یکشنبه, ۴ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sun, 24 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

تولید محتوا به حدی مهم است که از آن تحت عنوان استراتژی اصلی فروش نام برده می شود. این امر در حالی است که بنا بر جدیدترین آمارهای گوگل، بیش از 60 درصد محتواها، تکراری هستند. درواقع این موارد کمترین احتمال رشد و کسب نتایج لازم را به همراه دارند. در این رابطه بسیاری از برندها، در بهترین حالت، تنها می توانند یک محتوا با نرخ مخاطبان بالا در طول یک ماه داشته باشند. تحت این شرایط سوال مهم این است که چگونه می توان فعالیت های خود را به نحوی سازماندهی کرد که تمامی محتواها، شانس موفقیت بالایی را داشته باشند. در این زمینه رعایت نکاتی لازم است که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد. 

چگونه محتواهایی با شانس موفقیت بالا داشته باشم؟

1-مطالعه زیادی را داشته باشید 

درواقع نخستین اقدام شما این خواهد بود که محتواهای زیادی را مطالعه کرده و با این اقدام، ایده های بیشتری را داشته باشید. همچنین این اقدام به شما کمک خواهد کرد تا از پرداختن به موضوعات تکراری جلوگیری شود. درواقع اصلی ترین فعالیت شما این است که به اشراف کاملی از موضوعات حال حاضر در عرصه خود، دست پیدا کنید. با این حال این امر تنها به مطالعه مقالات خلاصه نمی شود و منبع اصلی شما، کتاب ها هستند. درواقع اگر هر روز حداقل دو ساعت را صرف مطالعه عمیق در حوزه تخصصی خودتان کنید، بدون شک هیچ گاه با معضل ایده نداشتن، مواجه نخواهید شد. در این رابطه منظور این نیست که شما به عنوان مدیر شرکت، در این زمینه نیز فعالیت داشته باشید. درواقع لازم است تا تیم تولید محتوا استخدام نمایید و این وظیفه را برعهده آنها قرار دهید. 

مطلب مرتبط: تولید محتوای موفق با 7 سایت کاربردی

2-یادداشت ‎برداری را جدی بگیرید

یادداشت ‎برداری را جدی بگیرید

در طول روز این امر بسیار رایج است که متوجه نکات جالبی شوید که اگر یادداشت نشوند، بدون شک از خاطر شما پاک خواهد شد. همچنین در مطالعه ها و حتی در حین انجام کارهای خود، مواردی پیش خواهد آمد که نیاز به بررسی دارند. درواقع می توان از دل اتفاقات نیز موضوعات بسیار خوبی را استخراج کرد. در این رابطه Evernote یک ابزار مناسب محسوب می شود که شما را از حمل کاغذ، بی نیاز می سازد. درواقع بهتر است که از تکنولوژی های جدید به جای روش های سنتی، استفاده کنید. در این رابطه فراموش نکنید که برخی از تصورات شما، ارزش پرداختن و وقت گذاشتن را ندارد. به همین خاطر در رابطه با ایده های خود و نکاتی که یادداشت کرده اید، با تیم خود صحبت نمایید که این امر می تواند با اشتراک گذاری، به راحتی امکان پذیر باشد. برای این امر نیز Trello یک بازار بسیار خوب است. 

3-با مشتریان خود صحبت نمایید 

با توجه به این امر که هدف از تولید محتوا، تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان محسوب می شود بسیار واجب است که با آنها ارتباط داشته باشید. درواقع با این اقدام می توانید متوجه نیاز واقعی آنها و مواردی که علاقه دارند، شوید. در این زمینه اگرچه ممکن است تصور کنید که بازارهای تحلیلی می تواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند، با این حال فراموش نکنید که این اطلاعات، تنها براساس معیارهایی نظیر سرچ افراد می باشد. این امر در حالی است که شما به اطلاعات به مراتب کامل تری نیاز خواهید داشت. برای مثال ممکن است مخاطب تمایل داشته باشد تا شما از مراحل تولید یک محتوای موفق خود، ویدئویی کوتاه را درست نمایید. درواقع این دسته از اطلاعات تنها با ارتباط مستقیم با مخاطبان، به دست می آید. 

4-کپی برداری به شیوه حرفه ای داشته باشید 

کپی برداری به شیوه حرفه ای داشته باشید 

اگرچه همواره گفته می شود که نباید کپی برداری انجام داد، با این حال با رعایت چند نکته می توانید از این استراتژی به ظاهر مضر، نتایج بسیار خوبی را به دست آورید. برای مثال شیوه کار یک یوتیوبر در کشوری خارجی، می تواند مورد استفاده شما نیز قرار گیرد. با این حال منظور کپی برداری کامل نبوده و شما باید تغییراتی را مطابق با سلیقه جامعه هدف خود، ایجاد نمایید. درواقع این تکنیک برای هر نوع محتوایی، کارساز است. به همین خاطر با بررسی برترین محتواها که از آنها تحت عنوان ترند نیز نام برده می شود، می توانید مواردی را تولید نمایید که شانس موفقیت آنها تا حد زیادی تضمین شده محسوب می شود. 

مطلب مرتبط: تولید محتوا (Content Creation) بدون دردسر اضافی

5-درباره کلمات کلیدی تحقیق نمایید 

درباره کلمات کلیدی تحقیق نمایید 

درواقع اشتباه بزرگ بسیاری از افراد این است که تصور می کنند کلمات کلیدی، مواردی ثابت محسوب می شوند و همین امر باعث شده است که یک مورد، برای چندین سال مورد استفاده قرار گیرد. این امر در حالی است که در جهان به شدت متغیر حال حاضر، این موضوع ابدا صحت نداشته و لازم است تا هر روز، به دنبال کلمات کلیدی جدیدتری باشید. درواقع رتبه ارزشی کلمات، به صورت مداوم تغییر می کند و به همین خاطر لازم است تا تحقیقات مداوم داشته باشید. در این رابطه سایت KeywordTool.io یک مورد بسیار خوب محسوب می شود که تنها کافی است تا حوزه فعالیت خود را مشخص نمایید. درواقع این سایت به صورت لحظه ای، آمارهای خود را به روز می کند که این امر کار را برای شما به مراتب ساده می سازد. 

6-از گروه ها غافل نشوید 

از گروه ها غافل نشوید 

درواقع تفاوتی ندارد که گروه متعلق به شبکه های اجتماعی است و یا شامل یک انجمن می شود. حضور در آنها شما را متوجه نکات بسیار مهمی خواهد کرد که می توانید از آنها برای کار خود استفاده نمایید. برای مثال می توانید در گروه های reddit برای پیدا کردن نیازها، استفاده کنید. در این رابطه شما تنها به جست و جوی آنلاین محدود نبوده و می توانید از بخش های مختلف نظیر حضور در اجتماعات و همایش ها نیز استفاده نمایید.
 
7-کارهایی را انجام دهید که دیگران نسبت به آنها واهمه دارند 

بسیاری از موضوعات است که پرداختن به آنها سخت و دردسرساز محسوب می شود. درواقع این موارد جنجالی، باید مورد توجه شما باشد. این امر که موضوعاتی را داشته باشید که دیگران به سراغ آنها نمی روند، باعث خواهد شد تا متمایز شوید. همچنین یکی از موضوعاتی که معمولا برندها به آن توجهی ندارند، شفاف بودن نسبت به خود است. درواقع حتی اگر اشتباهی را انجام داده اید، لازم است تا با مخاطب خود صداقت داشته و توضیحات لازم را ارائه دهید. این امر نیز از دیگر محتواهایی محسوب می شود که می تواند نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد. 

8-از نظرات و ایمیل های دریافت شده استفاده نمایید 

از نظرات و ایمیل های دریافت شده استفاده نمایید 

بسیاری از مخاطبان به صورت طبیعی نظرات خود را اعلام می کنند. درواقع شما می توانید از آنها برای ایجاد محتواهای جدید استفاده نمایید. همچنین می توانید از نظرات ارسال شده برای برندهای دیگر نیز استفاده نمایید. این امر با بررسی کامنت های زیر پست ها، کاملا امکان پذیر خواهد بود. در این رابطه شما تنها به برندهای کشور خود محدود نبوده و می توانید بررسی جهانی داشته باشید. 

9-تجربیات خود را به اشتراک بگذارید 

بسیاری از اطلاعات وجود دارد که شما در حین کار متوجه آنها شده و تجربیات سال ها فعالیت محسوب می شود که می توانید آنها را به محتواهایی جذاب تبدیل نمایید. در این رابطه تنها به تجربیات خود به عنوان مدیر شرکت محدود نشوید. درواقع هر یک از کارمندان ممکن است حرف ها و تجربیات جذابی را داشته باشند. با این حال این هنر تیم تولید محتوای شما خواهد بود که موارد را به جذاب ترین شکل ممکن، درآورد. 

مطلب مرتبط: 6 اقدام برای تولید محتوای موفق در سال 2022

10-محتواهای موجود را به قالب های مختلف درآورید 

محتواهای موجود را به قالب های مختلف درآورید 

یکی از بدترین اقدامات که کاملا رایج نیز محسوب می شود این است که افراد پس از پرداختن به یک موضوع در یک قالب مشخص نظیر متن، دیگر به سراغ آن نمی روند. این امر در حالی است که شما می توانید آن را به اینفوگرافی، پادکست، کلیپ و... تبدیل کرده و با این اقدام، شانس دیده شدن بالاتری برای یک موضوع را ایجاد نمایید. همچنین این اقدام به تنوع بیشتر محتواهای شما کمک خواهد کرد. با این حال این امر پایان کار نبوده و شما می توانید یک موضوع را از زاویه های مختلف بررسی کرده و پس از مدتی، نسخه به روز شده آن را منتشر نمایید. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MCuV46kl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه