شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شلوار بگ مردانه یکی از لباس های محبوب در جامعه مدرن امروزی است که به دلیل طراحی خاص و استایل جذابش، توجه بسیاری از خانم ها و آقایان را به خود جلب کرده است. این شلوار هم مانند هر لباس دیگری نیاز به ست کردن دارد، اما سوال اصلی قبل از هرچیز این است که شلوار بگ مردانه مناسب چه اندامی است؟ پاسخ ساده است! برای همه اندام ها مناسب است. شما می توانید باتوجه به اندام خود، شلوار مناسب و شیکی انتخاب و تهیه کنید. درواقع بگ با تنوعی که در طراحی خود دارد، به همه افراد امکان داشتن یک استایل مدرن و راحت را می دهد. درادامه بیشتر پیرامون اینکه شلوار بگ برای چه استایلی مناسب است صحبت خواهیم کرد.

شلوار بگ مردانه

شلوار بگ چیست؟

شلوار بگی یک مدل شلوار کاملا گشاد از بالا تا پایین ساق پا است که به تیپ شما استایل مدرن و خوش پوشی می بخشد. این مدل شلوار در طرح، رنگ، مدل و جنس های مختلفی در بازار موجود است. برای مثال رنگ های آبی روشن و تیره و ذغالی و مشکی در بگ های جین متداول است. برای شلوارهای راحتی و پارچه ای جنس های لینن، کتان،کبریتی نیز در بازار موجود است. در ادامه با هم بررسی می کنیم که شلوار بگ مناسب چه اندامی است؟

 

  1. شلوار بگ برای افراد لاغر

شلوار بگ برای افراد لاغر

اگر شما جزو افراد لاغر اندام هستید، بگ برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. چون این شلوار گشاد است، تن خور شیکی برای شما خواهد داشت. اما پیشنهاد می کنیم که شلوار رنگ روشن و اصطلاحا رنگ های نود استفاده کنید. تیشرت یا پیرهن رنگ روشن هم ترکیب مناسبی برای ست شما است. در انتها فراموش نکنید که شلوار مردانه بگی با کفش لژدار ست می شود.

  1. برای افراد قد بلند

اگر قد بلندی دارید، کارگو بگ تیپ و استایل شما را بهتر می کند. باتوجه به اینکه این شلوار جزو شلوارهای بلند محسوب می شود، به همین دلیل برای افراد قدبلند مناسب بوده و باعث جذابیت بیشتری می شود.

  1. برای افراد با اندام ورزشی

اگر ورزشکار هستید و اندام ورزیده ای دارید، حتما شلوار بگ را در استایل خود لحاظ کنید. این مدل شلوار با طراحی منحصربه فردی که دارد به خوبی به اندام ورزشی شما نشسته و استایل ورزشکاری شما را بهتر نشان می دهد.

  1. برای افراد با اندام متوسط

اگر قد متوسطی دارید و اندام شما نرمال است یعنی نه زیاد لاغر و نه زیاد چاغ هستید، همچنان شلوار بگ می تواند سبک و استایل شما را جذاب تر کند. فقط نکته مهم انتخاب رنگ شلوار است که باید متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.

  1. برای افراد با اندام پر و نسبتا چاق

اگر شما جزو افرادی هستید که اضافه وزن دارید و اصطلاحا چاق هستید، شلوار بگی به علت گشاد بودن، یکی از انتخاب های خوب و راحت برای شما خواهد بود. گشاد بودن بگ باعث می شود تا چاغی پاهای شما مشخص نشود و به راحتی می توانید فعالیت های روزانه خود را داشته باشید و دیگر خبری از خستگی شلوارهای تنگ و جذب نیست. ازطرفی یکی از مشکلات افراد چاق، عرق سوز شدن بخش کشاله ی ران و فرسودگی پارچه شلوار است، خبر خوب اینکه با استایل بگی دیگر باچنین مشکلاتی روبرو نخواهید شد. تنها نکته ای که بهتر است رعایت کنید انتخاب شلوار بگ طرح ساده و ترجیحا رنگ تیره است تا شما را لاغرتر نشان بدهد.

شلوار بگ مردانه را با چی بپوشیم؟

خوشبختانه این ست کردن این شلوار مانند شلوار لش خیلی راحت است. شما می توانید در فصل گرما تیشرت لانگ پسرانه یا ساده تگ رنگ و یا طرح دار بپوشید. برای فصل زمستان هم با پالتو، کت جین، کت اسپرت، هودی، دورس هم قابل ست کردن است. سعی کنید در فصل تابستان شلوار خود را با رنگ های روشن ست کنید و برای فصل زمستان از رنگ های تیره استفاده کنید. البته این یک قانون کلی است و همانطور که می دانید طی چند سال گذشته رنگ های پررنگ مثل سبز پررنگ، بنفش و نارنجی در فصل زمستان جزو رنگ های پرطرفدار در حوزه پوشاک شده اند.

نحوه ست کردن شلوار بگ

نحوه ست کردن شلوار بگ

هر تیپ و استایلی نیاز به ست کردن دارد و شلوار بگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. چند فاکتور را باید برای تیپ خود در نظر بگیرید که در ادامه توضیح می دهیم. به خاطر داشته باشید که انتخاب شما فقط روی ظاهر و جذابیت شما تاثیر نمی گذارد بلکه برای راحتی و سلامتی شما هم مهم است. در ادامه راهنمای انتخاب و خرید شلوار کارگو بگ مناسب را توضیح می دهیم تا درعین حال که ظاهری شیک دارید احساس راحتی هم داشته باشید.

  1. انتخاب جنس مناسب

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب شلوار مناسب، جنس آن است. شلوارهای مختلف با جنس های متفاوتی از جمله کتان، دنیم، جین و پلی استر تولید می شوند. برای انتخاب بهترین گزینه، باید نیاز و سلیقه خود را در نظر داشته باشید. برای مثال اگر پوست نازک و حساسی دارید که در اثر عواملی مانند گرما حساسیت نشان می دهد و عرق سوز شده و یا جوش می زند، شلوار نخی مانند کتان مناسب هستند. اگر به دنبال شلواری برای موقعیت های رسمی هستید، پلی استر و جین مناسب خواهد بود.

  1. اندازه شلوار

در انتخاب شلوار حتما سایز مناسب خودتان را تهیه کنید. اینکه یک سایز بزرگ تر تهیه کنید تا استایل خود را بگی تر کنید یا یک سایز کوچک تر بردارید، اشتباهی است که در استفاده طولانی مدت در طول روز خودش را نشان می دهد. فراموش نکنید که اصل اول در خرید شلوار بگ مردانه، راحتی و سلامتی شما است و انتخاب سایز نامناسب باعث کلافه گی و خستگی شما خواهد شد.

  1. طراحی و استایل

طرح های مختلفی به بازار پوشاک عرضه شده است که انتخاب آن ها به استایل و سلیقه شما بستگی دارد. اگر ساده پوش هستید و استایل کلاسیکی دارید، انتخاب شلوار بگ با طرح ساده برای شما مناسب است اما اگر استایل مدرن و خیابانی دوست دارید، بگی که در طراحی آن سگک، بند و طرح های چاپی شلوغ و زاپ استفاده شده است، گزینه مناسبی برای شما است.

  1. رنگ و تطابق

انتخاب رنگ مناسب شلوار نیز مهم است. باید به تطابق با سایر لباس ها و رنگ پوست خود توجه داشته باشید. رنگ های تیره معمولاً برای موقعیت های رسمی مناسب هستند در حالی که رنگ های روشن و پررنگ برای موقعیت های غیررسمی و روزمره مناسب تر هستند.

نگهداری و شست وشو

با شلوار بگ مردانه چه کفشی بپوشیم؟

در نهایت، به نگهداری و شست وشوی شلوار اهمیت دهید. برخی از شلوارها قابلیت شست وشو در ماشین لباسشویی دارند در حالی که برخی دیگر نیاز به شست وشوی دستی دارند. همچنین براساس جنس شلوار، دمای مناسب برای شست وشو را انتخاب کنید تا از آسیب به بافت آن جلوگیری شود. به خاطر داشته باشید که شستشوی مناسب باعث افزایش عمر شلوار شما خواهد شد.

با شلوار بگ مردانه چه کفشی بپوشیم؟

برای انتخاب کفش مناسب استایل بگی، باید یک نکته را در نظر داشته باشید آن هم لژدار بودن کفش است. شما می توانید کفش کتونی مردانه که لژدار است را در فصل تابستان و بهار انتخاب کنید و برای فصل زمستان و پاییز از پوتین و یا همان بوت بپوشید. البته اگر انتخاب شما بوت است، شلوارتان را داخل بوت بگذارید. بعضی از شلوارهای بگ در انتهای ساق پا استوپر یا گت دارند با جمع کردن گت شلوار و قراردادن آن در پوتین، تیپ و استایل شما جذاب تر خواهد شد.

سخن آخر

شلوار بگ مردانه در حدود دهه 80 میلادی پابه عرصه مد گذاشت. اگر به عکس های قدیمی نگاه کنید حضور این مدل شلوار را در اکثر تصاویر مشاهده خواهید کرد. اما طی چندسال گذشته هم باز شاهد استقبال مردم از این مدل شلوار شده ایم و حضور پررنگ آن در استایل خیابانی و یا حتی رسمی را هم مشاهده می کنیم. باتوجه به اینکه این شلوار به بیشتر اندام ها می آید فقط باید به نحوه ست کردن آن توجه کنید. اگر لاغر اندام هستید، شلوار رنگ روشن به همراه تیشرت یا هودی وکفش کتونی روشن، انتخاب مناسبی است. اگر خیلی لاغر هستید شلوار نیم بگ انتخاب مناسب تری است. درنهایت برای داشتن تیپ مناسب، همیشه راحتی خودتان را درنظر بگیرید تا با پوشیدن لباس ها درطولانی مدت، اذیت نشوید. چنانچه قصد خرید شلوار بگ مردانه دارید با مراجعه به سایت رگال من شلوار مناسب خودتان را انتخاب و تهیه نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ut9bBAPq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه