یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین متریال برای میز اداری

برای عموم افرادی که قصد خرید میز اداری دارند، شناخت بهترین جنس و متریال میز اهمیت دارد. چرا که بسیاری از مشخصات میزها وابسته به نوع و کیفیت متریال به کاررفته در آنان است. در صورتی که نمی دانید کدام جنس از میز اداری برای شما مناسب است، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین متریال در ساخت میز اداری

اکثر ما میزهای اداری را با جنس و متریال به کاررفته در آن می شناسیم. میزهای چوبی، فلزی و شیشه ای انواع مختلفی از میزهای اداری هستند که به طور مکرر آن ها را در دفاتر کاری دیده ایم. متریال به کاررفته در میزهای اداری بسیاری از مشخصات فیزیکی آن را تعریف می کند. برای مثال کیفیت میز و میزان کارآیی آن را مشخص می کند.

در صورتی که تصمیم به خرید بهترین میز اداری موجود در بازار گرفته اید، لازم است با بهترین متریال های مصرفی در میزهای اداری آشنا شوید. انجام اینکار شما را در خرید یک میز اداری مقاوم، مستحکم و ماندگار کمک می دهد. در یک نگاه کلی می توان بهترین و پرکاربردترین متریال های به کاررفته در میزهای اداری را در موارد زیر دسته بندی نمود.

متریال مقاوم و زیبای چوب میز اداری

چوب یکی از بهترین متریال ها برای ساخت و تولید میز اداری است. چوب درختان طبیعی همچون راش، بلوط و گیلاس می تواند کیفیت و مقاومت بالایی را به نمایش بگذارد. این متریال طبیعی، نه تنها مقاومت بالایی دارد، بلکه زیبایی خاص و ویژه ای نیز دارد.

متریال چوب به خوبی حس گرما و صمیمت را به فضاهای خشک اداری منتقل می کند. علاوه بر این موجب ایجاد یک دکوراسیون خاص و شکیل می شود. مقاومت متریال چوب در برابر آسیب های محیطی، بسیار بالاست. این ویژگی در اثر فرآوری شدن چوب طبیعی درختان ایجاد می شود.

متریال مقاوم و زیبای چوب میز اداری

میزهای چوبی می توانند وزن های سنگین را تحمل کرده و اثرات مخرب ناشی از ضربه و پاخوردگی را خنثی کنند. این دسته از میزها شرایط نگهداری ساده ای داشته و تنها توسط با یکبار واکس زدن، شکل ظاهری خود را بازسازی می کنند. علاوه بر شرایط نگهداری راحت، تعمیر میزهای چوبی نیز بسیار ساده است.

معمولاً از متریال مقاوم چوب برای طراحی میزهای سلطنتی و فاخر استفاده می شود. در طراحی و ساخت این میزها، چوب درختان طبیعی همچون ساج به هنر منبت کاری مزین می شود تا شکلی خاص و برجسته پیدا کند. در برخی موارد نیز از چوب طبیعی برای ساخت میز مدرن و مینیمال استفاده می شود. در این صورت از چوب به عنوان یک متریال خالص، بدون تزئینات اضافه استفاده می شود.

قیمت میز اداری چوبی، به واسطه استفاده از متریال مقاوم چوب، عمدتاً بالاست. مگر اینکه تولید کننده میز اداری از فرآورده های چوبی همچون ام دی اف و یا فایبرگلاس برای ساخت و تولید میز اداری استفاده کند. در اینصورت قیمت میز چوبی تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

متریال شفاف و مدرن شیشه میز اداری

یکی دیگر از بهترین متریال ها برای ساخت و تولید میز اداری، شیشه است. در گذشته از شیشه به عنوان متریال رومیزی استفاده می شد. به گونه ای که بدنه اصلی میز از فلز و یا چوب ساخته شده و تنها بخش رویه میز به شیشه های ضخیم مجهز می شد.

متریال شفاف و مدرن شیشه میز اداری

اما محبوبیت متریال شیشه موجب شد تا این عنصر دکوراتیو به عنوان سطح اصلی و کلی میز اداری به کار رود. امروزه به کمک تکنولوژی های نوین، میزهای شیشه ای به شکل یکپارچه اجرا شده و به عنوان یک عنصر تزئینی با کیفیت و کارآمد به کار می روند. شاید تصور کنید این دسته از میزها مقاومت لازم برای استفاده در دفاتر کاری را ندارند.

خوشبختانه تولید کننده میز اداری شیشه ای ایمنی آن را از طریق استفاده از شیشه های ضخیم سکوریت تأمین کرده است. این شیشه قادر است وزن های سنگین را تحمل کرده و در برابر خط و خش و شکستگی نیز مقاومت مطلوبی را به نمایش بگذارد.

شکل شفاف و بی آلایش متریال شیشه موجب شده تا این متریال زیبا، بهترین گزینه برای استفاده در محیط های مدرن و لوکس به نظر برسد. شما می توانید این متریال را در همراهی با سایر المان های مدرن همچون فلز نیز به کار ببرید و از این طریق زیبایی میزهای شیشه ای را دوچندان کنید.

متریال مقاوم فلز میز اداری

متریال مقاوم فلز میز اداری

میزهای اداری فلزی بهترین گزینه برای استفاده در دفاتر مدرن و صنعتی هستند. اگر تصمیم به خرید یک میز اداری ماندگار و در عین حال شیک و رسمی دارید، خرید بهترین میز اداری فلزی را در اولویت قرار دهید. چرا که متریال فلز از جمله متریال هاییست که علاوه بر دارا بودن مقاومت بالا، شکل و ظاهر مدرن و جذابی دارد.

میزهای فلزی اداری قادرند در برابر آسیب های فیزیکی مقاومت کرده و شکل اولیه خود را در طول کارکردهای طولانی مدت نیز حفظ کنند. نگهداری از این میز ها بسیار ساده است. شما می توانید آثار ناشی از کثیفی را توسط یک دستمال مرطوب از بین ببرید.

 هیچ نگرانی از بابت تماس آب با میز فلزی نداشته باشید. چرا که تولیدکننده میز اداری فلزی، سطح فلز را به یک روکش ضد آب مجهز کرده تا شکل کلی میز در اثر تماس با رطوبت از بین نرود. قیمت میز اداری فلزی به جهت استفاده از متریال مقاوم و گران قیمت آلومینیوم و یا فولاد، بسیار بالاست. از این رو خرید آن تنها به مدیرانی که دغدغه تأمین بودجه ندارند، پیشنهاد می شود.

سخن پایانی

متریال مهم ترین عامل تأثیر گذار در کیفیت میز اداری و مشخصات ظاهری آن است. میزها عموماً با متریال به کاررفته در بدنه خود تعریف می شوند. امروزه از سه متریال محبوب چوب، فلز و شیشه برای ساخت میز اداری استفاده می شود. با وجود اینکه هر یک از این مواد مشخصات مخصوص به خود را دارند؛ اما هر یک از آنان به عنوان بهترین متریال برای ساخت و تولید میز اداری شناخته می شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0Pe1I7Am
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه