آیا می دانستید مدیران در بازاریابی چریکی 70 درصد بودجه های خود را صرف تبلیغات و 30 درصد را نیز صرف سایر ابزار های بازاریابی می کنند؟ همان گونه که می دانید افراد در جنگ های چریکی یا نامنظم از حرکات غیرمعمول و نامنظمی از قبیل کمین، حملات و حرکات تعجب آور استفاده می کنند.
در بازاریابی چریکی نیز از برنامه های مشابه در صنعت بازاریابی استفاده میکنند و با پروموشن ها و برنامه های خود مخاطبان را متعجب و به خود جذب میکنند. بازاریابی چریکی با هزینه ای که برای تبلیغات می کند حداکثر توجه و احساسات مشتری را در مقایسه با بازاریابی سنتی در نظر میگیرد و نتیجه آن حفظ تبلیغ در حافظه مشتری است.