دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی تلویزیون های اولد

تلویزیون های OLED بار اول توسط برند خوشنام ال جی رونمایی و به بازار عرضه شدند. بدون شک تولید تلویزیون های اولد سطح جدیدی از ارائه وضوح بالا را در تلویزیون پدید آورد و تا کنون نیز هیچ مدل LED قابلیت رقابت با تلویزیون های OLED را از لحاظ کیفیت تصویر نداشته است. از طراحی گرفته تا نمایش جزئیات تصویر و امکاناتی که در بخش های مختلف تلویزیون های اولد وجود داشته، همه و همه متمایز از هر تلویزیون LED هستند که تاکنون در منزل خود داشته اید.

از پنل های نوردهی در تلویزیون OLED خبری نیست و وظیفه تولید نور توسط خود پیکسل های نمایشگر با پدیده Self-lit-Pixel صورت می گیرد. این موضوع در کاهش ضخامت نمایشگر به صورت قابل توجهی نقش داشته و پیکسل های خود نورده سطح نسبت کنتراست و وضوح رنگ مشکی را به حالت بی نهایت می رسانند. خاموش شدن هر پیکسل بدون تأثیرپذیری از سایر پیکسل های مجاور، وضوح تصویر و رنگی را پدید آورده که در هیچ تلویزیون دیگری نظیر آن را نمی توان یافت. البته کارشناسان احتمال پیکسل سوختگی را به عنوان تنها عیب تلویزیون های اولد ذکر کرده اند که تنها با رعایت برخی نکات همچون عدم نمایش یک شیء ثابت به صورت مداوم روی نمایشگر می توان از ایجاد آن به صورت کامل جلوگیری کرد.

برندهای ال جی و سونی، دو غول دنیای تکنولوژی در حال حاضر برترین برندهای تولید کننده تلویزیون های OLED هستند و مدل های اولد این دو برند همواره در صدر جدول بهترین تلویزیون های موجود در بازار قرار می گیرند. در این مطلب به بررسی بهترین تلویزیون های اولد موجود در بازار از دید فروشگاه بانه آی تی می پردازیم. بانه آی تی از معتبرترین فروشگاه های فعال در عرصه فروش لوازم خانگی اورجینال بوده و با ارائه گارانتی های معتبر اطمینان کامل را در خرید تلویزیون برایتان به ارمغان می آورد. تلویزیون هایی که در ادامه معرفی می شوند در فروشگاه بانه آی تی موجود بوده و شما می توانید از مشاوره های تیم فروش برای انتخاب بهترین تلویزیون اولد برای منزل خود بهره بگیرید.

تلویزیون OLED ال جی C2

تلویزیون های سری C2 از برند ال جی را می توان به عنوان بهترین مدل های موجود در بازار در سال 2022 برشمرد. این تلویزیون به پنل OLED evo مجهز شده که روشنایی بالاتری نسبت به مدل های OLED معمولی را ارائه می دهد. Brightness Booster سطح جدیدی از روشنایی را برای تلویزیون ال جی OLED evo مهیا ساخته و همچون سایر تلویزیون های اولد شما از نسبت کنتراست و یکنواختی مشکی بی نهایت برخوردار خواهید شد. تنوع بالایی در اینچ های تولید شده از سری تلویزیون C2 وجود دارد و شما با خرید تلویزیون ال جی C2 یک شاهکار بی عیب و نقص را در منزل خود خواهید داشت. این تلویزیون همچنین از مدل های مخصوص گیمینگ بوده و با ارائه وضوح تصویر بی نظیر و گسترده ترین امکانات در بخش هوشمند جزو اولین های لیست بهترین تلویزیون های اولد موجود در بازار است.

تلویزیون OLED ال جی C2

تلویزیون OLED ال جی C1

تلویزیون ال جی C1 از موفق ترین سری های تلویزیون OLED ال جی بوده که در سال 2021 از آن رونمایی شد. در واقع این تلویزیون جانشین مدل CX است و تلویزیون C2 به عنوان جانشین آن در سال 2022 معرفی شده است. بدون شک تلویزیون C2 که در بخش بالا معرفی شد نسبت به C1 گزینه ای پیشرفته تر و بهتر محسوب شده که از پنل OLED evo نیز برخوردار می شود؛ با این حال تلویزیون های سری C1 نیز به دلیل امکانات بی نقص جزو برترین تلویزیون های اولد موجود در بازار محسوب می شوند. سایز 48 اینچ تلویزیون C1 به عنوان برترین تلویزیون گیمینگ 2021 از برند ال جی معرفی شد و در کل شاهد امکاناتی بسیار عالی برای گیمینگ در سری تلویزیون های C1 هستیم. از لحاظ هوشمند و صدا نیز عملکرد تلویزیون ال جی C1 کاملاً بی نقص و خارق العاده است.

تلویزیون OLED ال جی CS

سری CS در کنار سری C2 برترین تلویزیون های OLED ال جی در سال 2022 را شامل می شوند. ورود سری تلویزیون های CS به بازار ایران یک خبری عالی برای دوست داران تلویزیون های 4K OLED می باشد. این سری از تلویزیون های ال جی نیز با استفاده از پیکسل های خودنورده عملکردی بی نقص را در نمایش رنگ و جزئیات تصویر ارائه می دهند. پیکسل های خودنورده در نمایشگر اولد باعث شده بتوانید از نسبت کنتراست و یکنواختی مشکی بی نهایت تلویزیون برای لذت بردن از تماشای هر آنچه که موردپسندتان است استفاده کنید. صرف نظر از تمایز عملکردی که در تلویزیون C2 وجود دارد می توان گفت تلویزیون CS مدلی با قیمت مناسب تر بوده و برای اشخاصی که تلویزیونی مشابه C2 با قیمت پایین تر می خواهند گزینه ای مطلوب خواهد بود.

تلویزیون OLED ال جی CS

تلویزیون OLED سونی A80K

تلویزیون A80K سونی اصلی ترین رقیب برای تلویزیون C2 ال جی است؛ سونی و ال جی همواره در رقابتی تنگاتنگ برای ارائه بهترین تلویزیون اولد موجود در بازار قرار دارند و به نظر می رسد عملکرد تلویزیون های OLED این دو برند خوشنام بسیار نزدیک به هم می باشد. تلویزیون های OLED سونی دارای پیشرفت چشمگیری در وضوح رنگ هستند و کیفیت رنگ های قابل نمایش با نمایشگر اولد تلویزیون A80K خارق العاده است. روشنایی تلویزیون در حد متناسب قرار دارد و نسبت به تلویزیون های LED معمولی از همین برند شاهد وضوح رنگ مشکی بسیار بهتر هستیم. تلویزیون های سری A80K جانشین مدل های A80J شده اند و به عنوان یکی از اولدهای برتر سال 2022 یک مدل فوق العاه برای گیمینگ محسوب می شوند. جالب است بدانید تلویزیون A80K ارزان ترین تلویزیون OLED سونی است که نسبت به سایر اولدهای 2022 این برند قیمت پایین تری داشته و گزینه بهتری برای خرید محسوب می شود.

تلویزیون OLED سونی A80K

تلویزیون OLED سونی A80J

تلویزیون A80J یک مدل OLED عالی از سری تلویزیون های 2021 سونی است. این تلویزیون مدل قدیمی تر A80K است و از لحاظ عملکردی کمی پایین تر از A80K قرار می گیرد؛ با این حال به دلیل ارائه امکانات خارق العاده در لیست بهترین تلویزیون های اولد موجود در بازار قرار خواهد گرفت. این تلویزیون سونی با برخورداری از نمایشگر OLED وضوحی را در اختیارتان قرار داده که هیچ تلویزیون LED قادر به نمایش آن نخواهد بود. امکانات بخش گیمینگ کاملاً تکمیل بوده و برای گیمرهای حرفه ای برترین امکانات تعبیه شده است. شما می توانید لذت تماشای محتواهای موردپسند خود را با نمایشگر باکیفیت اولد در سطحی جدید تجربه کنید. تلویزیون سونی A80J نه تنها در لیست برترین تلویزیون های اولد سونی قرار گرفته بلکه از شاهکارهای موجود در بازار بوده که تمایزاتی عالی را برای خریداران در بخش های مختلف ارائه خواهد داد.

تلویزیون OLED ال جی بخرم یا سونی؟؟

این یک واقعیت است که پنل های نمایشگر OLED سونی توسط برند ال جی تولید شده و فارغ از استفاده ی تکنولوژی های تصویر متفاوت عملکرد تلویزیون های اولد ال جی و سونی تفاوتی با هم ندارند. تمامی تلویزیون های OLED ال جی و سونی از وضوح خارق العاده و کیفیت ساخت مشابه برخوردار می شوند. با اینکه تکنولوژی های تصویر همچون پردازنده تصویر و قابلیت های ارتقاء دهنده وضوح رنگ در تلویزیون های سونی و ال جی متفاوت است، اما باید گفت تمامی تلویزیون های اولد این دو برند نسبت کنتراست و وضوح رنگی بی نقصی را به بیننده نمایش می دهند.

انتخاب تلویزیون اولد از این دو برند وابسته به موارد دیگری بوده که ممکن است در تصمیم گیری شما مؤثر باشد. به عنوان مثال میزان صدای خروجی تلویزیون های معرفی شده با هم متفاوت بوده که اطلاعات کامل هر کدام را می توانید در سایت فروشگاهی بانه آی تی مشاهده فرمایید. همچنین بخش هوشمند تلویزیون های اولد سونی و ال جی با هم متفاوت می باشد؛ سونی دارای رابط کاربری Google TV بر پایه سیستم عامل Android TV و ال جی دارای سیستم عامل webOS است که تا حدی خدمات هوشمند تلویزیون های اولد قرار گرفته در لیست بهترین تلویزیون های اولد موجود در بازار را با هم متفاوت ساخته و شما بسته به نیاز و سلیقه خود می توانید مدل موردنظرتان را انتخاب کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/i7c6oRII
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه