چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دانلود فیلم

1 سال پیش ( 1401/11/3 )
 

در دنیای امروزه دانلود فیلم در صدر برنامه مردم قرار دارند به همین علت کیفیت فیلم ها بسیار مهم است از این رو بسیاری از کشور های دنیا در رقابت با یکدیگرهستند و سعی میکنند از طریق سایت های مختلفی از جمله سایت همراه مووی فیلم های خود را دراختیار دوستداران این عرصه قرار دهند. فیلم ها ژانر های بسیار متفاوتی دارند از جمله اکشن، رزمی، کمدی،ماجراجویی و ... که در تمام این ژانرها فیلم های موفقی ساخته و به جهانیان ارائه شده است.

فیلم تک رنگی : آفرینش رنگ


فیلم تک رنگی : آفرینش رنگ

فیلم تک رنگی: آفرینش رنگ به انگلیسی (Monochrome: The Chromism) به کارگردانی و نویسندگی کودی زن در سال 2019 ساخته شد.مدت زمان این فیلم یک ساعت و بیست دقیقه است. این فیلم محصول کشور آمریکا وژانر آن اکشن و ماجراجویی می باشد. در این فیلم جاشوا بنگل، کت مریت، رایان بارنز، آندره پلزر و شان کانلی به هنرمندی پرداخته اند. این فیلم با حضور در جشنواره های مختلف توانست 10 جایزه از جمله «بهترین فیلم»، «بهترین بازیگر نقش اول مرد» و «بهترین فیلمبرداری» را به دست آورد. داستان این فیلم در دنیایی سیاه و سفید اتفاق می افتد جایی که انسان های دارای خون قرمز رنگ، همانند برده ها خرده و فروش شده و یا شکار می شوند. امروزه دانلود فیلم اکشن همانند فیلم تک رنگی : آفرینش رنگ بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

فیلم جنگ فردا


فیلم جنگ فردا

فیلم جنگ فردا به انگلیسی (The Tomorrow War) به کارگردانی کریس مک کی و نویسندگی زک دین است که در 2 ژوئیه 2021 از سوی آمازون استودیوز منتشر شد. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می باشد. در ابتدا قرار بود که فیلم توسط پارامونت پیکچرز در سینماها اکران شود اما به دلیل بیماری کرونا ، حق پخش فیلم توسط آمازون استودیوز خریداری شد و در2 ژوئیه 2021 از طریق پرایم ویدئو به صورت دیجیتالی منتشر شد و به یکی از پربیننده ترین فیلم های آمازون تبدیل شد. این فیلم در 3 سپتامبر در سینماهای چین اکران شد و 8/1 میلیون دلار فروش رفت. با بودجه ی 200 میلیون دلار، جنگ فردا یکی از پرهزینه ترین فیلم هایی است که تا کنون ساخته شده است.در این فیلم کریس پرت، ایوان استراهوفسکی، جی کی سیمونز، بتی گیلپین، سم ریچاردسون، جاسمین متیوز، ادوین هاج و رایان کیرا آرمسترانگ به ایفا نقش پرداخته اند. فیلم داستان گروهی از سربازان و غیرنظامیان حال را دنبال می کند که برای جنگ با ارتش بیگانگان به آینده فرستاده می شوند. در بخشی از این فیلم در حین پخش مسابقات جام جهانی فوتبال 2022، گروهی از سربازان از سال 2051 در زمین مسابقه ظاهر می شوند و هشدار می دهند که در سال 2051، بشریت به دلیل حملهٔ موجودات بیگانه به نام وایت اسپایک ها در حال نابودی است. در 8 ژوئیه 2021 اعلام شد که پس از موفقیت فیلم، اسکای دنس مدیا و آمازون قصد دارند دنباله ای برای فیلم بسازند.

فیلم حافظه

فیلم حافظه

فیلم حافظه به انگلیسی (the memory) به کارگردانی مارتین کمپل در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می باشد. حافظه بازسازی فیلمی بلژیکی محصول سال 2003 به نام «حافظه یک قاتل» است. «مارتین کمپبل»، کارگردان «کازینو رویال»، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده داشته است. حافظه در 29 آوریل 2022 توسط اوپن رود فیلمز در ایالات متحده اکران شد. داستان حافظه از آنجایی آغاز می شود که پس از آنکه قاتلی اجیر شده نمی پذیرد تا ماموریتی را برای یک سازمان خطرناک جنایی به اتمام برساند، متوجه می شود که تبدیل به هدف بعدی آن ها شده است. از بازیگران این فیلم میشود به لیام نیسون، مونیکا بلوچی، گای پیرس، ری استیونسون و لوئیس ماندیلور اشاره کرد. یک قاتل حرفه ای به نام الکس لوئیس به علت سن بالا به شدت با مشکل حافظه خود دست و پنجه نرم می کند. الکس به دنبال انتقام از یک شبکه تبهکاری است. پس از اینکه او می فهمد برای به قتل رساندن یک کودک بی گناه استخدام شده است؛ به دنبال کارفرمایان خود می رود تا آن ها را از بین ببرد. آن ها افراد قدرتمندی هستند که پلیس از پس آن ها بر نمی آید. شما طرفداران فیلم میتوانید با دانلود فیلم جدید حافظه اوقات خود را سپری کنید.

فیلم آزادسازی

فیلم آزادسازی

آزادسازی به انگلیسی(Extraction) فیلمی آمریکایی در ژانر دلهره آور و اکشن به کارگردانی سم هارگریو با فیلم نامه ای از جو روسو است که در سال 2022  پخش شد. این فیلم با 99 میلیون بیننده در چهار هفته اول به پربیننده ترین فیلم نتفلیکس تبدیل شد.کریس همسورث، دیوید هاربر و گلشیفته فراهانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. در داستان این فیلم آمده است در دنیای زیرزمینی فروشندگان و قاچاقچیان سلاح، پسر یکی از بزرگترین قاچاقچیان در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان دزدیده می شود. پدر او برای نجاتش مزدوری با نام راک را استخدام می کند. در مه 2020، ساخت قسمت دوم به صورت رسمی تأییدشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pBufdCwX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه