چهارشنبه, ۵ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Wed, 25 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

کارآفرینان همیشه دوست دارند در بازار سرشان به کارهای بزرگ گرم باشد. طراحی ایده هایی مثل سری گوشی های آیفون یا خودروهای آخرین مدل معمولا هوش از سر هر کارآفرینی می برد. در نقطه مقابل کارهایی مثل سئو محتوا معمولا مورد علاقه هیچ کس نیست. راستش را بخواهید، این روزها در دنیای کسب و کار آنقدر که کارهای کمتر مورد علاقه من و شما ضروری هستند، ماجراجویی های هیجان انگیز چنگی به دل نمی زنند. به همین خاطر شما چاره ای به غیر از کنار آمدن با کارهایی مثل سئو محتوا ندارید. 

ماجرای سئو محتوا وقتی پیچیده تر می شود که با کارآفرینان خاصی رو به رو شویم. منظور ما از این کارآفرینان همان کسانی است که هیچ اعتقادی به سئو و تاثیرش بر روی وضعیت یک برند ندارند. حالا مشکلات دوچندان شده است. اول از همه باید خودتان را قانع کنید که سئو کار به درد بخوری هست و بعد هم کمی از وقت تان را به آن اختصاص دهید. 

مزایای سئو محتوا برای کسب و کارهای کوچک

بی شک ماموریت بالا برای هر کارآفرینی بی نهایت سخت و دشوار خواهد بود. برای همین ما در روزنامه فرصت امروز قصد داریم به کمک تان آمده و این فرآیند سخت و طولانی را برای تان ساده تر کنیم. اگر شما هم دوست دارید مهارتی در زمینه سئو پیدا کنید، اما هنوز درباره مزایای آن شک دارید، این مقاله حلقه گمشده پازل کسب و کارتان خواهد بود. با ما همراه باشید تا کمی هم که شده نگاه تان نسبت به سئو بهتر شود. 

مطلب مرتبط: فرصت های سئو محتوا که نباید از دست داد!

مزایای سئو

مزایای سئو

هر استراتژی در این دنیا باید مزایای مشخصی داشته باشد. وگرنه آدم ها وقت شان را الکی صرف یادگیری آن نخواهند کرد. ماجرای سئو هم تقریبا به همین شکل است. اگر شما دوست دارید کارتان در زمینه سئو حسابی پیشرفت کند، چاره ای به غیر از آشنایی با مزایای آن ندارید.

اینطوری ته دل تان بابت اثرگذاری این روش بر روی کارتان قرص شده و با انگیزه مضاعفی آن را یاد می گیرید. ما در این بخش قصد داریم برخی از مهمترین مزایای سئو برای کسب و کارها را به طور اجمالی مرور کنیم.

کاهش هزینه ها: مکمل عالی بازاریابی

کاهش هزینه ها

بازاریابی و تبلیغات همیشه برای برندها هزینه زیادی به همراه داشته است. انگار که این کار نه تنها ضرورتی اجتناب ناپذیر است، بلکه همیشه باید جیب کارآفرینان را هم خالی کند. اگر شما در ابتدای راه توسعه استارت آپ تان هستید، احتمالا بودجه زیادی دم دست تان نیست. در این صورت سئو محتوا به عنوان یک مکمل عالی بازاریابی برای تان خواهد بود. به طوری که با صرف هزینه کمتر در حوزه بازاریابی نتجه بهتری دریافت خواهید کرد. 

قبول دارم ادعای بالا خیلی عجیب به نظر می رسد. پس اجازه دهید کمی کم و کیف آن را توضیح دهیم. این روزها در شبکه های اجتماعی و از همه مهمتر گوگل محتوایی بیشتر مورد توجه الگوریتم ها قرار می گیرید که به درد کاربران بخورد. حالا اگر شما در این میان با استفاده از کلیدواژه های پرطرفدار در بین کاربران (ساده ترین روش سئو محتوا) دستی به سر و روی کمپین تان بکشید، دیگر نیازی به تبلیغات پرهزینه نخواهید داشت؛ چراکه الگوریتم گوگل به طور خودکار محتوای تان را جلوی روی کاربران قرار خواهد داد.

شاید فکر کنید چرا شبکه های اجتماعی یا گوگل باید تا این اندازه با شما مهربان باشند. خب جواب ما برای این سوال کاملا روشن است: آنها اصلا دوست ندارد کاربران شان را ناامید کنند. پس در واقع آنها با توجه به محتوای شما بیشتر به خودشان کمک می کنند!

رقابت بهتر: بدل شدن به کابوس بقیه برندها

رقابت بهتر

گاهی اوقات آدم هر چقدر هم که در حوزه بازاریابی تلاش کند، باز هم یک رقیب حرفه ای از گوشه دنیا سر و کله اش پیدا شده و اوضاع را به هم می ریزد. انگار که برخی از برندها همیشه بازاریاب های همه فن حریف در چنته دارند. اگر فکر می کنید چنین کسب و کارهایی قدرت جادویی دارند، باید کمی امیدوارتان کنیم. آنها به جای قدرت های جادویی فقط خیلی خوب اهمیت سئو محتوا را درک کرده اند. 

مطلب مرتبط: سئو محتوا با 6 اقدام طلایی

اگر یادتان باشد، در بخش قبل گفتیم محتوای سئوشده بیشتر مورد توجه الگوریتم گوگل قرار می گیرد. خب وقتی کمپین شما عزیزِ گوگل باشد، رقبا حسابی از دست تان برآشفته خواهند شد؛ چراکه تمام تلاش های آنها را دودِ هوا می کنید. این خبر خوش برای شما به معنای ماندگاری طولانی تر در بازار و کسب سودهای کلان خواهد بود. به طوری که شما را به بهترین شکل ممکن به سوی موفقیت هدایت خواهد کرد. 

رقابت بهتر در بازار برای هر برندی یک آرزوی دیرینه محسوب می شود. با این حال برخی از کسب و کارها عملا هیچ وقت فرصت رقابت بهتر را پیدا نمی کنند. اگر شما مدت هاست منتظر فرصتی برای ورود به کورس رقابت هستید، حالا همه شرایط برای شروع ماراتن تان فراهم شده است. کافی است کار را کمی جدی گرفته و دنبال یادگیری روش های سئو محتوا باشید. 

جلب اعتماد کاربران: مهمترین بخش کار

جلب اعتماد کاربران

سئو محتوا فقط مجموعه ای از تکنیک ها برای رفع مسئولیت از تیم بازاریابی نیست. در عوض شما در این فرآیند به طور مستقیم با سلیقه و نیازهای مشتریان سر و کار خواهید داشت. وقتی هم توجه تان بیشتر به دغدغه های مشتریان جلب شود، دیگر لازم نیست نگران از دست دادن شان در بازار باشید. ماجرا جالب شد، نه؟

مشتریان معمولا خیلی دیر اعتمادشان به یک برند جلب می شود. با این حال وقتی اعتمادشان به شما جلب شود، دیگر هیچ چیز جلودارتان نخواهد بود. نکته جالب اینکه ارتباط مستقیمی میان اعتماد مشتریان به یک برند و وفاداری شان به آن وجود دارد. بنابراین با توسعه دامنه مشتریان وفادار عملا کارتان در بازار بی نهایت راحت تر خواهد شد؛ چراکه همیشه خیال تان از بابت سود تضمین شده راحت خواهد بود. 

اگر کارآفرینی را سراغ دارید که دست رد به مشتریان وفادار می زند، ما را هم بی خبر نگذارید. البته در این مسیر شما باید سختی های سئو محتوا را به جان بخرید. خب مگر کار بی دردسری هم در این دنیا هست؟

شناخت بیشتر برند: وقتی مشتریان به شما علاقه مند می شوند

شناخت بیشتر برند

چند بار تا حالا برای تان پیش آمده بدون اینکه هزینه زیادی در زمینه بازاریابی انجام دهید، مشتریان سراغ برندتان را بگیرند؟ اینطور وقت ها بی برو برگشت پای عملکرد عالی در زمینه سئو در میان خواهد بود. خب تا وقتی شما با محتوای سئو شده حضورتان در بازار را اعلام نکنید، مشتریان از کجا باید با شما آشنا شوند؟

برخی از کارآفرینان فکر می کنند هر چقدر تبلیغات پرزرق و برق تری داشته باشند، نتیجه نهایی کارشان بهتر خواهد بود. اگر شما هم اینطور فکر می کنید، سئو اینجاست تا نظرتان را کاملا عوض کند. قبلا هم گفتیم شما با محتوای سئو شده دیگر از هزینه های اضافی تبلیغاتی خلاص خواهید شد. با این حال در بخش کنونی قصد داریم پا را از این هم فراتر بگذاریم. سئو به شما کمک می کند تا برندتان را خیلی بهتر به مشتریان معرفی کنید. حتما می پرسید چطور؟ خب اجازه دهید داستان را کاملا برای تان توضیح دهیم.

وقتی شما از سئو برای تولید محتوا کمک می گیرید، کم کم کارتان رشد پیدا کرده و محتوای تان به دست کاربران می رسد. قبول دارم چنین کاری با استفاده از گزینه های تبلیغاتی در گوگل یا شبکه های اجتماعی هم شدنی است، اما یک فرق مهم وجود دارد. بازاریابی ارگانیک (بدون صرف هزینه) همیشه اثرگذاری بهتری بر روی مخاطب هدف دارد. اینطوری شما در عمل خودتان را ثابت کرده اید؛ آن هم بدون اینکه به همکاری تبلیغاتی با دیگران وابسته باشید. 

مطلب مرتبط: سئوی محتوا در دنیای وبلاگ ها

ارزیابی دقیق وضعیت کمپین: جذابیتی بی پایان

ارزیابی دقیق وضعیت کمپین

بازاریاب ها همیشه دوست دارند خودشان را درگیر طراحی کمپین های تازه کنند. انگار که یک کمپین به محض اینکه به مرحله اجرا رسید، دیگر کارش تمام شده و جزئی از تاریخ است. اگر شما هم اینطور فکر می کنید، باید از شما بخواهیم پای تان را روی ترمز فشار دهید؛ چراکه با این دست فرمان هیچ نتیجه خوبی در انتظارتان نخواهد بود. 

توصیه ما در این بخش برای شما راهکاری متفاوت است. یادتان باشد، کار اصلی بر روی کمپین تازه بعد از اجرای آن شروع می شود. چه بسا محاسبات شما مبنی بر استقبال کاربران از کمپین تان یکهو غلط از آب درآمده و همه نقشه های تان نقش برآب شود. آن وقت شما می مانید و کلی مشتری که دائما از دست تان شاکی هستند. 

استفاده از محتوای سئو شده به شما امکان ارزیابی دقیق اوضاع کمپین را می دهد. خب وقتی کمپین تان در این حالت با مشکل رو به رو شود، مطمئن هستید کلیدواژه ها یا نحوه بهینه سازی سایت ایراد داشته است. در نقطه مقابل، وقتی پای سئو وسط نباشد، شما برای یافتن ریشه مشکلات تان سردرگم خواهید شد. پس برای بهبود وضعیت خودتان هم که شده نیم نگاهی به سئو و مزایای آن برای کارآفرینی داشته باشید. 

تاثیر بلندمدت بر روی برند: داستان یک بازی همیشگی

تاثیر بلندمدت بر روی برند

بازاریاب ها معمولا دنبال راهکارهایی هستند که برای مدت زمانی طولانی خیال شان از بابت طراحی کمپین را راحت کند. بی شک چنین ایده ای برای خیلی از کارآفرینان شبیه نوعی رویا به نظر می رسد. با این حال وقتی پای سئو به ماجرا باز شود، دیگر این داستان در حد رویا نخواهد بود. 

تولید محتوای سئو شده به شما کمک می کند در بلندمدت به عنوان یک برند نوآور در بازار شناخته شوید. بی شک خیلی از کارآفرینان در سراسر دنیا دوست دارند چنین شهرتی برای خودشان پیدا کنند. با این حال کمتر برندی در عمل امکان بهره مندی از مزایای چنین اتفاقی را دارد. بنابراین بهتر است از همین امروز کارتان در زمینه سئو را شروع کنید. 

یادتان باشد، سئو فقط یک شعار جذاب برای مانور دادن نیست. به زبان خودمانی، شما هر چقدر هم درباره تولید محتوای سئو شده برای مخاطب تان حرف بزنید، بدون عمل هیچ آبی گرم نخواهد شد. پس به جای اینکه فقط درباره این مفهوم سخنرانی کنید، باید خودتان را برای طراحی کمپین بر این اساس آماده کنید. وگرنه مشتریان یکی پس از دیگری از کنار برندتان پراکنده خواهند شد. 

سخن پایانی

آشنایی با سئو و مزایای آن در حوزه کسب و کارهای کوچک

اغلب کارآفرینان در دنیا حرف های زیادی درباره سئو شنیده اند. چه بسا خود شما هم تا حالا در چند دوره مخصوص سئو شرکت کرده باشید. با این حال کسب و کارهای کوچک همیشه نسبت به استراتژی های گوناگون شک و تردید دارند. یکی از شک های اصلی در این میان مربوط به مزایای سئو برای چنین استارت آپ هایی است. اگر دقت کرده باشید، اغلب کسب و کارهای کوچک خیلی دیر اهمیت سئو را درک می کنند. حالا شما به عنوان یک کارآفرین با تمام مزایای سئو یا به عبارت دقیق تر محتوای سئو شده برای استارت آپ ها آشنا شده اید. تنها کاری که باقی می ماند، شروع به تولید محتوا بر این اساس است. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و مسیرتان را هموار کنید. 

مطلب مرتبط: فاکتورهای گوگل در سئوی محتوا چیست؟

من و همکارانم در روزنامه فرصت امروز امیدواریم نکات مورد بحث در این مقاله کمکی هرچند کوچک به شما برای آشنایی با سئو و مزایای آن در حوزه کسب و کارهای کوچک کرده باشد. مثل همیشه اگر دنبال اثرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف هستید، بد نیست نکات مورد بحث در این مقاله را جدی بگیرید. به علاوه، هرجا نیاز به کمک داشتید، همیشه روی ما حساب کنید. همکاران من در روزنامه فرصت امروز منتظر یک اشاره کوچک از سوی شما هستند تا به کمک تان بیایند. پس تعارف را کنار گذاشته و با ما در ارتباط باشید. 

منابع:

https://www.liveplan.com

https://www.entrepreneur.com

https://www.forbes.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XhaxLHht
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپور
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه