یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بسته بندی محصولات و کالاهای شما باید منعکس کننده ارزش محصولات و برند تجاری شما باشد. بنابراین ایده آل ترین و منحصر به فرد ترین بسته بندی ، جعبه هارد باکس مقوایی فانتزی و صنعتی است که از جعبه های هارد باکس مقوایی در انواع بسته بندی ها و محصولات صادراتی و انواع جعبه های فانتزی و لوکس به عنوان جعبه برای نگهداری لوازم لوکس، ساعت، زیورآلات، جواهرات و کالاهای صادراتی می توان استفاده کرد.

انتخاب بسته بندی هاردباکس

طراحی و انتخاب طرح

انواع هارد باکس ( جعبه مقوایی )

تفاوت هارد باکس با جعبه مقوایی !!!

خرید هارد باکس ارزان و با کیفیت + فروشگاه لوکس باکس

طراحی و گرافیک و انتخاب طرح

همان طور که از نام این جعبه ها پیداست ، هارد باکس به جعبه ای با استحکام زیاد گفته می شود که با استفاده از مقوای ضخیم و فشرده شده همراه با یک لایه روکش ، طراحی و تولید شده است لذا مهم ترین مزیت این نوع بسته بندی طراحی گرافیکی و هم خوانی آن با محصول شماست لوکس باکس تولید کننده هاردباکس این امکان را فراهم نموده است تا با مشاوره کاملا رایگان بسته بندی هارد باکس منطبق بر محصول و بازار هدف شما عرضه نماید.

انواع هارد باکس ( جعبه مقوایی )

اگر در بازار گشتی زده باشید ، حتما متوجه تنوع طرح ها ، جنس و رنگ های جعبه های سخت و مقوایی هارد باکس شده اید . جعبه هارد باکس انواع بسیار گوناگونی دارد که در ادامه می خواهیم به معرفی انواع هارد باکس فانتزی و خاص بپردازیم.

انواع هارد باکس

  • هارد باکس تلسکوپی 
  • هارد باکس کشویی
  • هارد باکس کتابی 
  • هارد باکس مگنتی
  • هارد باکس شیار دار و یا چند تکه

خرید هارد باکس ارزان و با کیفیت از فروشگاه لوکس باکس(https://iluxbox.com/)

قطعا اگر شما یک تولید کننده باشید ، متوجه ارزش بسته بندی محصول خود شده اید و به دنبال یک بسته بندی با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت و اقتصادی هستید !!! شرکت جعبه سازی لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین و تخصصی ترین تولید کننده انواع جعبه های فانتزی چوبی و هاردباکس آماده و لوکس ، با استفاده از بهترین و درجه یک ترین متریال و مواد اولیه و با سابقه چندین ساله خود ، اقدام به طراحی و تولید متنوع ترین مدل های جعبه و بسته بندی صادراتی ، تبلیغاتی و سازمانی کرده است . در واقع جعبه هاردباکس مقوایی فروشگاه لوکس باکس ضمن القای حس ارزشمندی ، وجهه والایی را به محصول شما می بخشد . سپاس گزار هستیم که ما را همراهی نمودید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hmiB8xvF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه