آیا میدانستید بازاریابی خدمات نه قابل لمس است نه قابل چشیدن؟ نه قابل شنیدن، نه قابل دیدن و نه حس کردنی است؟ ذات خدمات طوری است که برای مدیران ارائه موازی ارزش خدمات در مقابل چیزهای قابل دیدن و ملموس بسیار چالش برانگیز است. برای خریدارانی که برایشان کیفیت مقدم است جستوجوی کیفیت یک پیش فرض است، پس آنها این کار را با ترتیب دادن مجموعه جستوجوهای مشخصی انجام میدهند. جستوجوی کیفیت در محصولات ملموس بسیار آسانتر است.
مثلا به رنگ یا اندازه آن ممکن است نگاه کنید. اما در مورد خدمات چطور؟ تجربه کیفیت در دسترسترین گزینه است. کیفیت اعتماد دقیقا به اعتبار خدماتی که دریافت میکنید، باز میگردد. این از شهرت یک دکتر شروع میشود تا الی آخر. اعتماد جایی به کار می آید که شما اساسا اطلاعات کمی در آن مورد دارید و به حرفهایگری آن کارشناس اعتماد میکنید.