یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شهر وان یکی از نزدیک ترین شهر های ترکیه به ایران است و به همین دلیل هم محبوبیت زیادی به عنوان یک مقصد خارجی پیدا کرده است. از طرفی امکان سفر زمینی با تور ترکیه به وان نیز امکان پذیر است و همین سبب شده یک مقصد اقتصادی و کم هزینه باشد. وقتی با تور ترکیه به وان سفر می کنید، می توانید بین هتل های مختلف این شهر مکان مورد علاقه خود را انتخاب کرده و هزینه ی تور وان را متناسب با آن بپردازید. اما بهترین هتل های وان کدام ها هستند و چه ویژگی هایی دارند؟ در این مقاله از آژانس هواپیمایی ستاره ونک با بهترین هتل های شهر وان آشنا خواهیم شد.

معرفی بهترین هتل های شهر وان ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون، هتل جذاب تور وان

این هتل تنها در چند قدمی دریاچه وان قرار گرفته و چشم اندازهای زیبای دریاچه و فضای داخلی مجلل را ارائه می دهد. البته این هتل علاوه بر لوکیشن خوب، اتاق های شیک با تهویه مطبوع، وای فای رایگان و مرکز اسپا نیز دارد. اتاق های بزرگ دابل تری بای هیلتون با سلیقه و با مبلمان مدرن تزئین شده اند. همه آن ها عایق صدا و مجهز به تلویزیون LCD هستند. برخی از اتاق ها تراس یا بالکن با منظره دریاچه، شهر یا کوه دارند. در بین بررسی های هتل های شهر وان بد نیست سری هم به پوکت بزنیم بدون شک بهترین راه برای داشتن اقامتی لذت بخش در این جزیره شگفت انگیز، انتخاب هتلی زیبا با چشم اندازی خارق العاده از دریای آندمان است. حال سؤال اینجاست، بهترین هتل های پوکت کدامند؟

انواع غذاهای بین المللی و محلی به صورت سلف سرویس در رستوران این هتل سرو می شود. این هتل تنها ۵ دقیقه با فرودگاه وان فاصله دارد و پارکینگ خصوصی رایگان نیز از جمله امکانات دیگر آن است.

اقامت در هتل رویال برک با آژانس هواپیمایی ستاره ونک

هتل رویال برک تنها 3 دقیقه پیاده از مسجد اولو و موزه وان فاصله دارد و اتاق هایی با تهویه مطبوع با مبلمان مدرن ارائه می کند. میز پذیرش 24 ساعته و دسترسی رایگان به وای فای نیز در همه نقاط هتل وجود دارد. اتاق های این هتل دارای تلویزیون، مینی بار و صندوق امانات هستند. کمد لباس و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، دوش و سشوار نیز وجود دارد.

صبحانه سلف سرویس هرروزه در هتل سرو می شود. به علاوه انواع رستوران های محلی در چند قدمی رویال برک قرار دارند. این هتل در فاصله ۷ کیلومتری فرودگاه وان قرار دارد.

هتل الیت ورلد وان از بهترین هتل های تور استانبول

هتل الیت ورلد واقع در وان دارای معماری نئوکلاسیک همراه با فضای داخلی کاخ مانند است که سبب شده یکی از مجلل ترین هتل های انتخابی در تور استانبول باشد. این هتل دارای وای فای رایگان و یک مرکز اسپا در محل با حمام، سونا و استخر سرپوشیده است. علاوه بر اتاق های شیک و زیبا، این هتل در یک خیابان مرکزی قرار دارد و به همین دلیل دسترسی به انواع مرکز خرید و رستوران کار سختی نخواهد بود.

هتل الیت ورلد وان از بهترین هتل های تور استانبول

اقامت هتل رامادا بای ویندهام وان با آژانس هواپیمایی ستاره ونک

هتل رامادا یکی دیگر از هتل های چهار ستاره تور وان است که طرفداران زیادی دارد. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و می توانید در آن تعویض پول نیز انجام دهید. اتاق های مجهز و تمیز این هتل نظرات مثبت گردشگران به همراه داشته و می توانید از صبحانه بوفه و وای فای رایگان نیز بهره ببرید. مهم ترین ویژگی این هتل مشرف بودن آن به دریاچه وان است که سبب می شود یک منظره عالی را داشته باشید. نظرات کاربران در مورد رفتار کارکنان و کلیت مجموعه نیز مثبت است.

هتل توپراک انتخاب اقتصادی تور ترکیه

اگر به دنبال یک هتل اقتصادی و با دسترسی خوب در تور ترکیه می گردید، این هتل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. هتل توپراک یک هتل سه ستاره است که هرچند زرق و برق هتل های مجلل را ندارد، اما رضایت بالایی را به خود اختصاص داده و امکانات یک هتل مناسب را داراست. این هتل اتاق های تمیز و مرتبی دارد و صبحانه ی خوبی را نیز سرو می کند. رفتار کارکنان دوستانه است و از مراکز دیدنی فاصله کمی دارد. حتی می توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید و با آن در سطح شهر بگردید.

هتل توپراک انتخاب اقتصادی تور ترکیه

جمع بندی

شهر وان از مقاصد مقرون به صرفه و در عین حال زیبا و دوست داشتنی است که باید سفر به آن را حداقل یک بار تجربه کنید. چندین هتل مختلف در این شهر وجود دارد که با توجه به لوکیشن و البته بودجه مد نظر خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. با آژانس مسافرتی ستاره ونک می توانید در بهترین هتل های تور وان اقامتی لذت بخش و راحت را تجربه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SRbZJDjG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه