دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین سبک دکوراسیون داخلی اداری

 

یکی از مهم ترین چالش های طراحی دکوراسیون اداری، انتخاب سبک است. سبک ها به قدری کیفیت و ماهیت دکوراسیون اداری را تحت تأثیر قرار می دهند که انتخاب آنان مهم و چالش برانگیز شده است. برای اینکه بتوانید در انتخاب بهترین سبک موفق عمل کنید، لازم است تا پیش از آن اطلاعات خود را در خصوص بهترین سبک های دکوراسوین اداری بالا ببرید. اساساً اغلب دفاتر کاری با سبک های ساده، سنتی و نئوکلاسیک دیزاین می شوند.

سبک کلاسیک؛ سبکی قدیمی و در عین حال لاکچری

سبک کلاسیک و سنتی اگرچه قدیمی ست؛ اما هنوز هم به عنوان یک سبک لاکچری و لوکس شناخته می شود. با انتخاب سبک کلاسیک، انواع مختلفی از المان های تزئینی رومی را به دکوراسیون اداری خود اضافه خواهید کرد. همچنین از رنگ های گرم و تیره برای ایجاد یک فضای صمیمی و گرم، کمک خواهید گرفت.

کلاسیک و المان های برجسته آن می توانند یک فضای بسیار لوکس خلق کنند. ترکیب این عناصر تزئینی در همراهی با پترین ها و داماسک های شلوغ و همچنین هارمونی رنگ های تیره، محیط کاری شما را رسمی و معتبر نشان می دهد. پس اگر ماهیت کسب و کار شما رسمی است، در انتخاب سبک کلاسیک تردید نکنید.

پس از اینکه پوشش کف، دیوار و عناصر تزئینی را با مشخصات سبک کلاسیک تکمیل کردید، حالا نوبت آن است که از مبلمان های اداری لاکچری برای چیدمان آن استفاده کنید. انواع مختلف میزهای چوبی کلاسیک و صندلی های چرم، بهترین گزینه برای چیدمان فضاهای کلاسیک و رومی به شمار می آیند.

اجرای سبک کلاسیک به واسطه استفاده این سبک از متریال های نفیس چوب، سنگ، چرم و فلز و به کارگیری مبلمان های لاکچری، هزینه زیادی ایجاد می کند. به همین خاطر است که استفاده از این سبک تنها به افرادی که دغدغه ای از بابت تأمین بودجه ندارند، توصیه می شود.

سبک کلاسیک؛ سبکی قدیمی و در عین حال لاکچری

سبک مدرن؛ سبکی ساده اما پیشرفته

نقطه مقابل سبک کلاسیک، سبک مدرن قرار دارد. در این سبک جدید که به تازگی ترند شده، اثری از المان های تزئینی فاخر و مجلل نمی بینید. این سبک بر سادگی تکیه زده و به استفاده از رنگ های اشباع شده و تیره علاقه ای ندارد. با استفاده از سبک مدرن و هارمونی رنگ های روشن و یا خنثای آن، می توان انواع دکوراسیون های اداری، اعم از بزرگ و کوچک را پوشش داد.

این در حالیست که سبک کلاسیک تنها در دیزاین دفاتر کاری بزرگ و وسیع به کار می رود. سبک ساده علاقه زیادی به استفاده از طرح های خلوت و آرامش بخش دارد. به همین خاطر است که اغلب مدیران دفاتر کاری پر تنش، مثلاً دفاتر وکالت، از سبک مدرن برای چیدمان خود استفاده می کنند.

هارمونی رنگ های روشن، پترن های ساده و استفاده از متریال های شفاف و سبک کمک می کند تا حس آرامش و سادگی در محیط تقویت شده و کارمندان انرژی مثبت بیشتری را احساس کنند. شاید تصور کنید سبک مدرن بیش از حد خالی از تزئینات است و همین مسئله می تواند به اعتبار دفتر کار شما آسیب بزند.

اما جای نگرانی نیست. چرا که سبک مدرن نیز دارای اکسسوری های مخصوص به خود است. شما می توانید با ترکیب چند گلدان طبیعی با متریال های سبک مدرن که شامل چوب های ساده، پارچه های لطیف، انواع مصنوعات پلاستیکی، فلز و شیشه می شود، بهترین جلوه را به محیط کاری خود دهید.

طراوت گیاهان سبز حس تعالی و رشد را در کارمندان ایجاد کرده و یک جلوه پویا به محیط کاری شما می دهد. علاوه بر این سبک مدرن از انواع تابلوهای انتزاعی، مجسمه های ساده و مفهومی و همچنین ایده های نوآورانه استقبال می کند.

سبک مدرن؛ سبکی ساده اما پیشرفته

سبک مینیمال؛ ساده اما با شکوه

مینیمال نیز جزو سبک های ساده و بی آلایش اداری است. بسیاری از افراد سبک مدرن و مینیمال را مشابه با یکدیگر تصور می کنند. این در حالیست که ماهیت سبک مینیمال بسیار ساده تر است. با انتخاب این سبک محدودیت های بسیاری در انتخاب رنگ، طرح و متریال خواهید داشت.

مینیمالیست به هیچ وجه تنوع رنگی را نمی پذیرد. بر همین اساس اگر تصمیم به خلق دکوراسیون اداری مینیمال را دارید، لازم است خود را به انتخاب تنها دو رنگ ساده، روشن و خنثی، محدود کنید. همچنین استفاده از انواع متریال های ساده را کنار گذاشته و به استفاده از چند متریال محدود کفایت کنید.

با اینتخاب این سبک دغدغه ای از بابت خرید مبلمان اداری لوکس و مجلل نخواهید داشت. ساده ترین مبلمان های اداری نیز در سبک مینیمال جلوه ای جذاب و شیک خواهند داشت. بر همین اساس می توان نتیجه گرفت، مینیمال بهترین گزینه برای کسب و کار های نوپاست که بودجه کافی برای ساخت یک دکوراسیون اداری مجلل ندارند. سبک مینیمال می تواند شما را در خلق یک دکوراسیون اداری لوکس، ساده و در عین حال شکیل، همراهی کند.

سبک مینیمال؛ ساده اما با شکوه

سبک نئوکلاسیک؛ ترکیب متعادل مدرن و کلاسیک

یکی دیگر از محبوب ترین سبک های دکوراسیون اداری، سبک نئوکلاسیک است. دکوراسیون اداری نماد معماری این سبک را به کارفرمایانی که به طور مشترک به سبک کلاسیک و مدرن علاقه مندند، توصیه می کند. چرا که در سبک نئوکلاسیک، اصالت و شکوه سبک کلاسیک به چشم می خورد. اما سادگی سبک مدرن نیز جای خود را به استفاده از المان های تزئینی برجسته و گران قیمت داده است.

این یعنی با انتخاب نئوکلاسیک می توانید قواعد استفاده از سبک های مدرن و کلاسیک را به هم بزنید. برای مثال از رنگ های روشن استفاده کنید، پترن های ساده را به کار بگیرید و در عین حال از اکسسوری های کلاسیک و یا دیوارپوش های سنتی برای تقویت سبک کلاسیک در فضا استفاده کنید.

سخن پایانی

برای اینکه یک چیدمان و دیازین متفاوت در دفتر کار خود ایجاد کنید، لازم است در انتخاب سبک هوشمندانه عمل کنید. برای اینکار ابتدا دانش خود را پیرامون ماهیت سبک های دکوراسیون بالا ببرید و در نهایت بهترین سبک را در تناسب با سلایق شخصی، ابعاد محیط و بودجه خود انتخاب کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EyhU6k1K
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه