شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رقابت برای انتخاب مصالح ساختمانی به منظور زیباتر شدن ساختمان ها و نمای آنها وجود دارد. مواد و ترکیباتی مانند شیشه، سنگ و یا کامپوزیت سال هاست در نمای ساختمان ها بکار می روند، ولی در مقایسه با نمای آجری مقدار خرید و استفاده از آنها به شدت کاهش یافته است. مزایا و معایب نمای آجری ساختمان به صورتی است که این ترکیب را به پرفروش ترین مصالح و انتخاب برتر مشتریان تبدیل نموده است. مردم علاوه بر کم کردن هزینه ها در خرید مصالح نمای ساختمان به متفاوت بودن ماده بکار رفته در نما نیز توجه می کنند.

توجه به مزایا و معایب نمای آجری ساختمان اولین گزینه در انتخاب مشتریان است. یکی از مهمترین نکات، توجه به هزینه کمتری است که نمای آجری نسبت به انواع مصالح دیگر دارد. در یک دوره زمانی سنگ مرمر و یا تراورتن برای نما مورد توجه قرار می گرفت ولی در حال حاضر نمای آجری در اولویت خرید مردم است. تنوع نمای آجری زیاد است و باید برای انتخاب طرح و رنگ این مصالح و متناسب بودن آن با ساختمان دقت بسیار زیادی داشته باشید. نمای آجری در مقایسه با مصالح دیگر بسیار شیک تر و جذاب تر خواهد بود. قبل از خرید و اجرای نمای آجری حتما تنوع طرح های آجر آروان را مشاهده نمایید و از مشاور رایگان کارشناسان فروش سایت www.arvanbrick.ir برای انتخاب و خرید نهایی استفاده نمایید.

 

نمای آجری ساختمان انتخاب اول مشتریان

 

با مزایا و معایب نمای آجری ساختمان آشنا شوید

 

آشنایی با مزایا و معایب نمای آجری ساختمان انتخاب را برای مشتریان ساده تر می کند. قیمت نما تاثیر بسیار زیادی در انتخاب مشتریان دارد. به همین دلیل است که نمای آجری در بین انواع محصولات موجود در بازار بیشترین طرفدار را دارد. نمای آجری دارای طرح و رنگ های بسیار متنوعی است و این یکی از مزیت های آن می باشد و انتخاب را برای سلیقه های مختلف مشتریان ساده تر می کند.

به جرات می توان گفت از بین مزایا و معایب نمای آجری ساختمان مزیت های آن بیشتر است به عنوان مثال نمای آجری را می توان به سادگی در کنار مصالح دیگر مانند شیشه و یا کامپوزیت بکار برد. آجر نسوز معمولا در کنار مصالح دیگر به عنوان نمای ترکیبی استفاده می شود. برای انتخاب و خرید نوع آجر و بکارگیری آن در نمای ساختمان می توانید از مشاوره رایگان پشتیبان سایت آجر آروان استفاده نمایید. برای خرید آجر می توانید از طریق سایت آروان اطلاعات مناسبی را از آخرین قیمت ها و محصولات داشته باشید.

 

با مزایا و معایب نمای آجری ساختمان آشنا شوید

 

مزیت استفاده از آجر در نمای ساختمان ویلایی

 

 از بین مزایا و معایب نمای آجری ساختمان مزیت هایی که برای نمای آجری نام برده می شود، بیشتر است. این نما به صورت ویژه ای در ساختمان های ویلایی کنار مصالح دیگر مانند انواع سنگ ها بکار می رود. علاوه بر زیبایی چشمگیری که نمای آجری در کنار سنگ ایجاد می کند، دارای استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار نیز خواهد بود. رنگ بندی آجر ها زیاد است و می توان با توجه به محیط از انواع رنگ ها در نما استفاده نمود.

نصب آجر در نما سخت نیست و از نظر هزینه نیز مناسب می باشد. یکی از مشکلات مهمی که در مصالح استفاده شده در نما وجود دارد، شوره زدن آن است. برتری نمای آجری، ضد شوره بودن آن است. این مزیت موجب می شود تا با گذشت زمان نمای ظاهری ساختمان تغییر نکند. نمای آجری وزن سنگینی ندارد و در مقایسه با مصالح دیگر بسیار سبک است. یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای مصالح نما به آن توجه می شود عایق بودن در برابر حرارت است. نمای آجری در مقابله با باران اسیدی و شرایط جوی مختلف پایدار است. در خانه های ویلایی نمای ساختمان بیشتر به چشم می آید و به همین دلیل نمای آجری با مزیت های فراوان آن کاربردی تر می باشد.

 

مزیت استفاده از آجر در نمای ساختمان ویلایی

 

نمای آجری با کامپوزیت یا شیشه ترکیب جدیدی ایجاد می کند که زیبایی منحصر به فردی دارد. زیبایی این ترکیب به ویژه در ساختمان های ویلایی قابل مشاهده است. برای خرید و دریافت مشاوره برای انتخاب آجر و ترکیب با مصالح دیگر می توانید از سایت آجر آروان کمک بگیرید. در این سایت بهترین گزینه ها برای خرید به مشتریان معرفی می گردد.

 

چگونه نمای آجری مناسبی را انتخاب نمایید

 

نمای آجری در سال های گذشته از پر مصرف ترین نماهای ساختمانی بوده و ترکیب آن با مصالح دیگر از نظر ظاهری و همچنین مقاومت بالا مورد توجه قرار گرفته است. به دلیل تنوع زیادی که در بازار مصالح نمای ساختمانی وجود دارد، انتخاب آن برای ساختمان نیاز به بررسی و دریافت مشاوره از فرد با تجربه دارد. آجر ها از نظر رطوبت پذیری و شوره زدن با هم متفاوت هستند. برای مناطقی که آب و هوای با رطوبت بالا دارند باید از آجر های با نفوذپذیری کم مانند آجر های نسوز استفاده شود. شاید یکی از معایبی که بتوان برای نمای آجری در نظرگرفت شوره زدن برخی از انواع آجر ها باشد که با تغییر نوع آجر در محیط می توان آن را رفع نمود. در محیط هایی که شرایط آب و هوایی گرم و خشک دارند، هر نوع نمای آجری را می توان بکار برد.

چگونه نمای آجری مناسبی را انتخاب نمایید

سخن پایانی

برای انتخاب نمای آجری مناسب به کیفیت و قیمت محصول توجه می شود. با بررسی محصولات مختلف در بازار می توان بهترین برند را برای نمای ساختمان خریداری نمود. کارخانه آجر آروان تولید کننده انواع آجر نما(آجر هلندی ،آجر نسوز ،آجر رستیک،آجر قزاقی، آجر انگلیسی ) چسب، رزین و میکروسمنت می باشد. این مجموعه دارای محصولات شناخته شده ای است و تمامی استاندارد های لازم در حین تولید در مورد آنها رعایت شده است. مواد اولیه بکار رفته در انواع آجر آروان از بهترین ترکیبات می باشد و به همین دلیل محصول نهایی آن مورد توجه خریداران قرار گرفته است. با مشاهده سایت آروان می توانید با انواع محصولات و آجر های تولید شده در این شرکت آشنا شده و از طریق مشاوره با متخصصین بهترین انتخاب را داشته باشید. با مطالعه مزایا و معایب نمای آجری ساختمان متوجه برتری این محصول نسبت به سایر نماهای ساختمانی خواهید شد. مشاوره سایت آروان بهترین خرید نمای آجری را برای مشتریان و خریداران رقم می زند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oAiFXH7j
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه