یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کمپرسور اسکرو از رایج ترین دستگاه های فشرده ساز هوا می باشد که دارای مشخصات متفاوت از سایر دستگاه های کمپرسور می باشد و موجب شده افراد زیادی از آن بهره ببرند. زمانی که کمپرسور اسکرو را روشن می کنید، هوا از فیلتری عبور می کند و پس از آن به بخشی به نام هواساز ورود پیدا می کند. در قسمت هواساز در کمپرسور اسکرو ، روتور هایی وجود دارند که به صورت مارپیچی دوران دارند. هوا زمانی که به روتور های نر و ماده می رسد به دام افتاده و در ادامه به دلیل این که حجم فضا کمتر می شود، هوا متراکم سازی می شود. بنابراین از سمت دیگر دستگاه ، هوای فشرده خروج پیدا می کند که هوای پرفشار است و در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در رفاه زندگی افراد نقش موثری دارد و افراد کمی با کاربرد های کمپرسور اسکرو آشنا می باشند. در کارخانجات زیادی از کمپرسور اسکرو استفاده می شود و امروزه استفاده از این دستگاه گسترش پیدا کرده است.

مرکز هوامدار توزیع دستگاه های کمپرسور از جمله کمپرسور اسکرو را ارائه می نماید. انواع کمپرسور اسکرو با بهترین قیمت توسط این مجموعه ارائه می شود. برای خرید کمپرسور اسکرو به سایت هوامدار مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید تا دستگاه کمپرسور اسکرو در زمان کوتاهی برای شما ارسال شود.

کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو چیست؟

کمپرسور اسکرو دستگاهی برای فشرده سازی هوا و سایر سیالات تراکم پذیر است. کمپرسور اسکرو از پر مصرف ترین انواع کمپرسور ها می باشد که دارای ویژگی های بسیار خوبی می باشد. کمپرسور اسکرو دارای ظرفیت هوادهی بالایی می باشد و می توان با استفاده از آن مقدار زیادی از هوا را فشرده سازی کرد. این دستگاه سر و صدای کمی دارد و برای محیط های حساس به سر و صدا انتخاب بسیار خوبی می باشد. این کمپرسور دارای نصب و راه اندازی بسیار ساده ای بوده و حجم کمی دارد بنابراین برای محیط هایی با فضای کمتر نیز مناسب خواهد بود.

مزایای کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو نسبت به کمپرسور های پیستونی دارای مصرف کمتر انرژی در حدود 30 درصد می باشد بنابراین استفاده از کمپرسور اسکرو می تواند جایگزین مناسب برای انواع کمپرسور ها باشد. این دستگاه دارای ارتعاشات کمتری بوده و صدای کمتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد. حجم کمپرسور اسکرو بسیار کم بوده و می توان برای بسیاری از مکان ها استفاده نمود. این دستگاه دارای استهلاک بسیار پایینی دارد زیرا در کمپرسور اسکرو از قطعات متحرک کمتری نسبت به سایر دستگاه های کمپرسور استفاده شده است. در این دستگاه با استفاده از تزریق روغن ، دمای گاز قابل تغییر می باشد. کمپرسور اسکرو دستگاهی دائم کار است زیرا می توان به صورت مداوم از آن استفاده کرد و همین مزیت این دستگاه موجب شده است که در بسیاری از کارخانجات بتوان تنها از کمپرسور اسکرو استفاده کرد. مرکز هوامدار یکی از عرضه کنندگان دستگاه های کمپرسور اسکرو می باشد که انواع مدل های این دستگاه را با ظرفیت های مختلف ارائه می نماید. جهت خرید کمپرسور اسکرو به سایت هوامدار مراجعه نموده و خرید کمپرسور اسکرو را بالاترین سطح کیفی انجام دهید.

کاربرد کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو را کمپرسور باد نیز می نامند که برای فشرده سازی هوا و سیالات قابل متراکم در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرد. از این نوع کمپرسور برای فشرده سازی بی وقفه استفاده می شود و در صنایعی که نیاز زیادی به هوا و گاز های فشرده دارند ، از کمپرسور اسکرو استفاده می شود یکی از مزایای کمپرسور اسکرو، سر و صدای بسیار کمتر از سایر دستگاه های کمپرسور می باشد. در صنایع مختلفی از کمپرسور اسکرو استفاده می شود. در صنایعی همچون دندانپزشکی، تعمیرگاه ها، ساخت لوازم خانگی، هواپیماسازی، سیستم های پنوماتیک و... از کمپرسور اسکرو استفاده می شود.

خرید کمپرسور اسکرو برای موارد مختلف

استفاده از کمپرسور اسکرو در بسیاری از صنایع انجام می گیرد و این وسیله نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد. شاید برخی از افراد با کمپرسور اسکرو آشنایی نداشته باشند و کاربرد آن را نداند اما در ساخت بسیاری از وسیله ها مانند کولر گازی، یخچال فریزر و تجهیزات دندانپزشکی که دور و برمان است ، از کمپرسور اسکرو استفاده شده است. برای خرید کمپرسور اسکرو می توانید به صورت اینترنت و آسان از طریق سایت هوامدار اقدام نمایید.

  • صنعت خودرو سازی
  • صنعت دندانپزشکی
  • صنعت الکترونیک
  • صنعت لوازم خانگی
  • صنایع شیمیایی
  • صنایع هوایی 

تفاوت کمپرسور اسکرو با سایر کمپرسور ها

کمپرسور اسکرو عملکرد بسیار خوبی داشته و در مقایسه با کمپرسور روتاری ، و کمپرسور پیستونی دارای کارکرد بهتری می باشد. مصرف برق کمتر یکی از تفاوت های کمپرسور اسکرو با سایر کمپرسور ها می باشد. لرزش کمتر و صدای کمتر از سایر تفاوت های کمپرسور اسکرو با دیگر کمپرسور ها می باشد که در بسیاری از صنایع می تواند مورد مهمی باشد. طول عمر بالا به دلیل استفاده از قطعات متحرک کمتر و استهلاک پایین از ویژگی های منحصر به فرد کمپرسور اسکرو می باشد و موجب می شود که این دستگاه کمتر با خرابی روبرو شود. این نوع کمپرسور ها گرچه دارای قیمت بالاتری در مقایسه با سایر کمپرسور ها هستند اما کمپرسور اسکرو به دلیل امکان استفاده ی مداوم و مصرف انرژی کمتر و بازدهی بهتر بیشتر از سایر کمپرسور ها مورد استفاده قرار می گیرد. خرید کمپرسور اسکرو را از طریق سایت هوامدار انجام دهید. کارشناسان فروش ما در مرکز هوامدار اطلاعات لازم را درباره ی دستگاه ها به شما ارائه خواهند داد.

 ویژگی های کمپرسور اسکرو هوای فشرده

  • از مزایای کمپرسور اسکرو نداشتن نوسان است.
  • ظرفیت هوادهی در کمپرسور اسکرو راندمان بالایی دارد.
  • مصرف انرژی کمپرسور اسکرو بسیار پایین است.
  • استفاده از کمپرسور اسکرو در زمان طولانی ممکن است.
  • در کمپرسور اسکرو از قطعات متحرک کمتری استفاده می شود.
  • کمپرسور اسکرو لرزش کمی دارد.
  • کمپرسور اسکرو حجم بسیار کمتری در مقایسه با سایر کمپرسور دارد.
  • کمپرسور اسکرو نشتی بسیار کمی دارد.
  • نصب کمپرسور اسکرو در زمان کوتاه میسر می باشد.

خرید کمپرسور اسکرو

خرید کمپرسور اسکرو 

کمپرسور اسکرو با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد. هر یک از انواع کمپرسور اسکرو با توجه به مشخصات فنی و ظرفیتی که دارد قیمت گذاری می شود. همچنین برند تولیدی و کیفیت آن در قیمت کمپرسور اسکرو بسیار موثر می باشد. کیفیت کمپرسور اسکرو بسیار مهم است و در صورتی که این دستگاه دارای کیفیت بالایی باشد می تو ند کارایی مورد نظر را داشته باشد بنابراین برای خرید کمپرسور اسکرو باید دقت داشته باشید که نوع با کیفیت آن را تهیه کنید. همچنین انتخاب یک برند معتبر بسیار مهم است. برند های معتبر و شناخته شده محصولات با کیفیت را ارائه می کنند. قیمت کمپرسور اسکرو یکی از مواد مهمی است که مصرف کنندگان به آن اهمیت بالایی می دهند. در صورتی که بتوانید این دستگاه را به صورت مستقیم تهیه کنید ، هزینه ی کمتری خواهید پرداخت بنابراین با خرید کمپرسور اسکرو از شرکت هوامدار می توانید با بهترین قیمت ، خرید کمپرسور اسکرو را انجام دهید زیرا این مجموعه دستگاه های کمپرسور اسکرو را به صورت مستقیم و بی واسطه توزیع می کند. مجموعه ی هوامدار یکی از تامین کنندگان دستگاه های کمپرسور است که تنوع بالایی از دستگاه کمپرسور اسکرو را متناسب با کاربری های مختلف در نظر گرفته است. متقاضیان خرید کمپرسور اسکرو با مراجعه به سایت هوامدار می توانند در جهت سفارش اینترنتی کمپرسور اسکرو اقدام نمایند.

https://havamadar.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/l6rZyLkX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه