تارگت به بزرگترین تامینکنندگان بستهبندی موادغذایی از جمله کرافت اعلام کرده، قصد دارد پول کمتری را به ترویج محصولات خود اختصاص دهد و بیشتر روی ارائه موادغذایی تازه و سالم تمرکز کند. به گزارش مارکتینگ نیوز، تارگت در اوایل سالجاری، تامینکنندگان بزرگی چون کرافت، جنرال میلز، کمپ بل سوپ و کلاگ را از این تصمیم خود مطلع کرده است.
این بدان معناست که سوپ کنسرو شده، ذرت بوداده، ماکارونی و پنیر بستهبندی و سایر موادغذایی فرآوریشده دیگر جایی در قفسههای فروشگاهها نخواهند داشت. درعوض اقلامی مانند سبزیجات و موادغذایی سالم و تازه جای آنها را خواهد گرفت. تارگت این تصمیم را به دنبال تغییر ذائقه و روی آوردن مردم آمریکا به مصرف موادغذایی سالم اتخاذ کرده است.