یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار خانگی را دارید، باید بدانید که هدفتان از شروع این کسب و کار چیست و به چه میزان سرمایه نیاز دارید. گرفتن مشاوره مالی در این خصوص به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید قدم محکم تری در این راستا بردارید و زودتر به هدف خود یعنی موفقیت در کسب و کارتان برسید. ما در این مطلب قصد داریم ضمن بررسی کسب و کار خانگی و نقش مشاوره مالی بر آن، شرکت ساکوراد را که در این حوزه فعالیت دارد به شما معرفی کنیم.

کسب و کار خانگی به چه نوع فعالیتی گفته می شود و چرا به مشاوره مالی نیازمند است؟

در یک تعریف کلی و ساده، کسب و کار خانگی به هر نوع فعالیت اقتصادی گفته می شود که در فضای منزل و با استفاده از امکانات و وسایل منزل راه اندازی و انجام شود. از گذشته تاکنون کسب و کارهای خانگی رواج داشته و بسیاری از خانم ها در کنار مردان در شهرها و روستاهای مختلف به این نوع فعالیت ها می پرداختند اما کسی با عنوان خاص «کسب و کار خانگی» به آن نگاه نمی کرد، ولی این عنوان چند سالی است که بیشتر مورد استفاده قرار می ‎گیرد و زمینه و شرایط این نوع فعالیت های خانگی برای شهرهای بزرگ نیز فراهم شده است، به طوری که دولت سعی کرده است از این مشاغل حمایت های بیشتری به عمل آورد.

نکتۀ دیگری که دربارۀ کسب و کارهای خانگی باید به آن اشاره شود، این است که در همین دو سه سال گذشته به دلیل وجود بیماری کرونا، بسیاری از کسب و کارها فعالیت خود را در خانه و یا از راه دور انجام دادند. کسب و کارهای خانگی در هر شاخه ای که انجام شود، بخش مهمی از فعالیت های اقتصادی حتی در کشورهای پیشرفته به شمار می آید. از آنجا که راه اندازی کسب و کارهای خانگی نسبت به فعالیت های شغلی دیگر ساده تر است، می تواند به عنوان نقطۀ شروع و سکوی پرتابی برای ایجاد کسب و کارهای بزرگ تر بخصوص برای جوانان به شمار آید، بنابراین چنانچه در ابتدای راه از مشاوره مالی بهره مند شوید، می توانید در این راه موفق تر عمل کنید.

مشاوره مالی کسب و کار خانگی

مشاوره کسب و کار چه راهکارهایی را به شما پیشنهاد می دهد؟

دریافت مشاوره و راهنمایی در راه اندازی یک کسب و کار خانگی بخصوص دریافت مشاوره مالی از افرادی که در این حوزه اطلاعات بسیاری دارند، به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم یک طرح تجاری را آغاز کنیم و نیازهای بازار را شناسایی نماییم و در جهت و مسیر درست قدم برداشته و کسب و کار خود را گسترش دهیم. ازجمله مشاوره هایی که یک مشاور مالی یا مشاور کسب و کار باید به افرادی که قصد شروع چنین فعالیت هایی را دارند ارائه کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         بررسی مهارت های شخصی فرد کار آفرین برای ایجاد کسب و کار

با کسب مشاوره کسب و کار ، فرد نسبت به مهارت های خود آگاه می شود و فعالیت خود را براساس همان مهارت ها شروع خواهد کرد.

·         شناسایی روش های بازاریابی و توسعۀ استراتژی برای افزایش و جذب مشتری

بسیاری از افرادی که کسب و کاری خانگی را آغاز می کنند، می توانند در تولید یا ارائه خدمات قوی عمل کنند. اما هنگامی که زمان فروش یا جذب مشتری می شود، عملکرد آن ‎ها ضعیف می گردد. مشاوره مالی به این افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند بازار را به خوبی شناسایی کنند و با جذب مشتری بیشتر به فروش بالاتری برسند.

·         آموزش و ارائه منابع در زمینۀ فناوری، روش های فروش و روابط عمومی

همان طور که می دانید، ما در زمانی به سر می بریم که از تکنولوژی و فناوری های جدید بسیاری می توان برای پیش برد اهداف کاری استفاده کرد. مشاوره مالی و یا مشاوره کسب و کار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید روابط عمومی خود را با مشتریان بالقوه و بالفعل خود افزایش دهید و روش های فروش را فرا گیرید.

·         شناسایی منابع مالی برای تأمین بودجۀ اولیه و راه اندازی ایده

از دیگر اموری که مشاوره مالی می تواند در آن به افراد کمک کند، شناسایی منابعی است که با استفاده از آن بتوانند بودجۀ لازم برای راه اندازی کسب و کار را تامین کنند و ایده ای که در ذهن دارند را اجرایی نمایند.

·         برنامه  ریزی و ارائه یک طرح استراتژی در زمینۀ کسب و کار

لازم است بدانید که در ابتدای شروع یک کسب و کار بهتر است با اهداف کوتاه مدت شروع کنید و پس از این که کسب و کار شما پا گرفت، با استفاده از یک طرح استراتژیک که مشاوره مالی به شما پیشنهاد می دهد، اهداف بلند مدتی را برای خود بچینید.

·         شناسایی ابزارهای لازم و روش های تهیۀ آن

بی شک برای شروع هر نوع کسب و کاری نیاز به شناسایی ابزار و تجهیزات لازم دارید و باید در صدد تامین آن ها باشید. مشاوره مالی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید این ابزار و تجهیزات را با قیمت مناسب و از راهی که برای شما به صرفه تر است تهیه کنید.

مشاوره کسب و کار

·         بازاریابی و برندسازی

پیش تر اشاره کردیم که بازاریابی یکی از بخش هایی است که افرادی که شروع به انجام یک کسب و کار خانگی می کنند ممکن است در آن ضعیف باشند. غیر از این موضوع، برندسازی نیز از اولویت های این دسته از مشاغل به شمار می آید که می توان از طریق راه های دیجیتال مارکتینگ آن را انجام داد، ولی نیاز است که یک مشاور کسب و کار راه های انجام آن را با این افراد در میان بگذارد.

·         نحوۀ فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی از راه هایی که به صاحبان کسب و کارهای خانگی کمک می کند تا در راهی که در پیش دارند موفق شوند، استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف است که البته نوع و ساختار فعالیت شما در آن ها می تواند بسیار کمک کننده باشد، زیرا هر یک از پلتفرم هایی که در فضای مجازی وجود دارد، دارای الگوریتم های مشخصی هستند که با شناخت آن ها می توانید در این مسیر و در بخش توسعۀ کسب و کار موفق عمل کنید.

گروه مشاوران بین المللی کسب و کار ساکوراد

جمع بندی

گفتنی است که چنانچه با خواندن این مطلب نیاز به کمک گرفتن از مشاوره مالی را برای راه اندازی کسب و کار خانگی خود لازم می دانید، شرکت هایی هستند که مشاوران متخصص آن ها می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. گروه مشاوران بین المللی کسب و کار ساکوراد به آدرس https://succourad.com یکی از شرکت های فعال در این حوزه است که می تواند ارائه دهندۀ خدمات مشاوره کسب و کار اعم از فروش، ارائه مشاوره های مالی و مالیاتی و همچنین روابط عمومی ، جذب مشتری و ... باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jf5uCPTE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه