یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

استانبول کجا هتل بگیریم؟

1 سال پیش ( 1401/11/13 )
 

یکی از مهم ترین مسائل و دغدغه هایی که مسافران در سفر به یک شهر یا کشور با آن مواجه می شوند، محل سکونت آن ها خواهد بود. تصمیم گیری در خصوص اینکه گردشگران و مسافران هنگام سفر در کجا اقامت کرده داشته باشند، مسئله بسیار مهمی است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای مدت زمان مسافرت خود هتل رزرو کنند و برخی دیگر ترجیح می دهند خانه ای را اجاره نمایند. در شهر استانبول نیز به سبب اینکه سالانه گردشگران و مسافران بسیار زیادی به آن سفر می کنند، هتل های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد. لازم است مسافران و گردشگران بسته به محله مورد علاقه خود و میزان بودجه خود، متناسب ترین هتل را انتخاب نمایند . در ادامه شما را با بهترین هتل های این شهر آشنا کرده و به سوال استانبول کجا هتل بگیریم پاسخ خواهیم داد.

تور استانبول لحظه آخر

انواع هتل ها در استانبول

بسیاری از افراد در هنگام رزرو هتل توجه بسیار زیادی به تعداد ستاره ها خواهند داشت. به طور کلی تعداد ستاره های هتل ها از ۱ تا ۷ متفاوت خواهد بود و این ستاره ها را وزارت گردشگری بر حسب کیفیت خدمات و رضایت مقیمان اعطا خواهند کرد. در استانبول نیز این ستاره ها تحت نظر وزارت گردشگری ترکیه اعطا می شوند و لازم است توجه داشته باشید که معیار های این وزرات با استاندارد های جهانی تفاوت هایی دارد. شما می توانید به وسیله سفر با تور استانبول لحظه آخر در بهترین هتل های این شهر اقامت داشته باشید. انواع هتل های استانبول به شرح زیر هستند:

  • هتل های یک ستاره در استانبول: این هتل ها امکانات اولیه و بسیار ساده ای برای اقامت مسافران به آن ها ارائه خواهند داد . اغلب اتاق های هتل های یک ستاره دستشویی و حمام اختصاصی ندارند.
  • هتل های دو ستاره در استانبول: این هتل ها نیز امکانات بسیار ساده ای دارند، با این تفاوت که اتاق های آن ها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی است.
  • هتل های سه ستاره در استانبول: بسیاری از افرادی که به استانبول سفر می کنند در هتل های سه ستاره اقامت خواهند کرد. از جمله امکانات این هتل ها می توان به سرویس بهداشتی، حمام، میز، صندلی و تلویزیون اشاره نمود.
  • هتل های چهار ستاره استانبول: این هتل ها امکانات بسیار لوکس و مجلل تر از جمله استخر، باشگاه، لابی، اتصال اینترنت و... دارند. از بهترین هتل های چهار ستاره استانبول می توان به هتل های گرند هیلاریوم، ایکون استانبول، لیون استانبول، هتل ماریل و هتل میدتاون اشاره کرد.
  • هتل های پنج ستاره استانبول: شما می توانید با تور استانبول لحظه آخر در هتل های ۵ ستاره استانبول با بهترین قیمت اتاق رزرو نمایید. در این هتل ها امکاناتی بسیار بیشتر از هتل های چهار ستاره همچون امکان خرید از داخل هتل، اتاق های بزرگ تر و رستوران ها را خواهید داشت. بهترین هتل های پنج ستاره استانبول شامل هتل دیوان، هتل الیسیوم گالری، هتل مرکور استانبول بومونتی و هتل رادیسون بلو شیشلی می شوند .پ

بهترین هتل های شهر استانبول

بهترین محله ها برای رزرو هتل در استانبول

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای اغلب مسافران پیش از سفر به استانبول پیش می آید این است که استانبول کجا هتل بگیریم. برای پاسخ به این سوال لازم است به مواردی همچون بهترین محله های این شهر، دسترسی به امکانات رفاهی آن محل و دسترسی به مکان های گردشگری توجه شود. به طور کلی از جمله بهترین محله های استانبول برای رزرو هتل می توان به اطراف میدان تکیسم و آکساری اشاره کرد. محله تکیسم مناسب افرادی است که قصد خرید از برند های معروف دارند زیرا در این منطقه فروشگاه های بسیاری بدین منظور ساخته شده اند. البته لازم به ذکر است که هتل های این منطقه کمی گران هستند .

در مقابل در محله آکساری هتل هایی با قیمت بسیار پایین و مناسب و امکانات کم وجود دارند که مسافران می توانند در آن ها اقامت نمایند . افراد لازم است توجه کنند که هتل های این منطقه به اندازه هتل های منطقه تکیسم لوکس نیستند . یکی دیگر از محله های خوب این شهر برای رزرو هتل، منطقه شیشلی بوده که البته هزینه رزرو هتل در این منطقه بسیار بالا است. البته از جمله مزیت های هتل های این منطقه این است که به سفارت انگلستان دسترسی بسیار راحتی دارند. به همین دلیل افرادی که دارای وقت در این سفارت هستند، ترجیح می دهند در هتل های این منطقه اقامت نمایند.

رزرو هتل در استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول

در شهر استانبول مراکز خرید بسیار زیادی وجود داشته که به فروش محصولات و اقلام با برند های بسیار معروفی می پردازند. از آنجایی که اغلب افراد برای خرید به شهر استانبول سفر می کنند آگاهی از محل فروشگاه ها و پاساژ ها در انتخاب محله مناسب برای رزرو هتل به آن ها کمک بسیار زیادی خواهد کرد که با تهیه تور لحطه آخر استانبول می توانید در بهترین هتل های این منطقه اقامت نمایید. برخی از بهترین و مهم ترین مراکز خرید در استانبول به شرح زیر هستند:

  • مرکز خرید استانبول مال
  • مرکز خرید زورلو
  • مرکز خرید ایستینیه پارک
  • مرکز خرید فروم

سخن پایانی

اقامت در یک هتل با کیفیت یکی از مهم ترین مسائلی است در هنگام سفر باید به آن توجه داشته باشید. از جمله مواردی که در رزرو یک هتل مناسب تاثیر گذار هستند می توان به محله هتل، تعداد ستاره های آن و دسترسی آن به مکان های گردشگری اشاره کرد. اگر به پاسخ سوال استانبول کجا هتل بگیریم نرسیده اید، بهتر است بدانید که برای رزرو هتل در استانبول نیز لازم است به موارد مذکور توجه نمایید تا بتوانید هتل با کیفیت و متناسبی را رزرو نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/88aZhtkk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه