یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پلمپ ها برای بستن و انسداد راه ورود و خروج هوا یا مایعات و یا برای کنار هم نگه داشتن تعدادی سیم به کار میرود. این پلمپ ها انواع مختلفی دارند و هرکدام از آنها ویژگی های منحصر به فردی دارند. 

یکی از معتبر ترین مراجع برای آشنایی با انواع تولید کننده و فروشنده های پلمپ ها، بانک مشاغل جویشگر است. در این سایت افراد محصولات خود اعم از پلمپ تسمه ای، پلمپ سیمی و … را آگهی کرده و مشخصات محصول را نیز نوشته اند. با کلیک روی آگهی ها میتوانید به راه های ارتباطی با فروشنده دسترسی پیدا کنید و خرید خود را از فروشنده دلخواه انجام دهید. 

در ادامه به بررسی انواع این پلمپ ها میپردازیم و با ویژگی های آنها آشنا میشویم؛ پس با ما همراه باشید. 


پلمپ تسمه ای


پلمپ تسمه ای که با نام پلمپ کمربندی نیز شناخته میشود، جزو پرکاربرد ترین انواع پلمپ هاست که مقاومت بسیار بالایی دارد.

دو لبه این پلمپ خار فلزی و از جنس استیل دارد که امنیت و مقاومت این پلمپ ها را بیشتر میکند. این خار ها امکان دستکاری روی پلمپ ها را از بین میبرند و در صورت وجود این دولبه میتوانید از امنیت کامل محصول مورد نظر اطمینان حاصل کنید. 

از طرفی مقاومت گرمایی این پلمپ ها بسیار بالاست و در صورت افزایش دمای محیط نمیتوان پلمپ ها را باز کرد. 

این پلمپ ها قبل از عرضه به بازار تست های مختلفی را پشت سر گذاشته و استاندارد های متفاوتی را دریافت میکنند. به همین دلیل به هیچ عنوان قابل بازگشایی با چاقو، قیچی، فندک و ... نیستند. 

یکی از مهم ترین ویژگی های پلمپ تسمه ای، دارا بودن صفحه کوچک مستطیل شکل در کنار پلمپ هاست که برای درج اطلاعات محصول و اطلاعات دیگر بسیار کاربردی است.

همچنین قدرت کششی این پلمپ ها بسیار بالا بوده که به راحتی برای پلمپ و بسته بندی أنواع گونی، بگ و ... قابل استفاده هستند. 

پلمپ های تسمه ای در دو سایز 25 و 40 تولید میشوند که سایز 25 آن در حالت کشیده شده 32 سانتی متر است. سایز 40 آن نیز در صورتی که کاملا کشیده شود تا حدود 47 سانتی متر افزایش طول میدهند.

برای خرید پلمپ تسمه ای می توانید بهترین فروشندگان را در جویشگر بیابید


پلمپ دم موشی

پلمپ دم موشی

پلمپ دم موشی نوعی پلمپ تسمه ای میباشد که تسمه بسیار نازکی دارد و برای بسته بندی و پلمپ محصولات ظریف تر کاربرد دارد. 

در نظر داشته باشید که نازک بودن تسمه ها تاثیری روی امنیت پلمپ نداشته و به هیچ عنوان به راحتی قابل شکستن یا بازگشایی نیستند. 

این پلمپ ها یکبار مصرف هستند و به سادگی از محفظه های کوچک و بزرگ رد میشوند. قیمت مناسبی دارند و برای نصب آنها نیازی به تخصص خاصی نیست. تمام این موارد برای محبوبیت زیاد پلمپ دم موشی کافی است. 

این پلمپ ها نیز مانند دیگر انواع پلمپ های تسمه ای یک صفحه کوچک مستطیلی دارند که برای نوشتن اطلاعات محصول مناسب است. علاوه بر این پلمپ های دم موشی در زمان بسیار کم قابل نصب هستند و سرعت کار را بالا میبرند. 

جنس این پلمپ ها ترکیبی از پلاستیک های مختلف و خصوصا پلی پروپیلن میباشد. جنس مغزی پلمپ ها نیز از فولاد است. 

ابعاد استاندارد این پلمپ ها 25 و 30 سانتی متر است و ضخامت تسمه آنها حداکثر 2 میلی متر میباشد. 

نوشتن هرگونه اطلاعات مانند جنس محصول، اطلاعات شرکت تولید کننده، لوگوی شرکت عرضه کننده و ... به صورت انبوه روی صفحات قابل چاپ بوده و پس از دریافت پلمپ ها دیگر اطلاعات محصول را میتوانید روی آنها اضافه کنید. 

رنگ پلمپ های دم موشی بسیار متنوع است و آنها در هر رنگی اعم از سفید، سبز، آبی، قرمز، نارنجی و ... قابل سفارش هستند. 

برای اینکه پلمپ ها کاملا منحصر به فرد و یکتا باشند میتوان روی آنها شماره سریال یا بارکد چاپ کرد که در صورت هرگونه مفقودی، محصولات به راحتی قابل شناسایی و جستجو باشند. 

به یاد داشته باشید برای خرید پلمپ دم موشی باید از طریق قانونی اقدام کنید و خرید آن بدون مجوز غیرقانونی محسوب میشود. از طرفی خرید و نگهداری آنها در انبار برای طولانی مدت نیز پیگرد قانونی دارد و توصیه میشود در صورت نیاز به خرید این پلمپ ها، فقط به تعداد مورد نیاز تهیه کرده و بیشتر خرید و نگهداری نکنید. 


پلمپ سیمی


مهم ترین کاربرد این پلمپ ها، حفظ امنیت کنتور ها و دستگاه های مشابه هستند. هرگونه دستکاری و تغییرات روی این پلمپ ها و محصولات پلمپ شده توسط پلمپ سیمی به راحتی قابل شناسایی هستند. 

قیمت این پلمپ ها با توجه به کارایی و امنیت آنها نسبت به دو نوع دیگر پلمپ ها بیشتر است. البته همواره میتوان محصولات مشابه را با قیمت مناسب تر تهیه کرد، اما مطمئن باشید کیفیت لازم را نخواهند داشت. 

چاپ هایی که روی پلمپ های سیمی انجام میشود با دستگاه های به روز لیزر است و به همین دلیل به هیچ عنوان قابل مخدوش کردن نیست. 

این پلمپ ها چون ممکن است روی محصولاتی نصب شوند که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند، در برابر اشعه های آفتاب مقاوم هستند و این اشعه ها باعث پوسیدگی سیم ها و پلمپ ها نخواهد شد. 

پلمپ های سیمی مانند پلمپ های دم موشی در تنوع رنگی بالا تولید و عرضه میشوند و شما میتوانید بهترین رنگ آن را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. 

یکی از مهم ترین ویژگی های این پلمپ ها این است که در سایز ها و طول های مختلف سیم قابل تولید هستند و شما میتوانید با توجه به ابعاد محصولی که قصد پلمپ آن را دارید، پلمپ سیمی سفارش دهید. 

بدنه این پلمپ ها بر خلاف دو نوع پلمپ قبلی شیشه ای و شفاف است و به راحتی قفل و مغری پلمپ از روی بدنه قابل دیدن است. 

این پلمپ ها نیز مانند دو محصول قبلی قبل از عرضه در بازار استاندارد ها و گواهی های بین المللی متعددی دریافتی میکنند و کیفیت و امنیت آنها تضمین میشود. 

مهم ترین کاربرد این پلمپ ها، برای پلمپ درب انبار، انواع کنتور ها، کانتینر های حمل و نقل سوخت، دستگاه های حفاری صنعتی، ظروف نمونه برداری در آزمایشگاه ها و ... هستند.


خرید پلمپ سیمی، پلمپ دم موشی، پلمپ تسمه ای


برای خرید پلمپ سیمی، پلمپ دم موشی، پلمپ تسمه ای با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت روی لینک های درج شده در متن کلیک کنید. با کلیک روی لینک ها به صفحه آگهی های فروش انواع پلمپ در سایت جویشگر دسترسی پیدا میکنید. 

سپس در این صفحه با آگهی فروشندگان مختلف این محصول آشنا شده و در نهایت پلمپ مورد نظر خود را در تعداد و ابعاد مورد نیاز سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید. 

علاوه بر این شما نیز میتوانید کسب و کار و محصولات خود را در این سایت آگهی کرده و این بازاریابی جدید و هوشمند را تجربه کنید.

منتظر درج آگهی محصولات و خدمات شما و پیوستن شما به خانواده بزرگ جویشگر هستیم. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/n7N0uYmD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه