شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

عرضه فن تهویه با قیمت ارزان

9 ماه پیش ( 1402/6/20 )
 

فن تهویه دستگاهی است که برای جابجایی هوا یا گاز در محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد. فن ها به عنوان قلب تپنده سیستم های تهویه مطبوع و صنعتی می باشند و دارای کاربرد بسیار زیادی در صنعت تهویه هستند. فن ها در انواع مختلفی به تولید می رسند که دارای کاربرد های مختلفی می باشند. به طور کلی فن ها در دو دسته بندی فن های مکنده یا اگزاست فن و فن های دمنده یا ساپلای فن می باشند. از فن ها در ساختمان های مختلف از قبیل مسکونی، اداری، تجاری و غیره استفاده می شود. برخی از فن ها که در صنایع و کارخانه ها از آن استفاده می شود را فن صنعتی می نامند.

فن ها دارای انواع مختلفی هستند و عملکردشان نیز با هم متفاوت است. موتور الکتریکی بخش اصلی هر فن یا هواکش را تشکیل می دهد. فن ها در انواع مکنده یا دمنده به تولید می رسند در محیط های زیادی نیاز به استفاده از فن برای تهویه هوا می باشد به همین جهت محصولات متنوعی از فن ها به تولید رسیده اند که با کاربری های گسترده و مدل های متعدد در بازار به فروش می رسند.

فن تهویه

فن چیست؟

 فن مکانیکی نوعی ماشین است که برای تولید جریان در داخل یک سیال مورد استفاده قرار می گیرد. کارکرد فن به وسیله تعدادی پره متصل به یک هاب و شافت انجام می گیرد که این اجزا به موتور یا توربین متصل می باشد که در حال حرکت هستند. معمولاً فن به وسیله موتور الکتریکی کار می کنند اما موتور هیدرولیکی و موتور های احتراق داخلی از منابع دیگر توان برای انواع فن ها می باشد. به طور کلی فن ها نقطه مقابل کمپرسور می باشند و جریان هوا با حجم بالا و فشار کم را تولید می کنند. پره های فن زمانی که در مقابل جریان هوا قرار می گیرد شروع به چرخش می کند و بسیاری از دستگاه ها از این قابلیت برخورد دارند مانند توربین های بادی، بادسنج و غیره که طراحی شبیه به فن را دارند.

انواع فن با توجه به ساختار

 فن ها با توجه به ساختارشان در دو دسته بندی فن سانتریفیوژ و فن آکسیال می باشند. هر یک از این دسته بندی نیز شامل انواع فن تهویه مختلف می باشد به طور مثال فن پروانه ای ساده ترین نوع فن آکسیال است که دارای یک موتور محرک با اتصال مستقیم می باشد و از اجزای آن می توان به پروانه فلزی یا پلاستیکی اشاره کرد که در داخل محفظه چرخش دارد.این نوع فن به صورت فن رومیزی یا سقفی و یا به صورت روباز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از انواع فن آکسیال، فن آکسیال سقفی می باشد که از آن در سقف و پشت بام استفاده می شود.همچنین از انواع فن آکسیال می توان به فن آکسیال دیواری اشاره کرد که در دیوار و پنجره استفاده می شود. یکی از انواع فن های آکسیال، فن کانالی است. فن کانالی برای نصب مابین کانال ها به کار می رود. از دیگر دسته بندی فن ها با توجه به ساختارشان فن سانتریفیوژ می باشند که این فن ها با کمک نیروی گریز از مرکز هوا یا گاز را جابجا می کنند به همین دلیل است که نام این نوع فن ها را فن گریز از مرکز هم می نامند. نحوه کار فن سانتریفیوژ این گونه است که با چرخش پروانه نیروی گریز از مرکز به هوا یا گاز وارد شده و در نهایت هوا به سمت خارج پروانه می رود. حرکت هوا از فن سانتریفیوژ به صورتی است که از پره های واگرا عبور می کند و در نهایت سرعت هوا کاهش پیدا می کند و پس از اینکه هوا از پره ها خارج می شود، فشار آن بالا می رود.بنابراین لازم است که برای کارکرد فن های سانتریفیوژ، هوا به صورت مداوم به آن وارد شده و سمت دیگر خارج شود. این فن ها در سه دسته بندی فن فوروارد ، فن سانتریفیوژ بکوارد و فن سانتریفیوژ رادیال می باشد. البته فن های سانتریفیوژ در انواع مناسب پشت بامی و بین کانالی نیز موجود می باشد.

خرید فن تهویه

همانطور که گفتیم فن تهویه دارای تنوع زیادی است و برای اینکه بتوانید خرید فن تهویه را انجام دهید با توجه به شرایط محیطی که قرار است از فن استفاده شود این وسیله انتخاب می شود. انتخاب ابعاد مناسب و همچنین نوع مناسب فن ها بسیار مهم است همچنین فن ها دارای مشخصات گوناگونی هستند به طور مثال برای محیط های اسیدی از فن های ضد اسید و یا برای محیط های گاز های انفجاری از نوع فن ضد انفجار استفاده می شود.

فروش فن تهویه توسط مرکز بنیس کمپانی انجام می گیرد بنابراین در صورت نیاز به خرید انواع فن تهویه می توانید از طریق مجموعه بنیس کمپانی اقدام نموده و انواع بهترین فن ها را در نوع با کیفیت تهیه کنید.

فن

کاربرد فن تهویه

 فن تهویه برای کنترل شرایط هوایی و آسایش حرارتی افراد در محیط های مختلف به کار می رود. این فن ها با تهویه مناسب موجب ایجاد هوای سالم در محیط می شوند و گرد و خاک و آلودگی را از محیط خارج می کنند. محیط های آلوده برای افراد بسیار خطرناک است و در بسیاری از محیط های کاری دود ، گرد و غبار، انواع آلاینده ها و غیره وجود دارد که میمکن است موجب آسیب رسیدن به دستگاه تنفسی افراد شود. فروش فن تهویه در نوع مرغوب و در مدل های گوناگون توسط بنیس کمپانی انجام می گیرد اگر تمایل به خرید فن تهویه دارید با مراجعه به سایت این مجموعه، انواع محصولات مورد نیاز را تهیه نمایید.

فروش اینترنتی فن تهویه

 با توجه به تنوع فن ها و کاربرد گسترده آن ها در محیط های مختلف ، انتخاب و خرید فن تهویه بسیار مهم است همچنین در محیط های دیگر از جمله ساختمان های مسکونی و تجاری نیز از فن تهویه و هواکش استفاده می شود تا بتوان جابجایی هوا را به خوبی انجام داد. بنابراین بر حسب استفاده ای که از فن ها دارید باید نوع مناسبی از فن را انتخاب نمایید. همکاران ما در مجموعه بنیس کمپانی به شما کمک می کنند تا بتوانید فن مورد نیاز خود را به آسانی تهیه کنید. فروش فن تهویه توسط این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می گیرد و می توانید خرید فن تهویه را بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آسان در کوتاه ترین زمان انجام دهید. خرید اینترنتی بهترین گزینه برای مجموعه ها می باشد که بدون صرف زمان طولانی انواع لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند. برای خرید فن تهویه نیز نیازی به رفتن به خیابان ها و یافتن مراکز فروش فن ندارید و از طریق سایت مجموعه بنیس کمپانی، انواع فن ها را به صورت مطمئن و با ضمانت تهیه فرمایید.

قیمت فن تهویه

 فن تهویه با توجه به ابعاد ، مدل، نوع، برند، کیفیت و سایر مشخصات فنی دارای قیمت های مختلفی می باشد. برای خرید فن تهویه برند تولیدی بسیار مهم است و حتماً سعی کنید برندهای معتبر را برای خرید فن انتخاب کنید. هرچه کیفیت فن بالاتر باشد مسلماً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود و حتماً پیشنهاد می کنیم که حتماً فن های با کیفیت و مرغوب را تهیه کنید و در ابتدا به کیفیت فن تهویه توجه داشته باشید و سپس قیمت را در نظر بگیرید. مجموعه بنیس کمپانی با توجه به فروش مستقیم فن تهویه توانسته قیمت بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر بگیرد. این مجموعه همواره سعی داشته تا با ارائه ارزان ترین قیمت فن تهویه بتوانند رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

https://benisfan.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tyFnEVlK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه