جمعه, ۹ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

تعریف و تبیین محیط مبادله

8 سال پیش ( 1394/10/6 )
 

آیا می‌دانستید تعریف و تبیین بازار با محیطی که مبادله در آن رخ می‌دهد، کار آسانی نیست؟ سه نوع تعریف در این باره وجود دارد: الف)‌تعریف عرفی و قانونی، ب) تعریف براساس خدمت یا محصول، ج) تعریف براساس نیازها. تعاریف عرفی یا قانونی براساس قوانین و مقررات و کاربرد آنهاست، در حالی‌که تعریف براساس محصولات و خدمات، پیشنهاد ارزشی و انواع مختلف آن را مورد ملاحظه قرار می‌دهد.

نیازهای مشتریان آخرین نوع تعریف بازار هستند. در اغلب موارد ترکیب رویکردهای مختلف برای تعریف بازار یا محیط مبادله مورد نیاز است. همچنین معیارهای اصلی تعریف بازار عبارتند از ماهیت خدمت، جهت‌گیری تعاملات، مکان تعاملات، عناصر تنظیم کننده، توانایی دسترسی به بازار و تعداد و اندازه مشارکت‌کنندگان.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wFH0GiaZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتامحاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه