بانک پاسارگاد، با تکیه بر سیستم Core-Banking همچنان در ارایه انواع خدمات بانکداری الکترونیک پیشگام است. خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد با بیان این مطلب گفت: بانک پاسارگاد تنها بانکی است که سیستم Core-Banking منحصر به خود را دارا است؛ سیستمی که توسط بهترین و زبدهترین متخصصان کشور در زمینه IT و فنآوریهای مربوط به آن تهیه شده است. وی افزود: این سیستم به بانک پاسارگاد این امکان را داده است که در بستر آن، انواع خدمات بانکداری الکترونیک را به مشتریان خود ارایه دهد.
به گزارش روابط عمومی بانکپاسارگاد، رفیعی ادامه داد: امنیت، تنوع و کیفیت خوب، از ویژگیهای خدمات بانکداری الکترونیک در بانک پاسارگاد است، بهطوریکه بیش از 95 درصد از تراکنشهای بانک پاسارگاد از طریق بانکداری الکترونیک انجام میشود و این امر باعث اجتناب از رفت و آمدهای غیر ضروری به شعبههای بانک و صرفهجویی در وقت و هزینه مشتریان شده است.
رفیعی با اشاره به خدمات بانکداری الکترونیک در بانک پاسارگاد، خاطرنشان کرد: بانکداری مجازی، سامانه پرداخت امن پاسارگاد، کارت مجازی، منکارت پاسارگاد، آنیبانک پاسارگاد، اس ام اس بانک، پرداخت همراه پاسارگاد، تلفنبانک پاسارگاد، همراه بانک پاسارگاد، انواع کارتهای الکترونیکی، سامانه پرداخت تلفنی، اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی و ... از جمله خدمات بانک پاسارگاد در زمینه بانکداری الکترونیک است و به زودی با بهرهمندی از بستر سیستم Core banking ، خدمات متنوع دیگری نیز ارائه خواهد شد.
گفتنی است مشتریان گرامی میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل کرده و یا از طریق سیستم بازخورد بر روی وبسایت بانک پاسارگاد با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.