سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید جهت‌گیری بازاریابی با فلسفه بازاریابی که توسط سازمان در انجام فعالیت‌های بازاریابی صورت می‌گیرد، ارتباط دارد؟ ‌ گونه‌های مختلفی از جهت‌گیری بازاریابی منتشر شده‌اند که یکی از آنها جهت‌گیری تولید محور است. جهت‌گیری تولید محور بر دسترسی به یک کالا یا خدمت تأکید دارد. در این جهت‌گیری، توانایی تولید و توزیع کالاهای مدنظر سازمان اولویت اصلی سازمان است.

محوریت تولید در این جهت‌گیری براساس این اصل است که ذی‌نفعان خدمت را براساس ویژگی واقعی آن خریداری می‌کنند  (خرید بهترین خدمت).در مقابل در جهت‌گیری فروش محور به سازمانی نیاز دارد که تلاش‌های زیادی برای علاقه‌مند کردن خریداران به محصول انجام دهد. مشتریان باید متقاعد شوند که چنین خریدی برای آنها ارزشمند است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9s8Adu3q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه