جمعه, ۹ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید جهت‌گیری بازاریابی با فلسفه بازاریابی که توسط سازمان در انجام فعالیت‌های بازاریابی صورت می‌گیرد، ارتباط دارد؟ ‌ گونه‌های مختلفی از جهت‌گیری بازاریابی منتشر شده‌اند که یکی از آنها جهت‌گیری تولید محور است. جهت‌گیری تولید محور بر دسترسی به یک کالا یا خدمت تأکید دارد. در این جهت‌گیری، توانایی تولید و توزیع کالاهای مدنظر سازمان اولویت اصلی سازمان است.

محوریت تولید در این جهت‌گیری براساس این اصل است که ذی‌نفعان خدمت را براساس ویژگی واقعی آن خریداری می‌کنند  (خرید بهترین خدمت).در مقابل در جهت‌گیری فروش محور به سازمانی نیاز دارد که تلاش‌های زیادی برای علاقه‌مند کردن خریداران به محصول انجام دهد. مشتریان باید متقاعد شوند که چنین خریدی برای آنها ارزشمند است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9s8Adu3q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتامحاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه