دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تور یزد

تور یزد برای هر گردشگری تجربه ای فراموش نشدنی میتواند باشد و سفر به یزد سفری به یاد ماندنی است؛ به لحاظ اینکه یزد دومین شهر تاریخی زنده جهان است.

با توجه به در دسترس بودن بلیط های سفر معمولا اکثر افرادی که اهل گشت و گذار در تاریخ هستند؛ تور یزد را انتخاب می کنند. این تور جز منحصر به فرد ترین تور های جهان محسوب می شود و هرساله گرشگران زیادی به یزد سفر می کنند.

در این میان انتخاب پکیج کامل تور به صورت کلی و جزئی ... به نظر شما بستگی دارد.

با تهیه بلیط رفت و برگشت، سفر مطابق برنامه پیش می رود و خیالتان از بابت اقامت و پیدا کردن محل اقامت و هتل خاطر جمع است.

مشکلات سفر به واسطه آژانس قابل پیگیری هستند و در اولین فرصت رفع می شود.

هزینه تور یزد در رابطه با پکیج کامل به مراتب کمتر و مقرون به صرفه تر است. سفر به شهر زیبای یزد علاوه بر اینکه شگفتی های بی شماری را در پیش چشم شما می آورد جاذبه های ویژه ای دارند و جزو مقرون به صرفه ترین مقاصد گردشگری در کشور است.

در تور یزد شما می توانید از هتل های باستانی و خشتی دیدن کنید. در تور یزد شما می توانید از مناطق گردشگری تاریخی و طبیعی استفاده کنید و سفری زیبا را برای خودتان رقم بزنید.

این تور انواع و اقسام مختلفی دارد و شما با بودجه تان می توانید سفری خاطره انگیز را تجربه نمایید.

در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با تور یزد توضیحات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

لیست بهترین هتل های یزد

  1. هتل صفائیه یزد: هتل ۵ ستاره صفائیه در بهترین منطقه یزد قرار گرفته و با استفاده از این هتل می توانید در کمترین زمان به مکان های دیگر بروید.

هتل صفائیه یزد از دو قسمت هتل جدید و هتل باغ ساخته شده است که هتل جدید تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است که ویژگی منحصر به فردی دارد. دارای کافی شاپ است و این هتل در درون باغ قرار گرفته است.

 

  1. هتل باغ مشیرالممالک یزد:

هتل باغ مشیرالممالک یزد از جمله هتل های بسیار زیبایی است که در شهر یزد واقع شده است معماری ان کامل از سنتی است که دسترسی خوبی به امکانات مختلف در اطراف شهر یزد دارد.

این هتل در نزدیک مکان های دیدنی مثل مسجد امیر چخماق است و جز بهترین هتل های شهر به حساب می آید. موقعیت مناسب این هتل باعث شده که گردشگران زیادی به این هتل بروند و از خدمات مناسب و رفاهی آن بهره مند شوند.

این هتل 4 ستاره یزد دارای اینترنت پرسرعت است از سوئیت سنتی و تراس و بالکن ساخته شده است و دسترسی عالی به مراکز تاریخی و تفریحی یزد دارد. قیمت آن نسبت به دیگر هتل هایی که در شهر یزد قرار دارد ارزانتر است.  

  1. هتل ارگ جدید یزد:

هتل ارگ جدید یزد از جمله هتل های تازه تاسیس که در سال ۱۳۹۳ در شهر خشتی افتتاح شد، در نزدیکی دخمه زرتشتیان قرار دارد و شما با قرار گرفتن در این هتل می توانید رشته کوه های شیرکوه را ببینید.

نمای بیرونی این هتل از آجر است که معماری آن کاملاً مدرن می باشد و فاصله این هتل از مراکز خدماتی ده دقیقه است هتل ارگ جدید یزد در دو طبقه ۱۵۰ واحد اقامتی است که محیط آرامی دارد و شما را کاملاً به وجد می آورد.  

محل های تفریحی یزد زیبا

مسجد جامع، سرآمد جاهای دیدنی یزد

شما می توانید در هنگام استفاده از این تور ها از مکان های مختلفی دیدن کنید از جمله:

·         شهربازی سرزمین ستاره های یزد

·         سینما تک یزد

  • مجموعه موج های آبی باران

·         مجتمع گردشگری تفریحی چشمه بوز

·         مسجد جامع، سرآمد جاهای دیدنی یزد

·         کافه های پشت بام

تور یزد زمینی

تور یزد به صورت زمینی یکی از محبوب ترین تور های یزد به حساب می اید و می توان گفت از ارزانترین روش های سفر است که با استفاده از روش های زمینی انجام می شود.

ایستگاه قطار و همچنین ترمینال های اتوبوسرانی یزد دو پایانه مسافرتی زمینی فعال در شهر یزد هستند که جزئیات هر کدام از آنها را برایتان توضیح می دهیم.

تور یزد با قطار

ایستگاه راه آهن یزد کار خود را از سال ۱۳۵۰ با هدف باربری شروع کرد؛ شهر یزد در مسیر اصلی شمال به جنوب کشور قرار گرفته است.

بعدها با اضافه شدن شرکت های حمل و نقل ریلی بیشترین ایستگاه بلیط های مسافربری شد. در حال حاضر از چهار شهر اصفهان مشهد تهران به بندرعباس به سمت یزد مسیر ریلی وجود دارد. به همین دلیل ساکنین شهرها می توانند از طریق مسیر ریلی خود را به شهر یزد برسانند و از خدمات و امکانات آن بهره مند شوند.

از امکانات ایستگاه قطار یزد میتوان به امکانات حمل و نقل خودرو سرویس ویژه حمل معلولین، امکانات تشریفاتی، انبار، صندوق امانات، غرفه امانت، کتاب، خودپرداز، غرفه های فروش تنقلات و خوراکی جات اشاره نمود.

اطلاعات تماس ایستگاه

اطلاعات سالن مسافربری 035_31422245

تور یزد زمینی با اتوبوس

از هر شهری که باشید می توانید به واسطه مسیرهای جاده ای به سمت شهر زیبای یزد سفر کنید و از تور یزد بهره مند شوید، که نشانگر طولانی بودن و سخت بودن مسیر است و می توانید از اتوبوس های ویژه که به آنها وی آی پی هم گفته می شود استفاده کنید.

تور یزد هوایی

انتخاب مسیرهای هوایی سفر برای مسافران سالمند، کم توان، نوجوان، کودکان و خردسالان ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد و یا هر سفری برای آنها راحت نباشد و همین دلیل بهترین گزینه برای تور یزد می تواند به صورت هوایی باشد.

در این صورت نیز فرودگاه شهید صدوقی در مقصد میزبان شما هست. جزئیات بیشتر در رابطه با پایانه های هوایی شهر یزد به شرح زیر است؛ در حال حاضر از پنج شهر بندرعباس، اهواز، کیش، مشهد، تهران به مقصد یزد یا مبدا یزد راه هوایی وجود دارد.

اگر ساکن هر کدام از این شهر ها هستید می توانید به صورت مستقیم بلیط های پرواز را تهیه کنید. اگر هم ساکن شهرهای نامبرده می باشید می توانید خود را به نزدیکترین ایستگاه هوایی برسانید و از طریق آن شهر اقدام به تور یزد هوایی کنید.

اطلاعات تماس و آدرس فرودگاه

مرکز تلفن 035_31010

اطلاعات پرواز ۱۹۹

آدرس- یزد میدان- صنعت انتهای بلوار آزادگان

تور یزد زمینی بهتر است یا هوایی؟

با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با همه تورها گفته شد، می توانیم بگوییم که هر کدام از آنها می توانند معایب و مزایای خاص خود را داشته باشند.

از مزایای تور هوایی یزد به صورت کامل آسایش و راحتی مسافران است؛ که ان را برای افراد کم توان ناتوان سالمند کودکان پرستاران به همراه می آورد و زمان سفر کوتاه تر میشود.

از معایب تور هوایی یزد می توان به گران بودن بلیط های پرواز و محدود بودن مسیرهای هوایی که فرودگاه یزد آنها را پوشش می دهند و... اشاره نمود.

از مزایای تور زمینی به با استفاده از اتوبوس میتوان به ارزان بودن و در دسترس بودن تور و بلیط اشاره نمود.

از معایب تور یزد زمینی با اتوبوس امکانات پایین سوانح جاده ای بسیار زیاد اشاره کرد.

از مزایا و معایب تورهای یزد با قطار می توان به قیمت مناسب بلیط های قطار سوانح ریلی کمتر نسبت به سوانح هوایی و جاده ای امکان اجاره یک کوپه کامل برای اکیپ و خانواده ها اشاره نمود.

معایب تورهای یزد با استفاده از قطار محدود بودن مسیرهای ریلی تا یزد و پوشش دهی و همچنین محدود بودن بلیط های رفت و برگشت به یزد با قطار ها در زمان های شلوغی امکانات پایین سفر با استفاده از قطار اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به یزد

تور لحظه آخری یزد

بهترین زمان برای سفر در شهر یزد از اوایل آبان تا اواخر فروردین ماه می توانند باشد زیرا روز ها بهترین و معتدل ترین زمان سفر به این شهر کویری در نظر گرفته می شود. تعطیلات نوروز معمولا از زمان هایی هست که سفر به یزد بیشتر از ماه های دیگر است.

از نظر قیمت از آنجایی که در فصل گرم تابستان و مسافرانی کمتری راهی شهر کویری یزد می شوند و به همین دلیل تور یزد در این ایام به لحاظ قیمت کاهش چشمگیری پیدا میکند.

تور لحظه آخری یزد

در تورهای لحظه آخری ظرفیت تور قبل از شروع هنوز تکمیل نشده است و به همین دلیل برگزار کنندگان برای اینکه جلوی ضرر و زیان را بگیرند اقدام به تخفیفات استثنایی و شکست قیمت حتی تا ۷۰ درصد می کنند، بنابراین اگر به دنبال کاهش هزینه تان هستید انتخاب این تور می تواند کمک فراوانی به لحاظ قیمتی به شما کند.

اما قبل از رزرو حتماً باید شرایط زیر را داشته باشید با رزرو تور لحظه آخر زمان زیادی برای سفر وجود ندارد و باید همیشه آماده سفر باشید و تمام مدارک و وسایل مورد نیاز سفر را آماده داشته باشید؛

شما می توانید برای رزو از طریق سفر آس 24 اقدام کنید سفر اس 24 می کوشد بهترین خدمات سفر را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهد و شما سفری بی نظیر را تجربه می کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/w8qrytZY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
آرش :
1 سال پیش
قدم تک تک هموطنان و گردشگران روی چشم ما.. فقط اینکه لطفا به اعتقادات مذهبی و رسوم مردم یزد احترام بگذارید و با پوشش متناسب و خوب در سطح شهر تردد کنید. ممنون
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه