دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شاید چالوس شلوغ ترین و محبوب ترین شهر شمالی کشور برای پایتخت نشین ها باشد و هرموقع به این شهر سفر می کنیم، جز ترافیک های خسته کننده چیزی نمیبینیم اما چون نزدیک ترین شهر شمالی و ساحلی به تهران محسوب می شود و کلی جای دیدنی دارد بین پایتخت نشین ها به مراتب محبوب تر از سایر شهرهای مازندران می باشد. با این حال، چالوس چه جاهای دیدنی محبوبی دارد و برای اجاره ویلا در چالوس، چه نکاتی هست که باید در نظر بگیریم؟

 

اجاره ویلا در چالوس

 

هر آنچه که درباره اقامت در چالوس باید بدانید

چالوس یک شهر ساحلی محسوب می شود یعنی اگر به فکر اقامتی چند روزه در چالوس هستید، می توانید انتخاب کنید در منطقه جنگلی اقامت داشته باشید یا نزدیک به دریا. برخی از شهرهای مازندران هستند که در جنوب شهر خبری از مناطق بکر جنگلی نیست و بیشتر زمین های شالی هست برای همین، چون در این مناطق هوا بسیار گرم و شرجی بوده و تابستان های اذیت کننده ای دارند، مردم ترجیحشان اقامت در نوار ساحلی و نزدیک به دریا است اما در شهری مانند چالوس، شرایط فرق دارد. در جنوب چالوس بجای زمین های شالی، فقط مناطق زیبا و سرسبز جنگلی می بینیم. کلی جاهای بکر و خوش آب و هوا که برخی در دل طبیعت بوده و برخی هم در بالای کوه ها و غرقه در مه قرار دارند از این رو، بسیاری برای اجاره ویلا در چالوس، اولوتیشان بخش جنگلی است.

بخاطر تقاضای بالایی که برای اجاره ویلا در چالوس هست، در این شهر اقامتگاه های بسیاری چه در بخش ساحلی و چه در بخش جنگلی برای هر بودجه ای در نظر گرفته شده. اگر به فکر اقامتی ارزان در چالوس هستید، بین صد ها سوئیت، آپارتمان و خانه های مبله که بسیار خوش قیمت هستند و از امکانات معقولی هم برخوردارند می توانید بهترین را رزرو کنید. معمولاً آن هایی اجاره روزانه خانه و آپارتمان و سوئیت در چالوس را انتخاب می کنند که یا بودجه محدودی دارند یا قرار است کلی طبیعت گردی و گشت و گذار در این شهر داشته باشند و نمی خواهند هزینه بالایی برای اقامتگاه بپردازند.

 

اجاره ویلا در چالوس

 

با اینکه چالوس جاهای دیدنی فراوانی دارد، با این حال عده بسیاری هم هستند که به ویلا و امکاناتش اهمیت بیشتری می دهند یا فقط قرار است در ویلا باشند و سرگرمی های اقامتگاه لذت ببرند لذا همیشه انتخاب آن ها، اجاره ویلا استخردار در چالوس است. ویلاهای استخردار از نظر هزینه ای در سطح بالاتری نسبت به سایر اقامتگاه ها قرار دارند و معمولاً در کنار استخر، از امکانات و سرگرمی های متنوعی هم برخوردار هستند. اگر برای اجاره ویلا استخردار در چالوس می خواهید هزینه کمتری بپردازید، هرچقدر به ساحل نزدیک تر باشید با اقامتگاه های قیمت مناسب تری روبرو خواهید شد. از آنطرف، در بخش جنگلی نه تنها دستتان برای انتخاب ویلای استخردار خیلی باز تر است بلکه می توانید ویلاهایی هم رزرو کنید که دارای ویو به سمت جنگل های بکر و سرسبز هم هستند تا در استخری باشید که ویو آن به سمت کوه های سرسبز غرق در مه می باشد.

بهترین راه برای رزرو ویلا در چالوس

سایت باباسفر یک پلتفرم اجاره روزانه ویلا و اقامتگاه در سراسر ایران بخصوص شهرهای شمالی است. در سایت باباسفر شما تنها با وارد کردن تاریخ ورود و خروج به همراه مقصد مورد نظر، به دنیای از اقامتگاه ها مواجه می شوید از ارزان ترین اقامتگاه ها تا ویلاهای لوکس و فوق العاده با دریایی از امکانات و سرگرمی. در سایت باباسفر تمامی اقامتگاه ها از بهترین قیمت ها برخوردار هستند و از سوی دیگر، این امکان را دارید اگر اقامتگاه برای شما اهمیت بالایی دارد و از افرادی هستید که نمی خواهید کار را به روزهای آخر بسپارید، می توانید از یک ماه قبل هر اقامتگاهی که می خواهید را با خیال راحت از باباسفر رزرو کنید. همچنین از زمان ورود به سایت تا زمان خروج از ویلا، سایت باباسفر پشتیبانی 24 ساعته دارد و هر زمان هر سوال یا مشکلی داشتید می توانید با کارشناسان سایت در میان بگذارید.

 

رزرو ویلا در چالوس

 

در شهر چالوس از چه جاهای دیدنی بازدید کنیم؟

شاید برای خیلی ها سوال باشد چالوس مگر چه جاهای دیدنی دارد که تا این اندازه بین مردم محبوب شده؟ چالوس بیشتر بین طبیعت گردها طرفدار دارد. اینجا شهری است که باید خود را برای یک طبیعت گردی و جنگل نوردی هیجان انگیز آماده کنید و اگر فکر می کنید که قرار است کل مدت سفر را در ویلا بمانید، سخت در اشتباهید. محبوب ترین جاهای دیدنی چالوس که اغلب جاهای طبیعت گردی و جنگل ها هستند، شامل مرداب های هسل و کندوچال، دریاچه و سد دریوک، جنگل های چهارباغ مرزن آباد، کوه تخت سلیمان، آبشار هریجان، دریاچه حصار چال، دریاچه ولشت و غیره هستند.

اما از آنجایی که این جاذبه های دیدنی فاصله های چند ده کیلومتری تا چالوس دارند، شاید خیلی ها حوصله بازدید از این جاذبه ها را نداشته باشند لذا در خود شهر چالوس، کلی پارک های جنگلی هست امکانات خیلی خوبی هم دارند و از همه مهم تر، شهرک تفریحی و توریستی نمک آبرود است که در غرب چالوس قرار دارد. شهرک تفریحی و توریستی نمک آبرود دارای تفریحاتی همچون تله کابین، سایت پروازی، جنگل های بکر و تفریحات دیگر است و حسابی چند روز از وقت شما را میگیرد. به راستی که اگر از عاشقان رستوران گردی هستید، در شهر چالوس و مناطق مجاورش همچون نوشهر و نمک آبرود تا دلتان بخواهد کلی رستوران و باغ رستوران هست بخصوص باغ رستوران هایی که در کنار رودخانه قرار دارند و خاطرات تکرار نشدنی را در این باغ ها برای خود رقم خواهید زد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BrAnxJD5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه