باشگاه مشتريان بانك صادرات ايران در چهارمین کنفرانس بينالمللي باشگاه مشتریان، لوح تقدير و تنديس برگزيدگي را به لحاظ محتوا و شيوه اجراي بر مبناي طرح كليك دريافت كرد. به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، در چهارمين كنفرانس بينالمللي باشگاه مشتريان كه با حضور اساتید برجسته و مدیران باشگاههاي برندهاي مطرح جهان، مديران ارشد شركتها و سازمانها، در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد، باشگاه مشتريان بانك صادرات ايران در بين شبكه بانكي كشور موفق به دريافت لوح تقدير و تنديس برگزيدگي به لحاظ محتوا و شيوه اجرا بر مبناي طرح كليك شد.
در چهارمين دوره از برگزاري اين کنفرانس، باشگاه مشتریان موفق خارجي و داخلي در بانکها و موسسات مالی و اعتباری، خدمات گردشگری و صنعت توریسم، صنعت بیمه، فروشگاههای زنجیرهای، پوشاک و صنایع غذایی و دارویی مورد بررسي قرارگرفت و از سازمانهاي برگزيده در مراسم اختتاميه تقدير به عمل آمد.
گفتني است باشگاه مشتريان بانك صادرات ايران با هدف برقراری ارتباط تعاملی بین بانک و مشتريان تأسیس شده و در پی آن است تا ضمن شناخت بیشتر از علایق و گرایشهای مشتریان درک صحیحی از نیازهای او دریافت و در نهایت محصولات و خدمات جديد بر اساس خواستههای آنان طراحی و عرضه شود. براساس طرح كليك كه از سوي بانك متبوع ارائه شده است، کلیه مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک هستند و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام مینمایند، با استفاده از درگاههای الکترونیکی و انجام تراکنشهای غیرحضوری می توانند اقدام به کسب امتیاز نمایند.
این گزارش می افزاید امتیاز هر فعالیت در طرح کلیک براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب سایت باشگاه مشتریان محاسبه گردیده و مشتریان گرامی میتوانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان امتیاز قابل کسب از هر فعالیت در طرح کلیک را مشاهده نمایند و از جوایز این طرح شامل دو دستگاه خودروی هیوندای IX٣٥، ١٠٠ عدد کمک هزینه خرید لپ تاپ، ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید تبلت و ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید ساعت مچی هوشمند برخوردار شوند.