن گفت: کیفیت «هفته نامه بانک و مسکن» ارتقا پیدا کرده است و علاوه بر جذابیت ظاهری از جذابیت محتوایی نیز بهره می برد.
وی با اشاره به اینکه مهم ترین اقدام روابط عمومی در رسانه های مکتوب و به ویژه خبرنامه هفتگی بانک و مسکن ،جریان سازی مثبت در بانک است تا از این طریق کارکنان از مهم ترین دغدغه های سازمان،برنامه های استراتژیک بانک و ارزش های سازمانی باخبر شوند افزود: زمانی که این همدلی در سازمان و در میان تمامی کارکنان در مورد دغدغه های بانک ایجاد شود می توان گفت رسانه نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کرده است.
وی با تاکید بر این مطلب که باید موثر بودن در بانک به عنوان یک ارزش سازمانی در میان کارکنان نهادینه شود گفت: با درج موفقیت های کارکنان در راستای اهداف بانک در نشریه داخلی بانک می توان عوامل موفقیت و فرهنگ موثر بودن در میان کارکنان ارتقادهیم. دکتر بت شکن توجه به Good news را یکی از مسایل مهم در جهان عنوان کرد که توجه به آن می تواند در ارتقای سطح کیفی هفته نامه بانک و مسکن تاثیرگذار باشد.
وی خاطرنشان ساخت: توجه به این نوع اخبار باعث می شود تا بخش های مختلف بانک در راستای افزایش عملکرد مثبت خود و درج آن به عنوان اخبار خوب در نشریه تلاش کنند که این امر باعث میشود مدیران بخش های مختلف بانک در آخر یک هفته کاری کارنامه ای از عملکرد خود داشته باشند و منشا برنامه ریزی برای هفته آتی کاری آنها شود.